eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopaneprzebudowa ul. Zaryckiego - ZP/341/20/08



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Zakopane: przebudowa ul. Zaryckiego - ZP/341/20/08
Numer ogłoszenia: 93202 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, fax 018 2020448.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ul. Zaryckiego - ZP/341/20/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie zadania nr 3/08 o nazwie: Przebudowa ul. Zaryckiego w Zakopanem na odcinku od włączenia do DW nr 958 - ul. Krzeptówki km 0 + 000,00 km 0 + 445,24, obejmujące swoim zakresem odcinek drogi od km 0+215,00 do km 0+445,24. Przewiduje się następujące prace związane z przebudową ulicy: 1) zabezpieczenia terenu prac budowlanych, oznakowanie ulic na czas budowy, 2) rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych i odwiezienie ich samochodami skrzyniowymi na odległość 7 km, 3) przebudowa jezdni, uregulowanie jej szerokości, wykonanie mijanek i niezbędnych poszerzeń na łukach poziomych, wykonanie pełnej konstrukcji drogowej z nawierzchnią bitumiczną, 4) przebudowa zjazdów do posesji prywatnych, ujednolicenie materiału nawierzchni, 5) wykonanie poboczy utwardzonych o nawierzchni z kostki betonowej brukowej szarej we wzory z kostki betonowej czerwonej, ograniczonych krawężnikiem granitowym i obrzeżem betonowym, 6) uregulowanie odwodnienia powierzchniowego oraz odwodnienia wgłębnego 7) regulacja wysokościowa istniejących studni kanalizacji sanitarnej z dostosowaniem wysokościowym do projektowanej nawierzchni bitumicznej na jezdni, 8) regulacja wysokościowa włazów, pokryw zasuw, hydrantów - z dopasowaniem do poziomu projektowanych nawierzchni na chodnikach i jezdni, 9) zabezpieczenie podziemnego uzbrojenia w obrębie przebudowywanej ulicy,: 10) wykonanie umocnień skarp o dużym pochyleniu z prefabrykowanych elementów betonowych, 11) rozbiórka istniejących przepustów pod drogą wykonanych systemem gospodarczym i wykonanie w ich miejscu wylotu wód z rowu krytego, umocnienie wylotu rowu krytego murkami czołowymi wykonanie zabezpieczeń w formie bezprzekładkowych barier ochronnych, 12) wycinka drzew, 13) wykonanie oznakowania pionowego, 14) zdemontowanie oznakowania na czas budowy oraz odtworzenie oznakowania pionowego. 2. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojścia i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. 3. Należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Inwestora. 4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz, na który składają się : - projekt wykonawczy; -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; -przedmiar robót; - projekt organizacji ruchu na czas budowy 5. Do obowiązku Wykonawcy należy dostosowanie zakresu dokumentacji odpowiednio do zlecanych robót ( odcinek od km 0+215,00 do km 0+445,24), projektu wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dostarczonych przez zamawiającego a obejmujących całość odcinka ( od 0 + 000,00 - km 0 + 445,24). 6. Do obowiązków Wykonawcy należy również sporządzenie, zatwierdzenie i realizacja projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy zlecanego zadania. 7. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 15.000,00 zł należy wnieść na zasadach określonych w siwz.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, w szczególności: a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przebudowę, remont lub budowę dróg o łącznej długości nie mniejszej niż 0,25 km, o nawierzchni bitumicznej z chodnikami z kostki oraz odwodnieniem powierzchniowym i wgłębnym; b) Wykonawca musi wykazać, że zatrudni przy wykonywaniu zamówienia pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, w tym kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi i należących do właściwej izby samorządu zawodowego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: a) Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł ( słownie: trzysta tysięcy złotych) 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 2 roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przebudowę, remont lub budowę dróg o łącznej długości nie mniejszej niż 0,25 km, o nawierzchni bitumicznej z chodnikami z kostki oraz odwodnieniem powierzchniowym i wgłębnym oraz należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( należy wypełnić załącznik nr 5 do specyfikacji); 6. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, także zakres wykonywanych przez nich czynności- (należy wypełnić załącznik nr 6 do siwz). Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć uprawnienia dla kierowników budowy i aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wykazanych w wykazie osób. 7. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł ( słownie: trzysta tysięcy złotych ) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 9. wypełniony formularz ofertowy oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć na własnym formularzu, lecz treść i układ oferty muszą być zgodne z formularzem załączonym do specyfikacji); 10. kosztorys ofertowy sporządzony ściśle wg wszystkich pozycji przedmiaru, stanowiącego załącznik nr 1 do siwz i wykazanych w nim podstaw; 11. dowód wniesienia wadium. 12. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w : 1) pkt 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy 13. Dokumenty, o których mowa w pkt 12 ppkt 1 lit. a i c oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.12, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Punkt 13 stosuje się odpowiednio. 15. UWAGA!Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów. Oferta wspólna: Dopuszcza się możliwość złożenia jednej oferty przez dwóch lub więcej wykonawców pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy, przy czym: - w zakresie doświadczenia co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przebudowę, remont lub budowę dróg o łącznej długości nie mniejszej niż 0,25 km, o nawierzchni bitumicznej z chodnikami z kostki oraz odwodnieniem powierzchniowym i wgłębnym; - w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy wspólnie muszą udowodnić, że : - zatrudnią przy wykonywaniu zamówienia pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, w tym kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi i posiadających aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; - w zakresie wiarygodności finansowej wykonawcy musza wspólnie wykazać ,że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł ( słownie: trzysta tysięcy złotych ) 3) dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazane w pkt. 1,2,3,4,8,12 muszą być złożone odrębnie przez każdego z wykonawców ; 4) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 5) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie oświadczenie zawierające imię i nazwisko pełnomocnika należy załączyć do oferty. Oświadczenie ma być podpisane przez wszystkich wykonawców. 6) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych . 7) wniesione wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu link Urząd Miasta -Zamówienia Publiczne - Postępowania poniżej progów unijnych

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zakopane Wydział Rozwoju Lokalnego i Inwestycji pok. 9,10 ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Zakopane Biuro ds. Zamówień Publicznych pok. 7,8 ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.