eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRoboty budowlane pn.:Remont elewacji na budynku PT KRUS w Jaśle



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Rzeszów: Roboty budowlane pn.:Remont elewacji na budynku PT KRUS w Jaśle
Numer ogłoszenia: 93585 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie , ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8621266, faks 017 8622526.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane pn.:Remont elewacji na budynku PT KRUS w Jaśle.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Remont elewacji na budynku PT KRUS w Jaśle, 38 - 200 Jasło, ul. Mickiewicza 4a. W ramach prac budowlano - remontowych należy wykonać: roboty rozbiórkowe, roboty remontowe,okładziny ścian, roboty posadzkarskie, roboty elewacyjne, roboty malarskie. Szczegółowy opis prac zawierają załączniki do SIWZ : Zał. Nr 4- Przedmiar robót, Zał Nr 5 - Kosztorys Inwestorski ( ślepy ) , Zał. Nr 6 - Specyfikacja techniczna Zał. Nr 9 - Projekt kolorystyki elewacji. Wszystkie prace budowlano-remontowe należy wykonywać, tak aby w trakcie ich trwania była możliwa pełna obsługa interesantów i praca pracowników Zamawiającego.W związku z tym może zaistnieć sytuacja, iż część prac trzeba będzie wykonywać po godzinach pracy i w dni wolne od pracy. Harmonogram poszczególnych etapów prac Wykonawca winien ustalić z Zamawiającym. Jednocześnie informujemy, że podane w dokumentacji nazwy producentów należy traktować jako informacje odnośnie stawianych wymagań przez Zamawiającego, dopuszcza się zastosowanie materiałów o równorzędnym charakterze lub równoważnych parametrach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 .P. z. p., tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykażą się realizacją budowy lub remontów w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych wielorodzinnych np. bloki mieszkalne itp. o wartości netto nie niższej niż 100.000,00 zł; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150.000,00 zł; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p.; 2)prowadzą działalność odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy - P.z.p., zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3)aktualny na dzień złożenia oferty odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 5)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 7)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 8)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 150.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9)wykaz wykonanych inwestycji budowlano - remontowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych wielorodzinnych np. bloki mieszkalne itp. o wartości netto nie niższej niż 100.000,00 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi ( referencje, listy polecające), że inwestycje zostały wykonane należycie - Zał. Nr 7 do SIWZ; 10)w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, 11)wykaz zakresu robót, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp - Załącznik Nr 8 do SIWZ ; 12)oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) albo kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania; 13)jeżeli o zamówienie wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej - dokument potwierdzający ustanowienie przez wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 14)w przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia udział biorą Wykonawcy zagraniczni, tj. mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający wymaga złożenia odpowiednich dokumentów, które wymienione zostały w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów tel. 017 8621266, fax 017 8622526 e-mail: rzeszow@krus.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów, sekretariat I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.