Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-06
Gdańsk: Wykonanie robót remontowych lokali nr 1, 6 i 8 (po spaleniu) w budynku mieszkalnym przy ul. Małachowskiego 5 w Gdańsku (BOM 6)
Numer ogłoszenia: 93431 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5241060-61,63-64, 5241010, fax 058 3458235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych lokali nr 1, 6 i 8 (po spaleniu) w budynku mieszkalnym przy ul. Małachowskiego 5 w Gdańsku (BOM 6).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - Projekt budowlany remontu oraz usamodzielnienia lokali gminnych nr 1, 8 na parterze oraz odtworzenia lokalu gminnego nr 6 na poddaszu w budynku przy ul. Małachowskiego 5 w Gdańsku - załącznik nr 1A do SIWZ; - Projekt budowlano - wykonawczy wewnętrznej instalacji gazowej, wod.-kan., indywidualnej c.o. w lokalach mieszkalnych na parterze nr 1, 8 oraz na poddaszu nr 6 w budynku wielorodzinnym przy ul. Małachowskiego 5 w Gdańsku - załącznik nr 1B do SIWZ; - Projekt budowlano - wykonawczy instalacji elektrycznej 230 V w lokalach nr 1, 6 i 8 w budynku przy ul. Małachowskiego 5 w Gdańsku - załącznik nr 1C do SIWZ; - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - wymagania ogólne - załącznik nr 2A do SIWZ; - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - tynkowanie; okładziny z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe) - załącznik nr 2B do SIWZ; - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - pokrywanie podłóg i ścian; układanie płytek ceramicznych na podłogach i na ścianach - załącznik nr 2C do SIWZ; - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty malarskie- załącznik nr 2D do SIWZ; - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty stolarskie- załącznik nr 2E do SIWZ; - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacja wewnętrzna wodociągowa - załącznik nr 2F do SIWZ; - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje kanalizacyjne z rur z tworzyw sztucznych - załącznik nr 2G do SIWZ; - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych; roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych; roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 2H do SIWZ; - Przedmiar - odtworzenie lokalu gminnego nr 6, Gdańsk ul. Małachowskiego 5; roboty ogólnobudowlane - załącznik nr 3A do SIWZ; - Przedmiar - usamodzielnienie lokali gminnych nr 1 i 8, Gdańsk ul. Małachowskiego 5; roboty ogólnobudowlane - załącznik nr 3B do SIWZ; - Przedmiar - instalacje c.o. wod.-kan. w lokalu, ul. Małachowskiego 5 -załącznik nr 3C do SIWZ; - Przedmiar -instalacje wewnętrzne gazowe w budynku mieszkalnym, Gdańsk ul. Małachowskiego 5 - załącznik nr 3D do SIWZ; - Przedmiar robót - usamodzielnienie oraz remont lokali gminnych nr 1, 8 na parterze, odtworzenie lokalu nr 6 na poddaszu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Małachowskiego 5 w Gdańsku - instalacja elektryczna w lokalu mieszkalnym nr 6 - załącznik nr 3E do SIWZ; - Przedmiar robót - usamodzielnienie oraz remont lokali gminnych nr 1, 8 na parterze, odtworzenie lokalu nr 6 na poddaszu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Małachowskiego 5 w Gdańsku - instalacja elektryczna w lokalu mieszkalnym nr 1,8 - załącznik nr 3F do SIWZ;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.33.23.00 - Kładzenie upustów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium 5 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - udzielić co najmniej 3-letniej gwarancji i 3-letniej rękojmi; - wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; - przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: - Doświadczenia zawodowego - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać: minimum 1 robotę polegającą na remoncie lokali mieszkalnych popartą dokumentem potwierdzającym, że robota ta została wykonana należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę. - Potencjału kadrowego - wykazu osób i podmiotów, które uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie: - 1 osoby, na stanowisku kierownika budowy posiadającej uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa; - 1 osoby na stanowisku kierownika robót posiadającej uprawnienia sanitarne wykonawcze w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa; - 1 osoby posiadającej uprawnienia eksploatacyjne (grupa 1) dla urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 z poz. 828 z późn.zm.); - 1 osoby posiadającej uprawnienia eksploatacyjne (grupa 1), uprawniające do wykonywania pomiarów instalacji elektrycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn.zm.); - 1 osoby posiadającej uprawnienia eksploatacyjne (grupa 3) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci (urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa ) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz 828 z póżn.zm.). Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: - złożyć druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru zamawiającego; - złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; - złożyć kosztorysy ofertowe (uproszczone) wg przedmiarów robót zamawiającego, - złożyć zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Ceny materiałów muszą być przedstawione łącznie kosztami zakupu i transportu materiałów. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się załączenie umowy spółki cywilnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, świetlica, w godz. 8:00-12:00, cena brutto 48,80 zł. Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiającego: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.06.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.05.2008 r. godz. 09:45, w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, świetlica. Osoby uprawnione do porozumiewania się w Wykonawcami: Marek Skuhra, tel. 058/ 322-00-20, nz@gznk.pl
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont estakady drogowej na Węźle Okopowa w Gdańsku
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla placówek opiekuńczo-wychowawczych "Piaskowy Dom", "Morski Dom", "Wichrowy Dom" w Gdańsku
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





