Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-25
Poznań: DOSTAWA MATERIAŁÓW MALARSKICH I KONSERWACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 93567 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1156 , ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (61) 8548 611.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blot.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW MALARSKICH I KONSERWACYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów malarskich i konserwacyjnych PODZIELONA NA 15 pakietów: PAKIET NR 1- Pędzle PAKIET NR 2- Taśmy NOSP PAKIET NR 3 - Art. konserwujące PAKIET NR 4 - Art. konserwujące NOSP PAKIET NR 5 - Materiały ścierne NOSP PAKIET NR 6 - Materiały ścierne PAKIET NR 7 - Śrut plastikowy PAKIET NR 8 - Art. pozostałe PAKIET NR 9 - Papier ścierny PAKIET NR 10 - Papier ścierny NOSP PAKIET NR 11 - Farby, rozpuszczalniki, lakiery PAKIET NR 12- Farby, rozpuszczalniki, lakiery NOSP PAKIET NR 13 - Taśmy PAKIET NR 14 - Rozpuszczalniki, emalie i inne art. dla Sł. Infrastruktury Lotniskowej PAKIET NR 15 - Farby, pędzle i inne art. malarskie dla Sł. Łączności.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 14.81.00.00-2, 24.00.00.00-4, 39.22.42.10-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy jedynie ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 1156, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, Kancelaria Jawna pok. 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 11:00, miejsce: JW 1156, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, Kancelaria Jawna pok. 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1- PĘDZLE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pędzle- szczegółowy opis w zał. 4a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - TAŚMY NOSP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśmy NOSP - szczegółowy opis w zał.4b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.42.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - ART. KONSERWUJĄCE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: art. konserwujące- szczegółowy opis w zał. 4c do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - ART. KONSERWUJĄCE NOSP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: art. konserwujące NOSP - szczegółowy opis w zał. 4d do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 - MATERIAŁY ŚCIERNE NOSP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mat. ścierne NOSP - szczegółowy opis w zał. nr 4e do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.81.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 - MATERIAŁY ŚCIERNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mat. ścierne- szczegółowy opis w zał. nr 4F do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.81.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 - ŚRUT PLASTIKOWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: śrut plastikowy - szczegółowy opis w zał. nr 4g do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.81.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 - POZOSTAŁE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozostałe - szczegółowy opis w zał.nr 4h do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9 - PAPIER ŚCIERNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier ścierny - szczegółowy opis w zał. nr 4i do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.81.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10- PAPIER ŚCIERNY NOSP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier ścierny NOSP - szczegółowy opis w zał. nr 4j do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.81.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11- FARBY, ROZPUSZCZALNIKI I LAKIERY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: farby, rozpuszczalniki i lakiery -szczególowy opis w zał. nr 4k do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR 12 - FARBY, ROZPUSZCZALNIKI I LAKIERY NOSP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: farby, rozpuszczalniki, lakiery NOSP - szczegółowy opis w zał. nr 4l do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR 13- TAŚMY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśmy - szczegółowy opis w zał. nr 4 ł do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.42.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET NR 14 - ROZPUSZCZALNIKI, EMALIE I INNE DLA SŁ. INFRASTRUKTURY LOTNISKOWEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rozpuszczalniki, emalie i inne - szczegółowy opis w zał. nr 4m do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET NR 15 - FARBY, PĘDZLE I INNE DLA SŁ. ŁĄCZNOŚCI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: farby,pędzle i inne dla Sł. łaczności - szczegółowy opis w zał. nr 4n do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 24.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do badań hematologicznych wraz z dzierżawą 2 analizatorów dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wykonywanie usługi sprzątania siedziby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Ratajczaka 10/12 w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do urządzeń drukujących dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium, okładek akt, teczek i innych druków do Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Przeworskiej (inwestycja lokalna)
- Aktualizacja oprogramowania do wirtualizacji wraz z wsparciem technicznym w ramach Projektu "Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2030"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych: farb, lakierów, klejów i pędzli dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S. A.
- dostawa materiałów budowlanych
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych
- Dostawa materiałów i sprzętów ochronnych (11 części)
- Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych, hydraulicznych, budowlanych i eksploatacyjnych do COS w Warszawie w podziale na części.
- Wykonanie robót budowalnych dla zamierzeń remontowych w obiektach Polskiego Radia S.A. w likwidacji w Warszawie
więcej: Wyroby ścierne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





