eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiSzkolenie grupowe dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piotrkowie Tryb. w zakresie Prawo jazdy kat. C

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Piotrków Trybunalski: Szkolenie grupowe dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piotrkowie Tryb. w zakresie Prawo jazdy kat. C
Numer ogłoszenia: 93660 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Dmowskiego 27, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6474526, fax 044 6474526.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puppiotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie grupowe dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piotrkowie Tryb. w zakresie Prawo jazdy kat. C.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piotrkowie Tryb. w zakresie Prawo jazdy kat. C

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy Kod CPV wg słownika 2008: 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. l i 2 ustawy); 5. przedstawią szczegółowy program kursu, zgodny ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia 6. przedstawią proponowany system, czas i termin realizacji kursu (rozkład zajęć). 7. przedstawią wzór świadectwa /zaświadczenia/ ukończenia szkolenia. 8.przedstawią informację dotyczącą osoby ze strony Wykonawcy, sprawującej nadzór wewnętrzny nad prawidłową realizacją szkolenia oraz zakres podejmowanych przez tę osobę czynności
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Szczegółowy program kursu, zgodny z ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym /Dz.U. z 1997 r. Nr 98, poz. 602/ oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. 2005 Nr 217, poz. 1834), uwzględniający: - nazwę i zakres szkolenia - czas trwania i sposób organizacji szkolenia - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia - cele szkolenia - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej szkolenia - treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych - wykaz literatury oraz udostępnianych uczestnikom kursu środków i materiałów dydaktycznych (włącznie z formą udostępnienia ) - informację o ilości stanowisk komputerowych dostępnych w procesie szkolenia - sposób sprawdzenia efektów szkolenia (postępów w procesie kształcenia). Program szkolenia powinien być sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy szkoleniowej 2. Ważnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców z organu właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem. 3. Imienny wykaz kadry dydaktycznej wraz ze wskazaniem kwalifikacji oraz bloku tematycznego prowadzonego w w/w szkoleniu /3 instruktorów praktycznej nauki jazdy wraz z załączoną kserokopią legitymacji instruktora/ 4. Informacja o miejscu prowadzenia zajęć w tym zajęć praktycznych. 6. Opis warunków technicznych miejsca prowadzenia zajęć tj. warunków lokalowych, osprzętowania, warunków BHP i inne. 7. Koszt realizacji przedmiotowego zamówienia z uwzględnieniem kosztów egzaminu państwowego w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Piotrkowie Trybunalskim (bez kosztów wymaganych badań lekarskich). 8. Proponowany system, czas i termin realizacji kursu ( rozkład zajęć ). Każdy uczestnik szkolenia odbywa regularnie zajęcia - dni szkolenia powinny być tak ułożone, aby ewentualne przerwy jedyni w zajęciach praktycznych wynosiły nie więcej niż 3 dni (wyjątek stanowi dzień ustawowo wolny od pracy). 9. Wzór świadectwa /zaświadczenia/ ukończenia szkolenia. 10. Informacja dotycząca osoby ze strony Wykonawcy, sprawującej nadzór wewnętrzny nad prawidłową realizacją szkolenia wraz ze wskazaniem zakresu podejmowanych przez tę osobę czynności. 11. Informacja o planowanych działaniach w pozyskiwaniu miejsc pracy na rzecz osób przeszkolonych, ze szczegółowym wskazaniem rodzaju, charakteru podejmowanych przedsięwzięć. 12. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 14. Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowej. 15. Zaświadczenia o nadaniu nr REGON i NIP 16. Stosownie do ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z dnia 09.02.2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn.zm./ wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu winien przedstawić oświadczenie zgodne z art. 22 oraz art. 24 w/w ustawy. 17.Oświadczenia dot. akceptacji treści wzoru zaproponowanej umowy szkoleniowej w sprawie organizacji szkolenia. 18.Certyfikat jakości usług lub dokumenty równoważne (jeżeli Wykonawca posiada). Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków sporządzony będzie zgodnie z drukiem Zp-17 - wzór z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.10.2007 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego /Dz.U. z 2007 r. Nr 202, poz.1463/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług oraz dokumentów równoważnych - 20
  • 3. Sprzęt zapewniony do realizacji części praktycznej - I samochód - 20
  • 4. Sprzęt zapewniony do realizacji części praktycznej - II samochód - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puppiotrkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Dmowskiego 27 97-300 Piotrków Tryb..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Dmowskiego 27 97-300 Piotrków Tryb., pok. 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 13.06.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.