To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-09
Olsztyn: dostawa wyrobów medycznych.
Numer ogłoszenia: 9351 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257426 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Szpital Zespolony, ul. Niepodległości 44, Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, faks (089) 5326349.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ NR 1 Lp. Nazwa miara ilość 1 Igła do regionalnej anestezji z osłonką (igła w pełni izolowana aż do szlifu, szlif 15 stopni ) dostosowana do pracy ze stymulatorem TOF - Watch SX rozmiar 22G o długości 50 mm i 120 mm, dren do podawania leku szt. 40 2 Igła przelewowa do butelek ( zawierających roztw. NaCl ) używanych na sali operacyjnej szt. 3200 3 Dren do aparatów Infusomat szt. 300 CZĘŚĆ NR 2 Lp. Nazwa miara ilość Zestaw do kaniulacji żył centralnych metodą Seldingera ( cewnik wykonany z termoplastycznego poliuretanu z miękkim zakończeniem, rozszerzadło naczyniowe większe o 1F od średnicy cewnika, zestaw do wprowadzania prowadnicy przez tłok strzykawki bez jej odłączania, skalpel,dodatkowe urządzenie fiksujące, kontrastujący w rtg, dwie igły o różnej długości do nakłucia żyły podobojczykowej i szyjnej, kontrola przypadkowego nakłucia tętnicy, dwa otwory dla każdego kanału lub igła Y z zaworem bocznym bez dodatkowych łączników umożliwiających założenie prowadnicy, średnica 1,3 mm/18G (cienkościenna), prowadnica niklowo-tytanowa z końcówką J, rozszerzadło F8, strzykawka o poj. 5ml, skalpel E 11, cewnik wykonany z poliuretanu, kontrastujący w promieniach RTG, znaczniki dla kontroli położenia cewnika, przeźroczyste końcówki lock, zaciski do krótkotrwałych przerw w infuzji, skrzydełka mocujące przesuwne oraz stałe, atraumatyczny koniec cewnika, In stoper na zakończeniu kanału proksymalnego, klips mocujący, przewód łączący do EKG). 1 dwuświatłowy, 20cm, 30cm; 16,16 G szt. 250 2 trójświatłowy, 20 cm, 18,18,16 G szt. 10 3 trójświatłowy, 20 cm, 12,12,16 G szt. 10 CZĘŚĆ NR 3 Lp. Nazwa miara ilość 1 Łącznik Y (polimerowy) ze schodkowymi zakończeniami, łączy przewody o średnicach 6-13mm, sterylny szt. 1000 2 Łącznik prosty (polipropylenowy) ze schodkowymi zakończeniami, łączy przewody o średnicach 8-14mm, sterylny szt 1000 CZĘŚĆ NR 4 Lp. Nazwa miara ilość 1 Opatrunek z octanu poliwinylu (typu Merocel) rozmiar 10 cm x 1,5 cm x 2,5 cm. szt 10 CZĘŚĆ NR 5 Lp. Nazwa miara ilość 1 Zestaw wiskoelastyków do operacji zaćmy w składzie: substancja dyspersyjna w ampułkostrzykawce z kaniulą w składzie chemicznym; 3% hialuronian sodu i 4% siarczan hondrioitylny w ilości 0,35 ml i ampułkostrzykawka z kaniulą zawierającą 1% hialuronian sodu w ilości 0,4 ml szt. 250 CZĘŚĆ NR 6 Lp. Nazwa miara ilość 1 Jednorazowy wkład workowy typu Receptal 1L lub system równoważny - do zapełnienia szt. 600 2 Jednorazowy wkład workowy typu Receptal 2L lub system równoważny - do zapełnienia szt. 800 Uwaga: Należy załączyć oświadczenie wykonawcy potwierdzające, iż wkłady workowe wyszczególnione w części 6 specyfikacji spełniają wymagania zamawiającego (do zapełnienia). Wymagane wyposażenie przez wykonawcę 30 szpitalnych stanowisk do odsysania w oprzyrządowanie (uchwyty, wieszaki, pojemniki plastikowe wielokrotnego użytku). Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z § 3.1.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 ze zm.) zamawiający informuje, iż w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda dostarczenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1.Opis asortymentu - zamawiający wymaga załączenia właściwych stron katalogu zawierających parametry oferowanego asortymentu. Załączona do oferty właściwa strona katalogu powinna jednoznacznie wskazywać na oferowany asortyment poprzez jego oznaczenie za pomocą numeru lub symbolu katalogowego (funkcjonującego u wykonawcy), wskazane w formularzu cenowym. 2.Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że odpowiada on określonym przepisami prawa normom (certyfikat CE, zaświadczenie dopuszczające oferowany asortyment do stosowania w służbie zdrowia na terenie RP, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i inne wymagane przepisami prawa dokumenty). 3.Do części nr 6 należy dołączyć oświadczenie wykonawcy potwierdzające, iż wkłady workowe spełniają określone w siwz wymagania zamawiającego (do zapełnienia).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 78388.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część nr 1.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP CHIFA SP Z O.O., UL. TYSIĄCLECIA 14, 64-300 NOWY TOMYŚL, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8462.00
- Oferta z najniższą ceną: 8462.00 oferta z najwyższą ceną: 8462.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część nr 2.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKME W.PAŁEJKO, A.STACHYRA-PAŁEJKO SP.J., UL. POSTĘPU 1, 02-676 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11930.00
- Oferta z najniższą ceną: 11930.00 oferta z najwyższą ceną: 20421.30
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część nr 3.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO I WETERYNARYJNEGO CENTROWET-CEZAL SP Z O.O. O/GDAŃSK, UL. TORUŃSKA 20, 80-747 GDAŃSK, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12540.00
- Oferta z najniższą ceną: 12540.00 oferta z najwyższą ceną: 12540.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część nr 5.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALCON POLSKA SP Z O.O., UL. ŻELAZNA 28/30, 00-832 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 38750.00
- Oferta z najniższą ceną: 38750.00 oferta z najwyższą ceną: 38750.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część nr 6.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BERYL MED LTD, 72 NEW BOND STREET, MAYFAIR 72, LONDON, kraj/woj. Zjednoczone Królestwo.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6706.00
- Oferta z najniższą ceną: 6706.00 oferta z najwyższą ceną: 7700.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1455N od skrzyżowania z droga powiatową nr 1442N w kierunku miejscowości Łęgajny.
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1994N od ul. Kościuszki w Barczewie do skrzyżowania z drogą do Zalesia.
- Wykonanie i dostawa gadżetów z logo UWM na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego.
- Zakup i dostawa laptopów dla administracji Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Świadczenie usług konferencyjno-hotelowych na potrzeby Sympozjum pt. "Postęp techniczny w przetwórstwie mleka TECHMILK 2025" dla Wydziału Nauki o Żywności UWM w Olsztynie
- "Usługa wywozu odpadów z siedziby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie w latach 2026 -2027."
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa sprzętu drobnomedycznego jednorazowego
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Sukcesywne dostawy leków oraz innych materiałów do Apteki Szpitalnej 3
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO J. U.
- Zakup materiałów zużywalnych ( zamówienie z podziałem na 2 części)
- Dostawa materiałów szewnych i siatek chirurgicznych.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.