eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubenia › Kompleksowa obsługa w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad projektem (System oczyszczania ścieków Gminy Lubenia - infrastruktura podstawowa dla sektora turystycznego).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Lubenia: Kompleksowa obsługa w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad projektem (System oczyszczania ścieków Gminy Lubenia - infrastruktura podstawowa dla sektora turystycznego).
Numer ogłoszenia: 119619 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93751 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubenia, Lubenia 131, 36-042 Lubenia, woj. podkarpackie, tel. 017 8503914, 8755096, faks 017 8755099.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad projektem (System oczyszczania ścieków Gminy Lubenia - infrastruktura podstawowa dla sektora turystycznego)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje kompleksową obsługę w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją dwóch zadań wchodzących w skład projektu -System oczyszczania ścieków Gminy Lubenia - infrastruktura podstawowa dla sektora turystycznego - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013, działanie 4.1. Zadnie 1 - Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przepompowniami ścieków i zasilaniem energetycznym do przepompowni w m. Straszydle, Sołonka i Lubenia - obejmujące budowę niżej wskazanego zakresu rzeczowego : -kolektory O 200 z rur PVC - 27 442 m, -przykanaliki O 160 z rur PVC - 9 608 m -instalacje O 160 z rur PVC - 4 201 m -rurociągi tłoczne : O 63, O 75, O 90, O 110, O 125 rur PE - 4 440 m -przepompownie ścieków - 27 szt. Zadanie 2 - Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczani ścieków w miejscowości Siedliska - obejmujące rozbudowę, przebudowę i modernizację istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Siedliska o przepustowości 300m3 na dobę do przepustowości po rozbudowie 700 m3 na dobę. W ramach zadania będą realizowane następujące obiekty : Rozbudowa: -automatyczna stacja zlewowa ścieków dowożonych, -zbiornik uśredniający, -reaktor biologiczny projektowany, -dwa osadniki wtórne, -zagęszczacz osadu, -neutralizator odorów ze zbiornika uśredniającego, -stacja odwadniania osadu z zastosowaniem prasy odwadniającej i urządzeń do higienizacji osadów wapnem, -komora dezynfekcyjna UV, -komora pomiarowa ścieków oczyszczonych, -rurociągi technologiczne, Przebudowa i modernizacja: -przebudowa istniejącego reaktora biologicznego - zmiana z sekwencyjnego na przepływowy z dostosowanym nowym wyposażeniem w urządzenia i rurociągi, -przebudowa istniejącego budynku stacji dmuchaw polegająca na zmianie funkcji niektórych pomieszczeń, -przebudowa istniejącego układu komunikacyjnego obejmująca budowę nowego wjazdu Dokładny opis inwestycji wraz z projektami budowlanymi i przedmiarami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.lubenia.pl w zakładce Zamówienia Publiczne - Ogłoszenie o zamówieniu - zadania : Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczani ścieków w miejscowości Siedliska i Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przepompowniami ścieków i zasilaniem energetycznym do przepompowni w m. Straszydle, Sołonka i Lubenia Wartość kosztorysowa zadań objętych nadzorem wynosi : 13 867 206,77 zł netto W ramach kompleksowej obsługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją dwóch zadań wchodzących w skład projektu -System oczyszczania ścieków Gminy Lubenia - infrastruktura podstawowa dla sektora turystycznego Wykonawca zobowiązany jest do: a) sprawdzenia i analizy projektów budowlanych zadań inwestycyjnych. b) reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektami i pozwoleniami na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, e) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci i instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, g) dokonywanie odbiorów robót częściowych, zanikających, końcowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych, h) przekazywanie Zamawiającemu protokołów odbioru, i) sprawdzanie i kontrolowanie dokumentów dołączonych do rozliczeń przedkładanych przez Wykonawcę, kontrolowanie rozliczeń budowy w tym merytoryczne akceptowanie faktur Wykonawcy j) niezwłoczne powiadamianie o wszelkich przerwach w realizacji robót, k) sprawdzanie rozwiązań zamiennych, l) koordynowanie wszelkich działań związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, m) udział w przeglądach technicznych i gwarancyjnych, które zostaną wyznaczone Wykonawcy robót, n) rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem Budowy wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, w razie potrzeby zasięgając odpowiednio opinii projektanta nadzoru autorskiego, o) występowanie z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian lub poprawek w terminie uzgodnionym z projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności albo konieczności wprowadzenia zmian, w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, p) kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym merytoryczne akceptowanie faktur Wykonawcy, q) bieżące kontrolowanie wpisów dokonywanych w dzienniku budowy, r) wydawanie decyzji, opinii lub zgód w imieniu Zamawiającego w zakresie wymaganym przez niniejszą umowę, s) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, nie uwzględnionych w umowie o realizację robót budowlanych, t) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszystkich robotach nie objętych umową o roboty budowlane, a niezbędne do wykonania ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, u) natychmiastowe informowanie Zamawiającego o robotach, które muszą być natychmiast wykonane, v) informowanie Zamawiającego o konieczności zwiększenia lub ograniczenia ilości robót lub rezygnacji z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne dla zgodnego z treścią umowy i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy, w) wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez Wykonawcę 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, łącznie z uczestnictwem. x) Sprawowania nadzoru nad realizacją powyższych inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane( w zakresie określonym w art.25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) a w szczególności: (1) prowadzenie kontroli nad działaniami kierowników budowy i ich zgodności z przepisami ww. ustawy (2) prowadzeniu kontroli dziennika budowy i odpowiednich zapisów z czynności kontrolnych i inspektorskich oraz dokumentacji budowy kontroli jakości wykonanych prac budowlano-montażowych, instalacyjnych, elektrycznych i drogowych ,zgodności robót z dokumentacją, przepisami techniczno budowlanymi i sztuką i wiedzą budowlaną (3) prowadzenie kontroli stosowanych materiałów i urządzeń w zakresie dopuszczenia do obrotu i parametrów zgodnych z dokumentacją techniczną (4) wydawanie kierownikowi budowy poleceń w celu natychmiastowej likwidacji bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa (5) uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych (6) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót (7) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy: dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, dokonania poprawek, wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem i obowiązującymi przepisami (8) udział w organizowanych w razie potrzeb naradach technicznych i spotkaniach roboczych. Zakres rzeczowy robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego określony jest w projektach budowlanych , a ich realizacja odbywała się będzie na podstawie umów, które zamawiający zawrze z wykonawcami robót budowlanych wyłonionymi w wyniku odrębnie przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Zakres rzeczowy świadczonej usługi nadzoru inwestorskiego obejmuje także nadzór nad wszystkimi robotami zamiennymi , które mogą wyniknąć w trakcie realizacji inwestycji. Nadzór inwestorski będzie prowadzony w branżach: -konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wartość robót budowlanych netto wg wartości najkorzystniejszych ofert złożonych na roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru inwestorskiego wynosi: 10 108 426 PLN. Stawka procentowa nadzoru 0,95 % od wartości netto umów na roboty budowlane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.63.14.00 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 96030.05 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja realizowana z dofinansowaniem z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013 Działanie 4.1.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MGGP S.A., Ul. Kaczkowskiego 6, 33-100 Tarnów, 33-100 Ul. Kaczkowskiego 6, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 131 738,46
  • Oferta z najniższą ceną: 131 738,46 oferta z najwyższą ceną: 138 672,07
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.