eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętochłowiceTermomodernizacja budynku Przedszkola nr 12 przy ul. Harcerskiej 10 w Świętochłowicach wraz ze zmianą źródła ogrzewania i przebudową pomieszczeń kuchni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Świętochłowice: Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 12 przy ul. Harcerskiej 10 w Świętochłowicach wraz ze zmianą źródła ogrzewania i przebudową pomieszczeń kuchni
Numer ogłoszenia: 93674 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice, ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2453031, fax 032 2454976.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietochlowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 12 przy ul. Harcerskiej 10 w Świętochłowicach wraz ze zmianą źródła ogrzewania i przebudową pomieszczeń kuchni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A/ Termomodernizacji budynku przedszkola : 1/ Roboty budowlane - ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu gr. 12cm metodą mokrą, - ocieplenie stropodachu granulatu z wełny mineralnej gr. 20cm, - wymiana stolarki okiennej na PCV oraz drzwiowej zewnętrznej, - roboty ogólnobudowlane w kotłowni, - roboty ogólnobudowlane w pomieszczeniach sanitarnych, - wykończenie elewacji tynkiem silikatowym, cienkowarstwowym i drobnoziarnistym wraz z kolorystyką, 2/ Instalacje sanitarne: - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wywiewnej, - wykonanie instalacji gazowej, - wymiana instalacji wodociągowej polegająca na wymianie instalacji wody zimnej i cwu na rury PP ułożone w bruzdach ściennych i podposadzkowo wraz z wymianą armatury dla kanalizacji sanitarnej, - wymiana instalacji co wraz z wymianą grzejników na płytowe 3/ Kotłownia gazowa B/ Przebudowy zespołu pomieszczeń kuchni : 1/ Roboty budowlane - rozbiórka ścian oraz trzonu kuchennego, - wykucie otworów w ścianach wraz z obniżeniem poziomu posadzek w części pomieszczeń kuchennych o ok. 20cm,. - murowanie ścian, wykonanie przesklepień otworów w ścianach oraz tynkowanie, - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych oraz z tworzyw sztucznych wraz z izolacją poziomą, - okładziny ścian z płytek ceramicznych, gładzie gipsowe oraz malowanie ścian sufitów, - wymiana stolarki okiennej na PCV oraz stolarki drzwiowej, - montaż drzwi przeciw pożarowych, 2/ Wyposażenie pomieszczeń zespołu kuchni: - zakup i montaż płuczko-obieraczki z separatorem do obierania warzyw, - zakup i montaż zmywarki do naczyń z funkcją wyparzania, - zakup i montaż naświetlacza szufladowego do jaj, - zakup i montaż szafek kuchennych, blatów roboczych, 3/ Roboty branży sanitarnej: - wentylacja mechaniczna, - instalacja gazowa wraz z zakupem i montażem urządzeń ujętych w projekcie - instalacja wod-kan, wraz z wymianą urządzeń sanitarnych, - instalacja co - wymiana grzejników na płytowe higieniczne wraz z wymianą rur na stalowe czarne, C/ Przebudowy klatki schodowej : - wydzielenie klatki schodowej ścianami murowanymi, - zakup i montaż drzwi p.poż. dymoszczelnych EI30, oddzielających klatkę schodową od pozostałych pomieszczeń, - wykonanie otworu w dachu klatki schodowej i zamontowanie klapy oddymiającej, - przebudowa wejścia do budynku, D/ Instalacji elektrycznej : - montaż tablicy rozdzielczej głównej wraz z zamontowanym wyłącznikiem głównym, - wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego i miejscowego, - wykonanie instalacji siły, instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, - wykonanie instalacji ochrony przeciw porażeniowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 18.000zł słownie ; osiemnaścietysięcyzłotych Wadium może być wniesione w następujących formach : pieniężnej, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U . nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ) Wykonawca sam wybiera sobie formę wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach ING Bank Śląski S.A. Katowice O Świętochłowice : 54 1050 1373 1000 0022 8149 7178 z dopiskiem : Kuchnia - Przedszkole nr 12 Wadium należy wnieść/wpłacić w terminie do 2.06.2008 do godz. 10,00. Wadium powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 2.06.2008 ( termin upływu wniesienia wadium )..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, II. Zaoferują minimum 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, 60 miesięczny okres na zamontowane okna PCV oraz 60 miesięczny okres na przegrody. Okres gwarancji liczony od daty odbioru całości zamówienia. III. Wykażą, że posiadają doświadczenie w zakresie robót remontowych obejmujących, termomodernizację budynku wraz z budową kotłowni gazowej o mocy 98 KW potwierdzone co najmniej jednym dokumentem ( referencją ) wystawionym przez inwestora o wartości nie mniejszej niż 1.000.000zł brutto, IV. Wykażą, że dysponują przynajmniej jedną osobą, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczenia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. V. Wykażą, że dysponują przynajmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. VI. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego prowadzenie działalności odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 i pkt 9, - wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. termomodernizację budynku wraz z budową kotłowni gazowej o mocy 98 KW. - dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty budowlane wskazane w wykazie zostały należycie wykonane. Dokumenty (referencje ) wystawione przez inwestora mają potwierdzać należyte wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej wykonanej na jednym obiekcie, gdzie łącznie wykonano roboty związane z termomodernizacją budynku wraz z budową kotłowni gazowej o mocy 98 KW, o wartości nie mniejszej niż 1.000.000zł brutto, - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 500.000zł. - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - oświadczenia o gwarancji złożonego na formularzu ofertowym

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swietochlowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Świętochłowice ul. Katowicka 54 Wydział Administracyjny - pok. 315.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Świętochłowice ul. Katowicka 54 Wydział Administracyjny - pok. 315.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.