Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-06
Wrocław: WYMIANA PIASKU W PIASKOWNICACH NA TERENACH WENĘTRZNYCH GMINY WROCŁAW. ZZK-WP/3400/85/08
Numer ogłoszenia: 93771 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, fax 071 7777506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wpm@um.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA PIASKU W PIASKOWNICACH NA TERENACH WENĘTRZNYCH GMINY WROCŁAW. ZZK-WP/3400/85/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na jednorazowej wymianie piasku (kopanego 0+2 mm posiadającego Świadectwo stacji Sanitarno-Epidemiologicznej dopuszczające do zastosowania go na placach zabaw), w piaskownicach położonych na terenach zewnętrznych gminy Wrocław. 3. Zakres prac obejmuje: a) wybranie starego piasku z piaskownic, b) wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku, c) wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy, d) nasypanie nowego atestowanego piasku kopalnego, posiadającego pozytywną ocenę sanitarną, do wysokości 2/3 całkowitej wysokości każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem. Zamówienie podzielone jest na 6 zadań. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. na poszczególne zadania Opis poszczególnych części zamówienia: a)Zadanie I - wymiana piasku w piaskownicach w ilości 292,14 m3 w rejonie: A, B. b)Zadanie II - wymiana piasku w piaskownicach w ilości 281,46 m3 w rejonie: D, E, Ł, M, N. c)Zadanie III - wymiana piasku w piaskownicach w ilości 306,85 m3 w rejonie: F, G, H, I, J, K. d)Zadanie IV - wymiana piasku w piaskownicach w ilości 234,70 m3 w rejonie: O, P, T. e)Zadanie V - wymiana piasku w piaskownicach w ilości 450,00 m3 w rejonie: S, U. f)Zadanie VI - wymiana piasku w piaskownicach w ilości 277,59 m3 w rejonie: R.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1/ oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznika nr 2 do SIWZ. 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Otrzymać w cenie 10,00 zł w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZK we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 257, pok. 106, od pn - pt w godz. 9-13 lub otrzymać pocztą..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Osobiście w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZK, ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, I piętro, pokój nr 105, lub przesłać pocztą na adres siedziby ZZK: ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana piasku w piaskownicach w ilości 292,14 m3 w rejonie: A, B..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: a) wybranie starego piasku z piaskownic, b) wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku, c) wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy, d) nasypanie nowego atestowanego piasku kopalnego, posiadającego pozytywną ocenę sanitarną, do wysokości 2/3 całkowitej wysokości każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem, e) uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana piasku w piaskownicach w ilości 281,46 m3 w rejonie: D, E, Ł, M, N..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: a) wybranie starego piasku z piaskownic, b) wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku, c) wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy, d) nasypanie nowego atestowanego piasku kopalnego, posiadającego pozytywną ocenę sanitarną, do wysokości 2/3 całkowitej wysokości każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem, e) uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana piasku w piaskownicach w ilości 306,85 m3 w rejonie: F, G, H, I, J, K.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: a) wybranie starego piasku z piaskownic, b) wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku, c) wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy, d) nasypanie nowego atestowanego piasku kopalnego, posiadającego pozytywną ocenę sanitarną, do wysokości 2/3 całkowitej wysokości każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem, e) uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana piasku w piaskownicach w ilości 234,70 m3 w rejonie: O, P, T..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: a) wybranie starego piasku z piaskownic, b) wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku, c) wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy, d) nasypanie nowego atestowanego piasku kopalnego, posiadającego pozytywną ocenę sanitarną, do wysokości 2/3 całkowitej wysokości każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem, e) uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wymiana piasku w piaskownicach w ilości 450,00 m3 w rejonie: S, U.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: a) wybranie starego piasku z piaskownic, b) wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku, c) wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy, d) nasypanie nowego atestowanego piasku kopalnego, posiadającego pozytywną ocenę sanitarną, do wysokości 2/3 całkowitej wysokości każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem, e) uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wymiana piasku w piaskownicach w ilości 277,59 m3 w rejonie: R..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: a) wybranie starego piasku z piaskownic, b) wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku, c) wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy, d) nasypanie nowego atestowanego piasku kopalnego, posiadającego pozytywną ocenę sanitarną, do wysokości 2/3 całkowitej wysokości każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem, e) uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.