Ogłoszenie z dnia 2010-04-02
Szczecin: Usługa druku według poszczególnych części na potrzeby projektów
Numer ogłoszenia: 93274 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4809400, faks 091 4809575.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku według poszczególnych części na potrzeby projektów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa druku według poszczególnych części na potrzeby projektów Część 1: Ulotki promujące projekt Europejski Logistyk nakład: 2 000 sztuk; druk dwustronny, kolor 4x4, format: szer. 105 mm x wys. 148 mm; papier - kreda błysk, papier 130 gram. Zamawiający dostarczy pracę w formie elektronicznej Część 2: Plakaty promujące projekt Europejski Logistyk nakład: 250 sztuk; druk jednostronny, kolor 4x4, format: szer. 490 mm x wys. 700 mm; papier - kreda, 150 gram. Zamawiający dostarczy pracę w formie elektronicznej Część 3: Naklejki z danymi projektu Europejski Logistyk - wersja 1 naklejka; nakład: 500 sztuk; druk jednostronny, kolor 4x4, format: szer. 63,574 mm x wys. 98,074 mm; Zamawiający dostarczy pracę w formie elektronicznej Część 4: Naklejki z danymi projektu Europejski Logistyk - wersja 2 naklejka; nakład: 200 sztuk; druk jednostronny, kolor 4x4, format: szer. 52,5 mm x wys. 89,0 mm; Zamawiający dostarczy pracę w formie elektronicznej Część 5: Papier projektowy Europejski Logistyk nakład: 1500 sztuk druk jednostronny, kolor 4x4, format: A4 papier - 130 gram. Zamawiający dostarczy pracę w formie elektronicznej Część 6: Naklejki z danymi projektu - wersja 1 nakład: 50 szt. format: szer. 130 mm x wys. 20 mm folia samoprzylepna, kolor 4 x 4, druk jednostronny Zamawiający dostarczy pracę w formie PDF. Część 7: Naklejki z danymi projektu - wersja 2 nakład: 50 szt. format: szer. 130 mm x wys. 32 mm folia samoprzylepna, kolor 4 x 4, druk jednostronny Zamawiający dostarczy pracę w formie PDF. Część 8: Naklejki z danymi projektu - wersja 3 nakład: 200 szt. format: szer. 160 mm x wys. 65 mm folia samoprzylepna, kolor 4 x 4, druk jednostronny Zamawiający dostarczy pracę w formie PDF..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EUROPEJSKI LOGISTYK Umowa nr UDA-POKL.08.01.01-32-089/09-00 Projekt jest współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Budowa Centrum Symulacyjnego Terminalu LNG i Symulatora Ładunkowego Statków do Przewozu Ładunków Ciekłych w Akademii Morskiej w Szczecinie nr UD/RPZP.07.01.01-32-001/09-00..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Plakaty promujące projekt Europejski Logistyk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAMPOL A. LISOWSKA, K. LISOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
KAMPOL A. LISOWSKA, K. LISOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- Kampol A. Lisowska K. Lisowski spółka jawna, ul. Felczaka 17, 71-417 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1229,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 561,20
Oferta z najniższą ceną: 561,20 / Oferta z najwyższą ceną: 566,08
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Naklejki z danymi projektu Europejski Logistyk - wersja 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Graf Point Janusz Orzechowski, ul. Różana 20, 78-300 Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 337,94
Oferta z najniższą ceną: 337,94 / Oferta z najwyższą ceną: 488,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Naklejki z danymi projektu Europejski Logistyk - wersja 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Graf Point Janusz Orzechowski, ul. Różana 20, 78-300 Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 150,06
Oferta z najniższą ceną: 150,06 / Oferta z najwyższą ceną: 463,80
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Papier projektowy Europejski Logistyk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kamppol A. Lisowska K. Lisowski społka jawna, ul. Felczaka 17, 71-417 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 590,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 622,20
Oferta z najniższą ceną: 622,20 / Oferta z najwyższą ceną: 671,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie na usługę druku można przeprowadzić w trybie zapytania o cenę, gdyż istnieje możliwość zaproszenia do wzięcia udziału w postępowaniu (złożenia ofert) co najmniej 5 Wykonawców. Nadto usługa ta zaliczana jest do usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w Rozporządzeniu Prezes Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których uzależniony jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Doposażenie pracowni Technikum Ekonomicznego oraz pracowni Technikum Łączności i Multimediów Cyfrowych w sprzęt fotograficzny
- Prace Geodezyjne - stabilizacja punktów granicznych dla kontraktu pn.:Budowa obwodnicy Koszalina i Sianowa na S6 wraz z odcinkiem S11 od węzła Bielice do węzła Koszalin (...)
- Roboty budowlane dla budowy przyłącza kanalizacji sanit. w Cybowie do kanalizacji gminnej oraz wykonanie RB dla budowy instalacji gazowej
- "Budowa instalacji c.o., instalacji gazowej, instalacji c.w.u. w budynkach na terenie Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego ul. Batalionów Chłopskich 115, 70-760 Szczecin"
- Kompleksowa obsługa bankowa wraz z uruchomieniem kredytu obrotowego w rachunku dla SPSZOZ "Zdroje" - IV postępowanie
- Dostawa sytemu do obiektywnej i systematycznej oceny kompetencji na potrzeby wyposażenia sal egzaminacyjnych w obiekcie Centrum Symulacji Medycznych PUM w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Projekt, wykonanie i dostawa kalendarzy i plannerów na 2026 r. oraz notesów, teczek i toreb papierowych.
- Druk publikacji na potrzeby NID
- Organizacja Międzynarodowych Targów Pracy
- Opracowanie, druk i dostawa folderów na potrzeby projektu "Via Sacra - wkład w transgraniczne usieciowienie i rozwój produktu turystycznego" realizowanego w ramach programu Interreg Polska-Saksonia.
- Wykonanie usługi drukowania wydawnictwa Alicja Biała "Zatruty staw"
- Dostawa materiałów promocyjnych finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej FEO 2021-2027
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.