eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa-WesołaDostawa samochodów osobowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Warszawa-Wesoła: Dostawa samochodów osobowych
Numer ogłoszenia: 93676 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie, ul. Żółkiewskiego 17, 05-075 Warszawa-Wesoła, woj. mazowieckie, tel. 022 7735908, fax 022 7735909.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/warszawa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów osobowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Zakup jedenastu samochodów osobowych w dowolnym kolorze z wyłączeniem czarnego, wyprodukowanych w 2008 roku o pojemności od 1 do 1,4 litra, posiadających na wyposażeniu: nadwozie pięciodrzwiowe-immobilizer-pełnowymiarowe koło zapasowe (z założoną oponą letnią)-opony zimowe 4 szt. (samochód ma być dostarczony na założonych oponach letnich)-trójkąt- ostrzegawczyskładane oparcie foteli przednich , oparcie tylne składane -ABS-poduszka powietrzna kierowcy i pasażera-ogrzewana tylna szyba -komplet dywaników-korek wlewu paliwa zamykany na kluczyk-komplet zapasowych żarówek i bezpieczników-gaśnica samochodowa-pakiet ubezpieczeniowy AC,OC,NW w cenie zakupu Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi: gwarancja mechaniczna- nie mniej niż 2 lata -gwarancja na perforację nadwozia- nie mniej niż 100 000 km Wszystkie samochody zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Część II Zakup jednego samochodu osobowego z silnikiem diesel (combi) w kolorze szarym wyprodukowanego w 2008 roku o pojemności od 1,8 do 2,0 litra. Zgodnie z książką pojazdu samochód nie może mieć większego średniego zużycia paliwa niż 6 litrów/100 km. Oferowany samochód powinien mieć na wyposażeniu : -nadwozie pięciodrzwiowe typu combi -immobilizer-pełnowymiarowe koło zapasowe (z założoną oponą letnią) -opony zimowe 4 szt. (samochód ma być dostarczony na założonych oponach letnich) -trójkąt ostrzegawczy-składane oparcie foteli przednich-fotel kierowcy z regulacją wysokości-pasy bezpieczeństwa przednich foteli z regulacją wysokości-ogrzewana tylna szyba-wycieraczka szyby tylnej-komplet dywaników-komplet zapasowych żarówek i bezpieczników-gaśnica samochodowa-poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera-ABS, ASR, -czujnik parkowania - tył-elektroniczne wspomaganie układu kierowniczego-centralny zamek-klimatyzacja półautomatyczna-ektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne-bagażnik o pojemności co najmniej 500 litrów bez złożenia kanapy tylnej-pakiet ubezpieczeniowy AC,OC,NW w cenie zakupu Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi: -gwarancja mechaniczna- nie mniej niż 2 lata -gwarancja na perforację nadwozia- nie mniej niż 100 000 km Samochód zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 04.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. pkt a-c niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy. O wykluczeniu z postępowania Wykonawca zostanie powiadomiony zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 3 Prawa Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, 1.2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Do oferty wykonawca dołącza obok dokumentów wyszczególnionych w punkcie 1: 2.1. wypełniony formularz ofertowy (stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ), 2.2. wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków w art. 22 ust. 1 i art 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (stanowiące Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ), 2.3. wypełnione oświadczenie o zapoznaniu się przez wykonawców z warunkami przetargu i ich akceptacją (stanowiące Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ). 25. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i wykonawcy. 26. Dokumenty powinny być dołączone do Formularza ofertowego (o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1 niniejszego rozdziału) w formie załączników w kolejności wskazanej w tym Formularzu. 3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 4. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. 5. W przypadku konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkty 1.1, 1.2, 1.3 niniejszego rozdziału. W przypadku spółek cywilnych każdy z członków spółki składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkty 1.1, 1.2, 1.3 niniejszego rozdziału W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna może złożyć jeden wspólny dokument. 6. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem pkt. 9 niniejszego rozdziału. 7. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów. 8. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/index.php?pid=525

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warsawie ul. Żółkiewskiego 17, 05-075 Warszawa-Wesoła pokój 204..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie ul. Żółkiewskiego 17, 05-075 Warszawa-Wesoła pokój 204-sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa samochodów osobowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup jedenastu samochodów osobowych w dowolnym kolorze z wyłączeniem czarnego, wyprodukowanych w 2008 roku o pojemności od 1 do 1,4 litra, posiadających na wyposażeniu: - nadwozie pięciodrzwiowe - immobilizer, - pełnowymiarowe koło zapasowe (z założoną oponą letnią), - opony zimowe 4 szt. (samochód ma być dostarczony na założonych oponach letnich) - trójkąt ostrzegawczy - składane oparcie foteli przednich , oparcie tylne składane - ABS - poduszka powietrzna kierowcy i pasażera - ogrzewana tylna szyba - komplet dywaników - korek wlewu paliwa zamykany na kluczyk - komplet zapasowych żarówek i bezpieczników, - gaśnica samochodowa, - pakiet ubezpieczeniowy AC,OC,NW w cenie zakupu Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi: - gwarancja mechaniczna - nie mniej niż 2 lata - gwarancja na perforację nadwozia - nie mniej niż 100 000 km Wszystkie samochody zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa samochodu osobowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup jednego samochodu osobowego z silnikiem diesel (combi) w kolorze szarym wyprodukowanego w 2008 roku o pojemności od 1,8 do 2,0 litra. Zgodnie z książką pojazdu samochód nie może mieć większego średniego zużycia paliwa niż 6 litrów/100 km. Oferowany samochód powinien mieć na wyposażeniu : - nadwozie pięciodrzwiowe typu combi - immobilizer, - pełnowymiarowe koło zapasowe (z założoną oponą letnią), - opony zimowe 4 szt. (samochód ma być dostarczony na założonych oponach letnich) - trójkąt ostrzegawczy - składane oparcie foteli przednich, - fotel kierowcy z regulacją wysokości, - pasy bezpieczeństwa przednich foteli z regulacją wysokości, - ogrzewana tylna szyba, - wycieraczka szyby tylnej - komplet dywaników - komplet zapasowych żarówek i bezpieczników, - gaśnica samochodowa, - poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, - ABS, ASR, - czujnik parkowania - tył, elektroniczne wspomaganie układu kierowniczego, - centralny zamek, - klimatyzacja półautomatyczna, - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, - bagażnik o pojemności co najmniej 500 litrów bez złożenia kanapy tylnej, - pakiet ubezpieczeniowy AC,OC,NW w cenie zakupu Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi: - gwarancja mechaniczna - nie mniej niż 2 lata - gwarancja na perforację nadwozia - nie mniej niż 100 000 km Samochód zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.