eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłków › REMONT BUDYNKU AGREGATORNI G3 WRAZ Z WYMIANĄ AGRAGATU PRĄDOTWÓRCZEGO W LBG KOSTRZYCA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Miłków: REMONT BUDYNKU AGREGATORNI G3 WRAZ Z WYMIANĄ AGRAGATU PRĄDOTWÓRCZEGO W LBG KOSTRZYCA
Numer ogłoszenia: 93635 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Bank Genów Kostrzyca, Miłków 300, 58-535 Miłków, woj. dolnośląskie, tel. 075 7131048, 7131434, fax 075 7131754.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Leśnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU AGREGATORNI G3 WRAZ Z WYMIANĄ AGRAGATU PRĄDOTWÓRCZEGO W LBG KOSTRZYCA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont budynku agregatorni G3 wraz z montażem fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego na jednostkę o mocy ciągłej 250 kVA oraz modernizacja układu zasilania rezerwowego w LBG Kostrzyca. 2. Zakres prac remontowych: 2.1.Przebudowa rozdzielnic nn w dwóch stacjach zasilających SN-nn, 2.2. Montaż linii kablowych nn zasilających budynek agregatowni jako przedłużenie istniejących kabli, 2.3. Montaż rozdzielnicy głównej agregatorni RGA, 2.4. Posadowienie zespołu prądotwórczego o mocy ciągłej 250kVA, 2.5. Montaż instalacji oświetlenia i gniazd agregatowni, Szczegółowy zakres prac, wymagania dotyczące wykonania robót, kontrola jakości robót oraz sposób odbioru robót są określone w: Projekcie technicznym - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, Specyfikacji Technicznej - stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, Przedmiarze robót - stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający przewiduje w okresie trzech lat od podpisania umowy możliwość udzielenia 30% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy. 3. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawców. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca: -będzie odpowiadał na czas montażu za sprzęt już umieszczony w pomieszczeniach Zamawiającego, -usunie wszelkie ślady montażu, -doprowadzi sprzęt, jeśli zostanie uszkodzony lub zabrudzony, do stanu takiego jakim je zastał. 2.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.Wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesięcy. Gwarancja obejmuje całość przedmiotu zamówienia i wszystkie elementy urządzenia. 4.Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji. Czas dojazdu serwisu na zgłoszone do Wykonawcy uszkodzenie, nie może przekraczać 48 godzin od chwili powiadomienia (telefonicznie, droga elektroniczną lub faksem) o awarii.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 250 tys. zł. każda; Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotą stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający rozumie roboty polegające na montażu agregatów prądotwórczych. 3) Dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy [druk oświadczenia - załącznik nr 5 do SIWZ]. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 2.1. Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 250 tys. zł. każda. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotą stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający rozumie roboty polegające na montażu agregatów prądotwórczych. 2.2. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wskazane w wykazie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót itp.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lbg.jgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Leśny Bank Genów Kostrzyca, 58 - 535 Miłków 300 Pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Leśny Bank Genów Kostrzyca, 58 - 535 Miłków 300 Pokój nr 4 Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.