eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żelechów › Rewitalizacja dawnego ratusza na cele współczesne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-07

Żelechów: Rewitalizacja dawnego ratusza na cele współczesne
Numer ogłoszenia: 93764 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9412 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żelechowie, ul. Piłsudskiego 47, 08-430 Żelechów, woj. mazowieckie, tel. 25 754 11 44, faks 25 754 11 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja dawnego ratusza na cele współczesne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja dawnego ratusza na cele współczesne. Miejsce wykonywania robót budowlanych: woj. mazowieckie, pow. Garwoliński, gm. Żelechów, miejscowość Żelechów, działka nr 2058/1.Zakres robót określony przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, obejmuje wykonanie robót budowlanych w obiekcie zabytkowym w zakresie:1.Wykonanie zaplecza budowy.2.Rozbiórka z dziedzińca 3.Rozbiórka części ścian, stropów i dachu ratusza. 4.Podbicie i izolacja pozioma starych fundamentów. 5.Wykucie bruzd w murze pod słupy konstrukcyjne, wykopy, nowe stopy i słupy żelbetowe. 6. Ściany konstrukcyjne parteru. 7.Stropy żelbetowe (podciągi i płyty).8. Schody, szyb windowy i wieniec żelbetowy. 9.Ściany piętra i poddasza.10.Więźba dachowa i ściany dziedzińca. 11.Krycie dachu. 12.Izolacja termiczna Lukarn.13.Stolarka okienna i drzwiowa. 14.Elewacja starych murów. 15.Elewacja nowych murów 16.Profile zewnętrzne i malowanie elewacji 17.Balkon i balustrada 18.Kanalizacja deszczowa 19.Roboty pokrywcze dodatkowe 20. Instalacja odgromowa. 21.Wykonanie instalacji wewnętrznych oraz wykończenie wnętrza. UWAGA!!! Rewitalizację dawnego ratusza na cele współczesne należy skosztorysować bez mebli wewnętrznych i roślinności które są zawarte w projekcie a Zamawiający nie będzie ich wykonywał podczas realizacji tegoż zadania. Zamawiający informuje również iż obiekt którego dotyczy remont jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków pod Nr A-7/38 decyzją Kl. IVR 49/8/55 z dn. 25-01-1955r. zlokalizowany na terenie zabytkowego rynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorys budowlany stanowiąca załącznik do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową i niniejszą specyfikacją przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. Dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych w stosunku do podanych w projekcie i przedmiarach. Wskazanie w dokumentacji projektowej i ST nazwy handlowej lub marki wraz z ich rozwiązaniami technicznymi należy rozumieć jako określenie standardu przedmiotu zamówienia i dopuszcza się do zastosowania w ofercie wszelkich ich odpowiedników rynkowych. Wskazanie marki i eksploatacyjne cechy techniczne lub nazwy handlowe określają klasę produktu (materiałów, urządzeń itp.) a nie jego producenta. Zaoferowane przez wykonawcę maszyny, materiały i urządzenia równoważne nie mogą zmienić założeń technologicznych, a tym bardziej decyzji o pozwoleniu na budowę. 1. Zamawiający informuje, że za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji, ustala się cenę ryczałtową. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i SIWZ, jak również w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to miedzy innymi następujące koszty: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, demontażowych, wyburzeniowych, odtworzeniowych, zagospodarowanie placu budowy, utrzymania zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna), ewentualne odwodnienia terenu, wywozu gruzu, sporządzenia projektu BIOZ, projektu organizacji robót, pełna obsługa geodezyjna, koszt wykonania dokumentacji powykonawczej łącznie z dokumentacją geodezyjną, koszty wykonania prób, sprawdzeń, pomiarów, rozruchem technologicznym, koszy ubezpieczenia budowy oraz innych czynności czy robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiar robót (kosztorys ślepy) należy traktować jako materiał pomocniczy dla ustalenia ceny ryczałtowej zamówienia. Cena całkowita będzie traktowana jako cena ryczałtowa, a przedłożony kosztorys ofertowy będzie miał jedynie znaczenie pomocnicze i informacyjne w celu uwiarygodnienia ceny, dlatego pominięcie pozycji lub dodanie nowej pozycji nie wpłynie na prawidłowość sporządzenia kosztorysu. 3. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, w związku z tym zaleca się również sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 4. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do ogrodzenia i odpowiedniego oznakowania terenu, na którym odbywać się będą roboty oraz pełnego zabezpieczenia materiałów i sprzętu do wykonywania robót. 5. Wykonawca odpowiada za wszelkie zanieczyszczenia i szkody spowodowane przez prowadzenie robót na istniejących sieciach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOWBUD J. Nowak, A. Nowak Spółka Jawna, ul. Łapiguz 110B, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4641663,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4794261,37

  • Oferta z najniższą ceną: 4794261,37 / Oferta z najwyższą ceną: 7635685,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.