eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzebudowa stref wejściowych do budynków Grzesiuka 6 i 8 oraz antywłamaniowe zabezpieczenie stref wejścia do budynków Grzesiuka 6, 8 i 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Warszawa: Przebudowa stref wejściowych do budynków Grzesiuka 6 i 8 oraz antywłamaniowe zabezpieczenie stref wejścia do budynków Grzesiuka 6, 8 i 9
Numer ogłoszenia: 93707 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów , ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043,6947628, faks 022 6946043, 6947204,6949645.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa stref wejściowych do budynków Grzesiuka 6 i 8 oraz antywłamaniowe zabezpieczenie stref wejścia do budynków Grzesiuka 6, 8 i 9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie całości robót budowlanych instalacyjnych i wykończeniowych niezbędnych do kompleksowej realizacji przebudowy stref wejściowych do budynków przy ul. Grzesiuka 6 i 8 oraz wykonania antywłamaniowego zabezpieczenia stref wejścia do budynków przy ul. Grzesiuka 6, 8 i 9 w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ (wersja elektroniczna) oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.17.00 - 45.26.17.00 45.26.24.26 - Roboty przy wbijaniu pali 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000 zł, słownie dziesięć tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj. 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące swym zakresem m. in. wykonanie fundamentów o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każda robota. 1.3.Dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym. 1.4.Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które posiadają następujące kwalifikacje zawodowe, oraz wymagane uprawnienia: a)kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b)kierownikiem robót elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c)kierownikiem robót sanitarnych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 1.5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200 000,00 PLN. 1.6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: 1.1oryginał oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SIWZ do niniejszej Specyfikacji; 1.2wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące swym zakresem m . in. wykonanie fundamentów o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każda robota. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie wraz z podaniem rodzaju, wartości, dat wykonania. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia; 1.3wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności oraz posiadanych przez nich uprawnieniach; 1.4pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 1.5dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z art. 12 ust. 7 w związku z art. 88a ust. 1 pkt. 3 lit. a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.): -dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 1995 rokiem są to uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, lub zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; -dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 1995 roku są to zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; -aktualne na dzień składania wniosków zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 1.6.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.7.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.8.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.9.polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200 000, 00 PLN 2.Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie. 2.1.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2.Wykonawcy, o których mowa w pkt 3.1., składają jedną ofertę, przy czym: a)wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w pkt 1 ppkt 1.1) oraz 1.6) - 1.8) składa osobno każdy z Wykonawców, b)pozostałe oświadczenia lub dokumenty wskazane w pkt 1 składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunki lub Wykonawcy wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ul. Powsińska 69/71, 02 - 903 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. Nr 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ul. Powsińska 69/71, 02 - 903 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. Nr 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.