To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-07
Lubaczów: Mój Rynek- budowa targowiska stałego w Lubaczowie
Numer ogłoszenia: 93588 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39436 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa), ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 16 6328010, faks 16 6321191.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mój Rynek- budowa targowiska stałego w Lubaczowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie targowiska stałego z infrastrukturą towarzyszącą, pod nazwą Mój rynek w miejscowości Lubaczów, na działkach nr 3575/64, 3575/65, 3575/53, 3569/1 zlokalizowanych na zapleczu ul. Handlowej w Lubaczowie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Branżę budowlaną tj.: 1)Roboty ziemne. 2)Budowa pawilonu handlowego. 3)Zadaszenie. 4)Kioski handlowe. 2.2 Branża drogowa tj.: 1)Utwardzenie pod chodniki oraz plac. 2)Utwardzenie pod drogi i parkingi. 3)Podbudowa pod nawierzchnie. 4)Ustawienie krawężników betonowych. 5)Betonowe obrzeża chodnikowe. 6)Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej. 2.3 Branżę sanitarną tj.: 1)Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej. 2)Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej. 3)Budowa przyłącza wodociągowego. 4)Instalacja wod.-kan. 5)Instalacja grzewcza. 6)Instalacja wentylacji. 2.4 Branżę elektyczną tj.: 1)Instalacje elektryczne pawilonu handlowego. 2)Przyłącze policznikowe dla kiosków handlowych. 3)Instalacje elektryczne kiosków handlowych. 4)Oświetlenie terenu. 5)Instalacja monitoringu. 2.5 Elementy małej architektury tj.: 1)Ławki parkowe 2)Kosze na śmieci 2.6 Po stronie wykonawcy wchodzą prace związane z wytyczeniem i inwentaryzacją geodezyjno - powykonawczą (nie ujęte w Przedmiarze Robót) oraz wykonanie reperów (nie ujęte w Przedmiarze Robót). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1)Przedmiar robót (załącznik nr 11 do SIWZ). 2)Projekty budowlane (załącznik nr 12 do SIWZ). 3)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 13 do SIWZ). 4.Dodatkowe uwagi: Wykonawca zapewni kierownika budowy oraz kadrę kierowniczą, niezbędną do realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia objęty będzie 3-letnim okresem gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, za wcześniejszą zgodą Zamawiającego, zgodnie z art. 6471 Kodeksu Cywilnego. 5.Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania skutkującej zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który przewiduje do zastosowania materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. 6.Kod CPV: 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane 45.21.31.42-0 - Roboty budowlane w zakresie targowisk na wolnym powietrzu 45.21.31.41-3 - Roboty budowlane w zakresie targowisk zadaszonych 45.23.31.40-2 - Instalowania urządzeń oświetlenia zewnętrznego 31.52.72.00-8 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 7.Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 8.Wymagania stawiane Wykonawcy: 8.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 8.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8.6 Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 8.6.1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zachowaniem wymagań i obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami prawa budowlanego, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonaniu robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. 8.6.2. Użyte materiały/zabudowane urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 8.6.3. Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z PN przenoszących normy europejskie PN-EN ( normy zharmonizowane). 9. Wymagania organizacyjne 9.1. Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia Wykonawcy robót. 9.2. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu. Za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca ( kierownik budowy). 9.3. Złożenie materiałów rozbiórkowych (grunt z wykopów) lub nadających się do ponownego wbudowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w stanie nienaruszonym. 9.4. Gruz, złom i inne materiały rozbiórkowe nienadające się do ponownego wbudowania Wykonawca będzie systematycznie wywoził z terenu realizowanego obiektu, a po zakończeniu robót jest zobowiązany do całkowitego uporządkowania terenu. 10. Wymagania dotyczące gwarancji Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 36 m-cy od dnia wykonania przedmiotu zamówienia 11. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1)Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót, które należy traktować jako element służący porównaniu zakresu prac z dokumentacją projektową. Wykonawcy sporządzają kosztorys ofertowy metodą uproszczoną w oparciu o własną kalkulację. Jednakże bez względu na sposób obliczenia ceny i ewentualne błędy w kosztorysie ofertowym Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie określone w formularzu ofertowym. Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia na podstawie tylko jednej faktury, wystawionej po wykonaniu i bezusterkowym odbiorze wszystkich elementów zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie, że płatność nastąpi nie wcześniej, niż po upływie umownego terminu wykonania zamówienia, tj. 30 kwietnia 2014 r. nawet w przypadku wcześniejszego zrealizowania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. 2)Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią roboty niezbędne do wykonania, a nie wynikające z dokumentacji projektowej, a których Zamawiający na etapie przygotowania postępowania, a Wykonawca na etapie przygotowywania oferty nie mogli przewidzieć, będą one rozliczane na podstawie odrębnie zawartej umowy pomiędzy Wykonawcą realizującym zamówienie, a Zamawiającym w trybie z wolnej ręki dla udzielania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p. Wykonawca może umieścić w kosztorysie ofertowym dodatkowe pozycje wynikające z opisu zawartego w dokumentacji technicznej, a nie ujęte w przedmiarach robót. Niedoszacowanie, błędy w obliczeniach, pominięcie pozycji czy błędny opis pozycji (w stosunku do przedmiarów robót) i inne błędy w kosztorysie ofertowym nie będą stanowić o niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie będą więc powodem do odrzucenia oferty, gdyż cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako ryczałtową, obejmującą cały zakres rzeczowy bez względu na to, jakie pozycje Wykonawcy umieszczą w swoich kosztorysach ofertowych. Kosztorysy te będą miały dla Zamawiającego jedynie funkcję pomocniczą, informacyjną - posłużą Zamawiającemu do uzyskania ogólnej informacji o sposobie ustalenia ceny przez Wykonawców, a instytucji współfinansującej - do określenia kosztów kwalifikowanych zadania. Dlatego też niezgodność kwoty kosztorysu z kwotą z formularza oferty również nie będzie stanowić o niezgodności treści oferty z SIWZ (nie skutkuje odrzuceniem oferty). Błędy w obliczeniach, pominięcie w kosztorysie ofertowym pozycji (w stosunku do przedmiarów robót), itp. rozliczenie się z Wykonawcą w sytuacji, jeżeli powstaną okoliczności wykonania nieprzewidzianych robót zamiennych lub będzie konieczność zaniechania części robót. W interesie Wykonawców leży więc, aby kosztorys ofertowy został opracowany poprawnie, ściśle wg przedmiarów robót będących załącznikami do SIWZ oraz dokumentacji technicznej i obejmował całość przedmiotu zamówienia. 3)Wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt 1 i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. 4)Postawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) w umowie z Wykonawcą będzie cena podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, w oparciu o formularz cenowy, kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej Specyfikacji, przedmiarów robót oraz ewentualnych wniosków wynikłych po dokonanej wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych (nie jest obowiązkowa) lub będących efektem zapytań Wykonawców. Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie protokół odbioru końcowego robót wraz z kosztorysem powykonawczym. 5)Zamawiający nie dopuszcza możliwości rozliczenia częściowego za wykonane roboty. Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktury końcowej, wystawionej po zrealizowaniu i bezusterkowym odbiorze końcowym wszystkich robót objętych zamówieniem, zgodnie z pkt. 11. 1) niniejszej SIWZ. 6)Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane będą odebrane bez usterek, przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki wynikające z jego przeznaczenia. 7)Zapłata za fakturę może następować z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru oraz protokołu odbioru. 8)Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 9)Ryczałtowe wynagrodzenie, o którym mowa w pkt 1 obejmuje całkowite wynagrodzenie Wykonawcy, z tytułu wykonania przedmiotu Umowy, w tym również: a) koszt ewentualnych badań, pomiarów itp.; b) koszt prób i odbiorów technicznych; c) koszt wywozu na wysypisko i utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki; d) koszt robót niezbędnych do zagwarantowania bezpiecznej, ciągłej eksploatacji obiektów w rejonie terenu budowy - pozostających jako czynne w trakcie prowadzenia robót; e) koszt przerw w prowadzeniu przedmiotowych robót spowodowanych przerwami technologicznymi, warunkami eksploatacyjnymi oraz warunkami meteorologicznymi. f) koszt doprowadzenia do należytego stanu i porządku terenu budowy i sąsiednich terenów po wykonaniu robót; g) koszty związane z zapewnieniem właściwych warunków wynikających z przepisów BHP i Planu BIOZ; h) opracowanie w 3 egzemplarzach dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacji) w formie papierowej, i) inne elementy zawarte w istotnych postanowieniach umowy, będących załącznikiem do niniejszej SIWZ. j) Wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu jest wynagrodzeniem niezmiennym przez cały okres wykonywania Umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.31.42-0, 45.21.31.41-3, 45.23.31.40-2, 31.52.72.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD WAPIENNO-PIASKOWY "BEŁŻEC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD WAPIENNO-PIASKOWY "BEŁŻEC" SP. Z O.O.
- Zakład Wapienno - Piaskowy BEŁŻEC Spółka z o.o., ul. Wąska 121, 22-670 Bełżec, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1239251,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2572966,78
Oferta z najniższą ceną: 2572966,78 / Oferta z najwyższą ceną: 2716067,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Utrzymanie dróg leśnych polegające na koszeniu rowów przy drogach leśnych w Nadleśnictwie Lubaczów w 2025 roku
- dostawa pieluchomajtek, środków do pielęgnacji
- Kompleksowa organizacja wycieczki turystycznej dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów i ich rodzin
- Zakup i montaż urządzenia mechanicznego oczyszczania ścieków z elementami towarzyszącymi w oczyszczalni ścieków w Lubaczowie.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Lisich Jamach w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Termomodernizacja budynku Domu Zdrojowego wraz z instalacją OZE
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Świekatowie - etap II
- Przebudowa schodów pomiędzy ul. Gen. W. Sikorskiego i ul. P. Niedurnego- zaprojektuj i wybuduj
- PSP nr 32 - wymiana pokrycia dachowego
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.