Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-06
Włocławek: DIZ-18-2008 Dostawa aparatów do infuzji, aparatów do transfuzji oraz przedłużaczy do pomp infuzyjnych
Numer ogłoszenia: 93395 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, fax 054 4129432.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ-18-2008 Dostawa aparatów do infuzji, aparatów do transfuzji oraz przedłużaczy do pomp infuzyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa aparatów do infuzji, w ilości 280 000 sztuk, aparatów do transfuzji w ilosci 15 600 sztuk oraz przedłużaczy do pomp infuzyjnych w ilosci 17 000 sztuk.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie dostaw materiałów medycznych, w tym aparatów do infuzji, aparatów do transfuzji oraz przedłużaczy do pomp infuzyjnych. Wykonawca, który nie prowadzi działalności w ww. branży zostanie wykluczony z postępowania. 2 . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia w zakresie dostaw aparatów do infuzji, aparatów do transfuzji oraz przedłużaczy do pomp infuzyjnych Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w kresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania - co najmniej 3 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia wykonane za łączną kwotę brutto : 100 000,00zł 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków z art. 22; a. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. wypełniony i podpisany -Druk ofertowy-, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji; 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji; 4. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji; 5. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 ; 6. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji; 7. wykaz wykonanych dostaw materiałów medycznych, w tym aparatów do transfuzji oraz aparatów do infuzji dla placówek ochrony zdrowia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością -co najmniej 3 usługi-,zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji; 8. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy -o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych- w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; 9. asortyment musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. Z 2004r. Nr 93, poz. 896-. Wykonawca winien przedstawić jeden z dokumentów dotyczących wyrobu: - deklarację zgodności i oznaczenie znakiem CE, - świadectwo rejestracji - świadectwo dopuszczenia do obrotu - świadectwo jakości - świadectwo dopuszczenia do stosowania lub pozytywną opinię o wyrobie medycznym Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. 10. W celu określenia przydatności asortymentu do użycia oraz celem obiektywnego i równego traktowania podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć próbki oferowanego asortymentu z ważnym terminem przydatności do zużycia -co najmniej 6 m-cy-. Każda z próbek musi być opisana w języku polskim. Próbki należy dostarczyć w dniu otwarcia ofert na adres Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87- 800 Włocławek, Zamówienia Publiczne, pokój 303. Próbki są materiałem zużywalnym, dlatego też nie podlegają zwrotowi. Rodzaje i ilości próbek są następujące: 1. Aparaty do transfuzji - 10 sztuk 2. Aparaty do infuzji - 10 sztuk 3. Przedłużacze do pomp infuzyjnych - 10 sztuk Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem -TAJNE- . Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Uwaga: brak któregokolwiek z dokumentów określonych w Rozdziale V i VI spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena przydatności - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, pokój 303 (budynek adm. pokój 303).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, pokój 303 (budynek adm. pokój 303).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Rekonstrukcja nawierzchni jezdni ulicy Sielskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa/przebudowa dróg wewnętrznych".
- "Przebudowa drogi gminnej nr 190529C Kruszynek - Ludwinowo dł. 520 m od km 0+200 do km 0+720 w m. Kruszynek w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi gminnej Kruszynek - Ludwinowo""
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych, dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski
- Dostawa wraz z montażem tablic świetlnych do "Hali Mistrzów"
- Dostawy materiałów budowlanych na potrzeby remontu pawilonu mieszkalnego C znajdującego się na terenie Zakładu Karnego we Włocławku
- Usługa odbioru odpadów komunalnych oraz niebezpiecznych z terenu Zakładu Karnego we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.