eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUsługa druku według poszczególnych części na potrzeby projektów



Ogłoszenie z dnia 2010-04-02

Szczecin: Usługa druku według poszczególnych części na potrzeby projektów
Numer ogłoszenia: 93274 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4809400, faks 091 4809575.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku według poszczególnych części na potrzeby projektów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa druku według poszczególnych części na potrzeby projektów Część 1: Ulotki promujące projekt Europejski Logistyk nakład: 2 000 sztuk; druk dwustronny, kolor 4x4, format: szer. 105 mm x wys. 148 mm; papier - kreda błysk, papier 130 gram. Zamawiający dostarczy pracę w formie elektronicznej Część 2: Plakaty promujące projekt Europejski Logistyk nakład: 250 sztuk; druk jednostronny, kolor 4x4, format: szer. 490 mm x wys. 700 mm; papier - kreda, 150 gram. Zamawiający dostarczy pracę w formie elektronicznej Część 3: Naklejki z danymi projektu Europejski Logistyk - wersja 1 naklejka; nakład: 500 sztuk; druk jednostronny, kolor 4x4, format: szer. 63,574 mm x wys. 98,074 mm; Zamawiający dostarczy pracę w formie elektronicznej Część 4: Naklejki z danymi projektu Europejski Logistyk - wersja 2 naklejka; nakład: 200 sztuk; druk jednostronny, kolor 4x4, format: szer. 52,5 mm x wys. 89,0 mm; Zamawiający dostarczy pracę w formie elektronicznej Część 5: Papier projektowy Europejski Logistyk nakład: 1500 sztuk druk jednostronny, kolor 4x4, format: A4 papier - 130 gram. Zamawiający dostarczy pracę w formie elektronicznej Część 6: Naklejki z danymi projektu - wersja 1 nakład: 50 szt. format: szer. 130 mm x wys. 20 mm folia samoprzylepna, kolor 4 x 4, druk jednostronny Zamawiający dostarczy pracę w formie PDF. Część 7: Naklejki z danymi projektu - wersja 2 nakład: 50 szt. format: szer. 130 mm x wys. 32 mm folia samoprzylepna, kolor 4 x 4, druk jednostronny Zamawiający dostarczy pracę w formie PDF. Część 8: Naklejki z danymi projektu - wersja 3 nakład: 200 szt. format: szer. 160 mm x wys. 65 mm folia samoprzylepna, kolor 4 x 4, druk jednostronny Zamawiający dostarczy pracę w formie PDF..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EUROPEJSKI LOGISTYK Umowa nr UDA-POKL.08.01.01-32-089/09-00 Projekt jest współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Budowa Centrum Symulacyjnego Terminalu LNG i Symulatora Ładunkowego Statków do Przewozu Ładunków Ciekłych w Akademii Morskiej w Szczecinie nr UD/RPZP.07.01.01-32-001/09-00..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Plakaty promujące projekt Europejski Logistyk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kampol A. Lisowska K. Lisowski spółka jawna, ul. Felczaka 17, 71-417 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1229,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 561,20

  • Oferta z najniższą ceną: 561,20 / Oferta z najwyższą ceną: 566,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Naklejki z danymi projektu Europejski Logistyk - wersja 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Graf Point Janusz Orzechowski, ul. Różana 20, 78-300 Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 337,94

  • Oferta z najniższą ceną: 337,94 / Oferta z najwyższą ceną: 488,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Naklejki z danymi projektu Europejski Logistyk - wersja 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Graf Point Janusz Orzechowski, ul. Różana 20, 78-300 Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150,06

  • Oferta z najniższą ceną: 150,06 / Oferta z najwyższą ceną: 463,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Papier projektowy Europejski Logistyk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kamppol A. Lisowska K. Lisowski społka jawna, ul. Felczaka 17, 71-417 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 590,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 622,20

  • Oferta z najniższą ceną: 622,20 / Oferta z najwyższą ceną: 671,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie na usługę druku można przeprowadzić w trybie zapytania o cenę, gdyż istnieje możliwość zaproszenia do wzięcia udziału w postępowaniu (złożenia ofert) co najmniej 5 Wykonawców. Nadto usługa ta zaliczana jest do usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w Rozporządzeniu Prezes Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których uzależniony jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.