eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › ŚRODKI CZYSTOŚCI, PAPIERY HIGIENICZNE I WORKI NA ODPADY MEDYCZNE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Staszów: ŚRODKI CZYSTOŚCI, PAPIERY HIGIENICZNE I WORKI NA ODPADY MEDYCZNE.
Numer ogłoszenia: 93650 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. 11 Listopada 78, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642281 w. 204, faks 015 8643675.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚRODKI CZYSTOŚCI, PAPIERY HIGIENICZNE I WORKI NA ODPADY MEDYCZNE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy ŚRODKÓW CZYSTOSCI, PAPIERÓW HIGIENICZNYCH I WORKÓW NA ODPADY MEDYCZNE wyszczególnionych w załącznikach do poszczególnych pakietów. Liczba pakietów - 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Pakiet 1 - Środki czystości - załącznik nr 1 (Jeżeli gramatura zaproponowanego środka jest inna niż podana przez Zamawiającego w SIWZ to ilość (roczną) szt/op. należy przeliczyć odpowiednio do ilości rocznej zaproponowanej przez Zamawiającego. Jeżeli zaoferowane środki zawierają w swoim składzie chemicznym składniki, które wymagają szczególnych środków postępowania (BHP i stosowania ochrony osobistej) np. działają drażniąco i uczuleniowo na skórę i drogi oddechowe, oferta podlega odrzuceniu. Wszystkie środki czystościowe powinny posiadać na opakowaniu etykiety z podaniem składu chemicznego, opisu działania, normę producenta, instrukcję użycia, adres i nazwę producenta. Pakiet 2 - Mycie codzienne i nabłyszczanie - załącznik nr 2 Pakiet 3 - Papiery higieniczne - załącznik nr 3 (Wymaga się aby zaoferowane ręczniki w rolach posiadały wymiary określone w Formularzu Cenowym. W przypadku zaoferowania ręczników w rolach o innych wymiarach niż wymagane, oferta zostanie odrzucona. Zamawiający wyposażył swoje gabinety w dozowniki i pojemniki o określonych wymiarach i pojemności, zaoferowane ręczniki jednorazowe muszą do nich pasować). Pakiet 4 - Worki na odpady medyczne - załącznik nr 4 (Do Pakietu nr 4 wymaga się kserokopii atestu/certyfikatu lub opinii na folię/rękaw lub gotowe worki wykonane z polietylenu LD-PE poświadczających, że mogą być one stosowane do zbierania odpadów medycznych wystawione przez PZH lub inny uprawniony podmiot na terenie UE)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.30.00 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu 39.81.10.00 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.81.11.00 - Odświeżacze powietrza 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.12.00 - Detergenty 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.10.00 - Preparaty piorące 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 39.22.42.00 - Szczotki 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39.81.24.00 - Zmiotki 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 39.72.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 18.93.00.00 - Worki i torby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Do przetargu nie wymaga się wnoszenia wadium przez Wykonawców.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych pakietów będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego pakietu nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego pakietu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6. b) Formularze cenowe (załączniki asortymentowe do poszczególnych pakietów) w zakresie wybranych przez wykonawcę pakietów od 1 do 4 - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę. c) Oświadczenie akceptujące stawiane warunki zamówienia i projektu umowy. d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. f) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych - Załącznik numer 8 do SIWZ. h) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że dostarczany asortyment towarów posiada atest lub świadectwo dopuszczające do obrotu przez MziOS a także atest wydany przez P.Z.H. lub inną uprawniona jednostkę (w oświadczeniu, Zobowiązanie Wykonawcy do dostarczenia wymaganych dokumentów na każde pisemne wezwanie Zamawiającego), i) Kserokopia atestu/certyfikatu/opinii na rękaw lub worki foliowe wykonane z polietylenu LD-PE o grubości folii nie mniejszej niż 0,04mm do worków o rozm. 600x600mm i grubości nie mniejszej niż 0,06mm na worki większe od 600x600mm, oraz odpowiednio oznaczone potwierdzające że, przeznaczone są one do zbierania, gromadzenia odpadów medycznych - wystawione przez PZH lub inny uprawniony podmiot na terenie UE (przetłumaczone na język polski) - do pakietu nr 4. j) Aktualne karty charakterystyki do oferowanych wyrobów - pakiet nr 2. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia SPZZOZ w Staszowie (budynek Administracji)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat SPZZOZ w Staszowie..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Środki czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mydło toaletowe, koncentrat w płynie; op. Pojemnik 5 litrów 600 szt. 2. Mydło toaletowe w dozowniku stojącym, koncentrat w płynie a 250ml. 480 szt. 3. Szampon do włosów normalnych poj. a 300ml 140 szt. 4. Jednorazowe golarki z jednym ostrzem. 3 000 szt. 5. Kostki zapachowe do WC z koszyczkiem zawieszane, a 40g 2 000 szt. 6. Odświeżacz powietrza w aerozolu np. Brise, poj. a 300ml 240 szt. 7. Ścierka ostra 10 x 13cm 1 000 szt. 8. Ścierka domowa w kpl. po 3 kolory niebieski, żółty, czerwony.480 kpl. 9. Druciak kuchenny 300 szt. 10. Ścierka do podłóg 57 x 65cm 200 szt. 11. Rękawice gospodarcze 780 par 12. Mopy bawełniane - końcówka 250 szt. 13. Kij do mopa i szczotki drewniany 50 szt. 14. Szczotka do zamiatania - końcówka 10 szt. 15. Wiadra do mopów 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Mycie codzienne i nabłyszczanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Niskopieniący, na bazie alkoholu, myjąco-czyszczący środek do mycia podłóg, lamperii, szkła. Nie pozostawiający smug. Ph od 7,0 do 8,5. Stężenie roztworu roboczego 0,1-0,2% 55 op. 2. Skoncentrowany środek, skomponowany na bazie kwasów naturalnych (np. kwas cytrynowy) do codziennego czyszczenia powierzchni sanitarnych i toalet. Usuwający osady wapienne i wszelkiego rodzaju zabrudzenia we wszelkich pomieszczeniach i urządzeniach sanitarnych. Do stosowania na flizy, armaturę, porcelanę sanitarną, tworzywa sztuczne, chrom, stal chromową. Ph od 1,0 do 2,5. Stężenie roztworu roboczego 0,1 - 0,2% 25 op. 3. Preparat o odczynie kwaśnym do czyszczenia powierzchni wodoodpornych. Skutecznie usuwający osady wapienne, pozostałości mydła i tłuszczu oraz inne zanieczyszczenia. Pozostawiający w pomieszczeniu świeży, długotrwały zapach. Nadający się do mycia glazury oraz armatury w sanitariatach i toaletach. Ph od 1 do 1,5. Stężenie roztworu roboczego nie mniejsze niż 10%. 40 op. 4. Specjalny preparat czyszczący do linoleum. Rozpuszcza ekstremalnie szybko i całkowicie stare warstwy wosku i powłoki akrylowe. Usuwa także skutecznie wszelkie powłoki zabezpieczające. Stężenie roztworu roboczego 10- 11%. Ph od 10 do 11. 30 op. 5. Uniwersalna, konserwująca powłoka na bazie polimerów do stosowania na powierzchniach podłogowych odpornych na działanie wody. Wytrzymała, elastyczna, odporna na ścieranie. Nadająca wysoki połysk. Odporna na zawierające alkohol środki dezynfekujące. Uzyskanie optymalnego efektu poprzez położenie 2 warstw (należy dołączyć technologię nakładania akrylu). Ph od 8 do 8,5 60 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Papiery higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ręczniki jednorazowe celulozowe białe dwu warstwowe, rolka szer. 230 mm (bez nadruku) a 2 szt. x 50 listków 35 000 szt. 2. Papier toaletowy zwykły gofrowany z tulejką 8 000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 33.76.00.00-5, 33.76.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Worki na odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worki niebieskie 60/50L op. 50 szt. w rolkach, z nadrukiem na worku lub naklejką z napisem patrz Zał. Nr. 7 poz. 6 do SIWZ, 1 800 op. 2. Worki czerwone 60/50L op. 50 szt. w rolkach z nadrukiem na worku lub naklejką z napisem patrz Zał. Nr. 7 poz. 6 do SIWZ, 800 op. 3. Worki (duże) niebieskie poj. 70/120L wykonane z tworzywa I gatunku LD-PE z nadrukiem na worku lub naklejką z napisem patrz Zał. Nr. 7 poz. 1 do SIWZ, minimalna grubość folii nie mniejsza od 0,06mm, wielkość liter nadruku ok. 25mm pismo drukowane kolor nadruku czarny 11 000 szt. 4. Worki (duże) niebieskie poj. 70/120L wykonane z tworzywa I gatunku LD-PE z nadrukiem na worku lub naklejką z napisem patrz Zał. Nr. 7 poz. 4 do SIWZ, minimalna grubość folii nie mniejsza od 0,06mm, wielkość liter nadruku ok. 25mm pismo drukowane kolor nadruku czarny 11 000 szt. 5. Worki (duże) czerwone poj. 70/120L z nadrukiem na worku lub naklejką z napisem patrz Zał. Nr. 7 poz. 2 do SIWZ, pozostałe parametry jak w poz. 3 wykonane z tworzywa I gatunku LD-PE, minimalna grubość folii nie mniejsza od 0,06mm 16 000 szt. 6. Worki (duże) czerwone poj. 70/120L z nadrukiem na worku lub naklejką z napisem patrz Zał. Nr. 7 poz. 5 do SIWZ, pozostałe parametry jak w poz. 3 wykonane z tworzywa I gatunku LD-PE, minimalna grubość folii nie mniejsza od 0,06mm 6 000 szt. 7. Worki (duże) żółte poj. 70/120L z nadrukiem na worku lub naklejką z napisem patrz Zał. Nr 7 poz. 3 do SIWZ, pozostałe parametry jak w poz. 3. 1 000 szt. 8. Worki czarne (duże) na zwłoki wym. 210 x 90 cm folia czarna (surowiec pierwotny) z boku wszyty suwak lub obszerna zakładka zapinana na rzepy. 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 18.93.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.