eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubenia › Kompleksowa obsluga w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad projektum System oczyszczania ścieków Gminy Lubenia - infrastruktura podstawowa dla sektora turystycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Lubenia: Kompleksowa obsluga w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad projektum System oczyszczania ścieków Gminy Lubenia - infrastruktura podstawowa dla sektora turystycznego
Numer ogłoszenia: 93751 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubenia , Lubenia 131, 36-042 Lubenia, woj. podkarpackie, tel. 017 8503914, 8755096, faks 017 8755099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lubenia.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsluga w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad projektum System oczyszczania ścieków Gminy Lubenia - infrastruktura podstawowa dla sektora turystycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje kompleksową obsługę w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją dwóch zadań wchodzących w skład projektu System oczyszczania ścieków Gminy Lubenia - infrastruktura podstawowa dla sektora turystycznego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013, działanie 4.1. Zadnie 1 - Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przepompowniami ścieków i zasilaniem energetycznym do przepompowni w m. Straszydle, Sołonka i Lubenia obejmujące budowę niżej wskazanego zakresu rzeczowego : -kolektory O 200 z rur PVC - 27 442 m, -przykanaliki O 160 z rur PVC - 9 608 m -instalacje O 160 z rur PVC - 4 201 m -rurociągi tłoczne : O 63, O 75, O 90, O 110, O 125 rur PE - 4 440 m -przepompownie ścieków - 27 szt. Zadanie 2 - Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczani ścieków w miejscowości Siedliska obejmujące rozbudowę, przebudowę i modernizację istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Siedliska o przepustowości 300m3 na dobę do przepustowości po rozbudowie 700 m3 na dobę. W ramach zadania będą realizowane następujące obiekty : Rozbudowa: -automatyczna stacja zlewowa ścieków dowożonych, -zbiornik uśredniający, -reaktor biologiczny projektowany, -dwa osadniki wtórne, -zagęszczacz osadu, -neutralizator odorów ze zbiornika uśredniającego, -stacja odwadniania osadu z zastosowaniem prasy odwadniającej i urządzeń do higienizacji osadów wapnem, -komora dezynfekcyjna UV, -komora pomiarowa ścieków oczyszczonych, -rurociągi technologiczne, Przebudowa i modernizacja: -przebudowa istniejącego reaktora biologicznego - zmiana z sekwencyjnego na przepływowy z dostosowanym nowym wyposażeniem w urządzenia i rurociągi, -przebudowa istniejącego budynku stacji dmuchaw polegająca na zmianie funkcji niektórych pomieszczeń, -przebudowa istniejącego układu komunikacyjnego obejmująca budowę nowego wjazdu Dokładny opis inwestycji wraz z projektami budowlanymi i przedmiarami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.lubenia.pl w zakładce Zamówienia Publiczne - Ogłoszenie o zamówieniu - zadania : Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczani ścieków w miejscowości Siedliska i Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przepompowniami ścieków i zasilaniem energetycznym do przepompowni w m. Straszydle, Sołonka i Lubenia Wartość kosztorysowa zadań objętych nadzorem wynosi : 13 867 206,77 zł netto W ramach kompleksowej obsługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją dwóch zadań wchodzących w skład projektu System oczyszczania ścieków Gminy Lubenia - infrastruktura podstawowa dla sektora turystycznego Wykonawca zobowiązany jest do: a) sprawdzenia i analizy projektów budowlanych zadań inwestycyjnych. b) reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektami i pozwoleniami na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, e) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci i instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, g) dokonywanie odbiorów robót częściowych, zanikających, końcowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych, h) przekazywanie Zamawiającemu protokołów odbioru, i) sprawdzanie i kontrolowanie dokumentów dołączonych do rozliczeń przedkładanych przez Wykonawcę, kontrolowanie rozliczeń budowy w tym merytoryczne akceptowanie faktur Wykonawcy j) niezwłoczne powiadamianie o wszelkich przerwach w realizacji robót, k) sprawdzanie rozwiązań zamiennych, l) koordynowanie wszelkich działań związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, m) udział w przeglądach technicznych i gwarancyjnych, które zostaną wyznaczone Wykonawcy robót, n) rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem Budowy wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, w razie potrzeby zasięgając odpowiednio opinii projektanta nadzoru autorskiego, o) występowanie z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian lub poprawek w terminie uzgodnionym z projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności albo konieczności wprowadzenia zmian, w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, p) kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym merytoryczne akceptowanie faktur Wykonawcy, q) bieżące kontrolowanie wpisów dokonywanych w dzienniku budowy, r) wydawanie decyzji, opinii lub zgód w imieniu Zamawiającego w zakresie wymaganym przez niniejszą umowę, s) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, nie uwzględnionych w umowie o realizację robót budowlanych, t) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszystkich robotach nie objętych umową o roboty budowlane, a niezbędne do wykonania ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, u) natychmiastowe informowanie Zamawiającego o robotach, które muszą być natychmiast wykonane, v) informowanie Zamawiającego o konieczności zwiększenia lub ograniczenia ilości robót lub rezygnacji z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne dla zgodnego z treścią umowy i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy, w) wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez Wykonawcę 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, łącznie z uczestnictwem. x) Sprawowania nadzoru nad realizacją powyższych inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane( w zakresie określonym w art.25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) a w szczególności: (1) prowadzenie kontroli nad działaniami kierowników budowy i ich zgodności z przepisami ww. ustawy (2) prowadzeniu kontroli dziennika budowy i odpowiednich zapisów z czynności kontrolnych i inspektorskich oraz dokumentacji budowy kontroli jakości wykonanych prac budowlano-montażowych, instalacyjnych, elektrycznych i drogowych ,zgodności robót z dokumentacją, przepisami techniczno budowlanymi i sztuką i wiedzą budowlaną (3) prowadzenie kontroli stosowanych materiałów i urządzeń w zakresie dopuszczenia do obrotu i parametrów zgodnych z dokumentacją techniczną (4) wydawanie kierownikowi budowy poleceń w celu natychmiastowej likwidacji bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa (5) uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych (6) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót (7) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy: dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, dokonania poprawek, wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem i obowiązującymi przepisami (8) udział w organizowanych w razie potrzeb naradach technicznych i spotkaniach roboczych. Zakres rzeczowy robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego określony jest w projektach budowlanych , a ich realizacja odbywała się będzie na podstawie umów, które zamawiający zawrze z wykonawcami robót budowlanych wyłonionymi w wyniku odrębnie przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Zakres rzeczowy świadczonej usługi nadzoru inwestorskiego obejmuje także nadzór nad wszystkimi robotami zamiennymi , które mogą wyniknąć w trakcie realizacji inwestycji. Nadzór inwestorski będzie prowadzony w branżach: -konstrukcyjno-budowlanej; -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.63.14.00 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 6 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1.Spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) w tym posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia . Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: a).Wykonawca wykaże że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia usługi a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, w szczególności minimum : a.1) 1 zadanie polegające na: świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na : budowie kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 35 km sieci (z przykanalikami) i co najmniej 5 przepompowni ścieków i a.2).1 zadanie polegające na świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie lub rozbudowie lub przebudowie, lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej równej Q=700 m3/dobę Zamawiający dopuszcza możliwość by Wykonawca wykazał się świadczeniem usług nadzoru nad zakresem robót wskazanym powyżej w ramach jednego zadania. 3. Dysponują lub będą dysponować i wskażą do realizacji niniejszego zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: a). Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno- budowlanych z uprawnieniami do kierowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; (zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie co najmniej specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako inspektora nadzoru i doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej 1 zadania polegającego na: budowie lub przebudowie lub rozbudowie, lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej równej Q=700 m3/dobę. b). Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko Inspektora nadzoru robót sanitarnych z uprawnieniami do kierowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn.zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie co najmniej sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz urządzeń ochrony środowiska przed zanieczyszczeniem wód i gleby bez ograniczeń. Osoba ta musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako inspektora nadzoru i doświadczenie w nadzorowaniu nad : co najmniej 1 zadaniem polegającym na: budowie kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 35 km sieci (z przykanalikami) i co najmniej 5 przepompowni ścieków oraz co najmniej 1 zadaniem polegającym na: budowie lub przebudowie lub rozbudowie, lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej równej Q=700 m3/dobę. Zamawiający dopuszcza by Wykonawca przedstawił dwie osoby na stanowisko Inspektora nadzoru robót sanitarnych z uprawnieniami jak wyżej i 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako inspektora nadzoru oraz doświadczeniem w nadzorowaniu w/w zadaniami każdy oddzielnie. c). Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko Inspektora nadzoru robót elektrycznych z uprawnieniami do kierowania w specjalności sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn.zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578 lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie co najmniej sieci, instalacji u urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Osoba ta musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako inspektora nadzoru . Inspektorzy nadzoru (osoby, o których mowa powyżej) musza posiadać ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących przepisów - wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania. Osoby te muszą być również członkami właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym na niej terminem ważności. 4).Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 5)Nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się : 1. wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp. Z postępowania wyklucza się również Wykonawców, którzy: 11. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 12. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 13. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp; 14. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 6).W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy muszą wykazać, że : 1.Warunek określony w punkcie 1 i 5. spełnia każdy z Wykonawców 2.Warunek określony w punkcie 3 i 4; spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 3.Warunek określony w punkcie 2.a.1. spełnia co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 4.Warunek określony w punkcie 2.a.2. spełnia co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie 7).Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty przez Wykonawcę dokumentów określonych przez Zamawiającego w S.I.W.Z. Ocena będzie dokonana metodą wyboru spełnia /nie spełnia , na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustaw z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający żąda następujące dokumentów : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane w pkt. 6.1 SIWZ dotyczące wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną/e/ w rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo winno spełniać wymogi określone w art. 61 oraz 98 i następnych Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.) 2.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców w szczególności potwierdzającego wykonanie w tym okresie co najmniej 1 zadania polegającego na świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na : budowie kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 35 km sieci (z przykanalikami) i co najmniej 5 przepompowni ścieków i co najmniej 1 zadania polegającego na świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie lub rozbudowie lub przebudowie, lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej równej Q=700 m3/dobę. Zamawiający dopuszcza możliwość by Wykonawca wykazał się świadczeniem usług nadzoru nad zakresem robót wskazanym powyżej w ramach jednego zadania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające że usługi te zostały wykonane należycie. - Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Z wykazu powinny wynikać informacje o: 1). Inspektorze Nadzoru robót konstrukcyjno - budowlanej przewidzianym do realizacji zadania. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące inspektora przewidzianego do realizacji zadania: a).dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). b).dokument potwierdzający aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa c).życiorys zawodowy potwierdzający co najmniej 3 letni staż w nadzorowaniu i doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej 1 zadania polegającego na: budowie lub przebudowie lub rozbudowie, lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej równej Q=700 m3/dobę. 2).Inspektorze nadzoru robót sanitarnych przewidzianym do realizacji zadania. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące inspektora przewidzianego do realizacji zadania: a).dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). b).dokument potwierdzający aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa c).życiorys zawodowy potwierdzający co najmniej 3 letni staż w nadzorowaniu oraz doświadczenie w nadzorowaniu nad: co najmniej 1 zadaniem polegającym na: budowie kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 35 km sieci (z przykanalikami) i co najmniej 5 przepompowni ścieków oraz co najmniej 1 zadaniem polegającym na: budowie lub przebudowie lub rozbudowie, lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej równej Q=700 m3/dobę. Zamawiający dopuszcza by Wykonawca przedstawił dwie osoby na stanowisko Inspektora nadzoru robót sanitarnych z uprawnieniami jak wyżej i 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako inspektora nadzoru oraz doświadczeniem w nadzorowaniu w/w zadaniami każdy oddzielnie . 3).Inspektorze nadzoru robót elektrycznych przewidzianym do realizacji zadania. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące inspektora przewidzianego do realizacji zadania: a).dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji u urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami), oraz uprawnienia SEP.). b).dokument potwierdzający aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa c).życiorys zawodowy potwierdzający co najmniej 3 letni staż w nadzorowaniu. -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.2.2. Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm.). - Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako tajne jeżeli takie stanowią część oferty. Objęte powyższym zastrzeżeniem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Uwaga: Stosownie do art. 8 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca może zastrzec nie później niż w terminie składania ofert, które ze złożonych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane i Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188 , poz. 1155) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu , o którym mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przez notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lubenia.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Urząd Gminy Lubenia, Lubenia 131,36-042 Lubenia , pok. Nr 16 ,w godz. od 8 00 - 15 00 od poniedziałku do piątku, Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-50,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Urząd Gminy Lubenia, Lubenia 131, 36-042 Lubenia, pok. Nr 2 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana z dofinansowaniem z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013 Działanie 4.1. Uwaga: Ze względu na konieczność realizacji zadania zgodnie z harmonogramem robót umowy dotacji Zamawiający w projekcie umowy określił kary umowne jakie Wykonawca zapłaci Zamawiającemu , w szczególności: 1. za opóźnienie w wykonaniu określonego w umowie przedmiotu odbioru - w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego za przedmiot umowy za każdy dzień opóźnienia, licząc od terminu umownego zakończenia, 2. za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy - w wysokości 60 % wynagrodzenia umownego netto za przedmiot umowy Ponadto jeżeli na skutek działań lub zaniechań Wykonawcy, a w szczególności opóźnień w realizacji umowy, zaniechania realizacji umowy lub nienależytego wykonywania umowy, dofinansowanie uzyskane przez Zamawiającego nie zostanie przyznane lub zostanie cofnięte, Wykonawca niezależnie od kar określonych w pkt 1 zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości równej wartości dofinansowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.