Ogłoszenie z dnia 2006-02-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Dąbrowa Górnicza: dostawa elementów systemu rurociągu preizolowanego z rurą przewodową ze stali (2) - rura osłonowa spiro wraz z wykonaniem usługi mufowania Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Dąbrowie Górniczej Spółka Akcyjna, do kontaktów: Szewczyk Janusz, Kur Arkadiusz, Al. J. Piłsudskiego 2, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956447, fax 032 2643169, e-mail: bzpdg@pecdg.pl, www.pecdg.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Tak. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa elementów systemu rurociągu preizolowanego z rurą przewodową ze stali (2) - rura osłonowa spiro wraz z wykonaniem usługi mufowania. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów rurociągu preizolowanego z rurą przewodową ze stali oraz pozostałych elementów przeznaczonych do budowy sieci cieplnejwraz z wykonaniem usługi mufowania. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Plac budowy właściwy dla zadania inwestycyjnego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.86.30.00 - Rury i osprzęt Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.30.00 - Rury i osprzęt 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość wszystkich dostaw łącznie w 2006 roku dla materiałów oznaczonych kodem CPV 28.86.30.00-9wynosi ok. 2.300.000,00 zł. Szacunkowa wartość dostawy objętej niniejszym zamówieniem wynosi ok.210.000,00 zł. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.08.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 2.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność 30 dni od dnia otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty rejestracyjne. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Oświadczenie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Oświadczenie. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 248 - 245429 z dnia 24.12.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/PN/013/TRR/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.03.2006, cena - 10,5 PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew lub wpłata w kasie zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 27.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.03.2006, godzina 10:10, Siedziba zamawiającego sala 108.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.02.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do odwodnień dróg na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. "Budowa kanalizacji deszczowej przy zbiegu ulic Nowogródek, Pana Tadeusza i Cegielnianej w m. Łuków"
- Dostawa agregatów głębinowych wraz z osprzętem (rurociągi, kable zasilajace i sterownicze, wyposażenie technologiczne).
więcej: Rury i osprzęt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.