eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów ŁódzkiSprzątanie terenów wewnętrznych oraz zewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych i myciem elewacji zewnętrznych na obiektach będących w administracji PGKiM Sp. z o. o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-29

Aleksandrów Łódzki: Sprzątanie terenów wewnętrznych oraz zewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych i myciem elewacji zewnętrznych na obiektach będących w administracji PGKiM Sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 93703 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158768 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "PGKiM" Sp. z o.o., ul. 1 Maja 28/30, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121938, 7121194 w. 68, faks 042 7121178.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie terenów wewnętrznych oraz zewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych i myciem elewacji zewnętrznych na obiektach będących w administracji PGKiM Sp. z o. o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie terenów wewnętrznych oraz zewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych i myciem elewacji zewnętrznych na obiektach będących w administracji PGKiM Sp. z o. o. stosownie do załącznika nr 1 do Umowy. Tereny zewnętrzne: na terenie miasta - 267,60 m2, na terenie gminy - 4 346,20 m2 Tereny wewnętrzne: na terenie miasta - 340,46 m2, na terenie gminy - 176,78 m2 Mycie elewacji zewnętrznych budynków komunalnych administrowanych przez Spółkę - 80 m2 Szczegółowy zakres robót do wykonania obejmuje: 1) W warunkach letnich bieżące czyszczenie powierzchni utwardzonej wokół obiektów oraz wewnątrz obiektów (zgodnie z załącznikami nr 1), w tym: a) dokładne zamiatanie całej powierzchni wokół obiektów oraz klatek schodowych, b) sprzątanie zjazdów i podjazdów prowadzących do budynków, schodów, tarasów przy budynkach oraz podjazdów dla niepełnosprawnych, c) mycie okien na klatkach schodowych dwa razy do roku oraz schodów 2 razy w miesiącu, d) mycia lamperii parą pod ciśnieniem i balustrad oraz dezynfekcja klatek schodowych, e) pielęgnacji pergoli przed klatkami schodowymi, f) wymiany we własnym zakresie przepalonych żarówek, przed wejściami do klatek schodowych, g) wykładania trutki na gryzonie, zgodnie z zaistniałymi potrzebami, h) likwidacja przerostów chwastów oraz traw znajdujących się na powierzchni chodników i przy krawężnikach, i) sprzątanie przez 7 dni w tygodniu, jeśli zachodzi taka konieczność. 2) Bieżąca, pełna konserwacja zieleni, w tym: a) koszenie, zgrabianie i wywóz skoszonej trawy co najmniej 3 razy w sezonie, b) dwukrotna wymiana piasku w piaskownicy, usytuowanej w sąsiedztwie budynku przy ul. Słowiańskiej 4a w Rąbieniu, w okresie marzec - wrzesień, c) wiosenne grabienie trawników w miesiącach marzec i kwiecień, d) jesienne grabienie trawników w miesiącach październik i listopad, e) pielęgnacja krzewów wolnostojących oraz żywopłotów. 3) Zimowe utrzymanie dróg, parkingów, chodników, podestów, schodów przed wejściem do budynków, tarasów oraz podjazdów dla niepełnosprawnych na powierzchniach utwardzonych, w tym: a) bieżące sprzątanie powierzchni i odśnieżanie, b) podczas niewystępowania warunków zimowych dokładne zamiatanie całych stref pieszo-jezdnych, c) rozstawienie własnych skrzyń z piaskiem i ich systematyczne uzupełnianie, d) podczas opadów śniegu natychmiastowe przystąpienie do usuwania śniegu na terenie utwardzonym przez okres całej doby, e) po ustaniu opadów doprowadzenie powierzchni utwardzonych w czasie 4 godzin do stanu umożliwiającego bezpieczne przejście i przejazd, f) w warunkach występowania gołoledzi posypywanie piaskiem lub innym dozwolonym środkiem powierzchni utwardzonych, aż do całkowitej likwidacji śliskości, g) usuwanie śniegu oraz skuwanie lodu z powierzchni utwardzonych, h) likwidacja sopli, oraz zabezpieczenie terenu na czas ich likwidacji - przy pomocy własnych pracowników posiadających uprawnienia do prac na wysokości lub przy pomocy służb miejskich (straży pożarnej), i) usuwanie śniegu z zadaszeń nad wejściami do obiektów, jeśli jego ilość przekracza dopuszczalne normy, j) w okresie braku opadów śniegu i występowania temperatur dodatnich, doczyszczanie terenu z błota, piasku i innych nieczystości, k) usuwanie śniegu w miejscach bezpośrednio przyległych do drzew, krzewów i klombów, l) wywożenie nadmiaru śniegu z parkingów i przejść pieszo-jezdnych, 4) Utrzymanie czystości zimą na trawnikach (usuwanie śmieci i innych nieczystości). 5) Mycie parą pod ciśnieniem elewacji zewnętrznych w przypadku wystąpienia napisów i rysunków na ścianach. 6) W terminie 2 tygodni po ustaniu warunków zimowych wykonanie tzw. doczyszczania wiosennego polegającego na zebraniu ziemi i piasku w miejsce wskazane przez zamawiającego. 7) Systematyczne opróżnianie koszy na śmieci. Wykonawca zapewni własne worki do koszy na śmieci. 8) Całodobowy kontakt z dyspozytorem Wykonawcy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy stałej obecności osób, w ilości zapewniającej prawidłowe wykonywanie przedmiotu zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy. Pracownicy zatrudnieni przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia powinni być ubrani w sposób mogący ich zidentyfikować (np. kamizelki odblaskowe). Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia na własny koszt i we własnym zakresie odpowiednich materiałów (np. środków czystości) oraz sprzętu (np. kosiarka, przemysłowa myjka parowa), niezbędnych do wykonania prac zgodnie z przedmiotem zamówienia (z wyłączeniem ciągnika w okresie zimowym). Okres letni trwa od 1 kwietnia do 31 października, okres zimowy trwa od 1 listopada do 31 marca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Socjalna Incepcja, Bełdów 43 Aleksandrów Łódzki, 95-070 Bełdów 43, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19009,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9810,83

  • Oferta z najniższą ceną: 9810,83 / Oferta z najwyższą ceną: 9810,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.