eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaZadanie 1 - Remont pomieszczeń na I piętrze w segmencie B w Szkole Podstawowej nr 2 w Pszczynie przy ul. Katowickiej 47. Zadanie 2 - Adaptacja dwóch sal na oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej nr 4 w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 39 Zadanie 3 - Wykonanie sali zajęć na potrzeby grupy specjalnej w Publicznym Przedszkolu nr 21 w Pszczynie przy ul. Księżycowej 27 Zadanie 4 - Remont schodów zewnętrznych - wejście główne do budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego w |Jankowicach przy ul. Baziowej 17

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-06

Ogłoszenie nr 93174 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.

Pszczyna: Zadanie 1 - Remont pomieszczeń na I piętrze w segmencie B w Szkole Podstawowej nr 2 w Pszczynie przy ul. Katowickiej 47. Zadanie 2 - Adaptacja dwóch sal na oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej nr 4 w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 39 Zadanie 3 - Wykonanie sali zajęć na potrzeby grupy specjalnej w Publicznym Przedszkolu nr 21 w Pszczynie przy ul. Księżycowej 27 Zadanie 4 - Remont schodów zewnętrznych - wejście główne do budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego w |Jankowicach przy ul. Baziowej 17
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66673-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Pszczynie, krajowy numer identyfikacyjny 52364300000, ul. ul. Rynek 2, 43200 Pszczyna, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 493 900, faks 324 493 955, e-mail pszczyna@pszczyna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pszczyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zadanie 1 - Remont pomieszczeń na I piętrze w segmencie B w Szkole Podstawowej nr 2 w Pszczynie przy ul. Katowickiej 47. Zadanie 2 - Adaptacja dwóch sal na oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej nr 4 w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 39 Zadanie 3 - Wykonanie sali zajęć na potrzeby grupy specjalnej w Publicznym Przedszkolu nr 21 w Pszczynie przy ul. Księżycowej 27 Zadanie 4 - Remont schodów zewnętrznych - wejście główne do budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego w |Jankowicach przy ul. Baziowej 17

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.271.1.0021.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu zamówienia 1 Zadanie 1 Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn.: "Remont pomieszczeń na I pietrze w segmencie B w Szkole Podstawowej nr 2 w Pszczynie przy ul. Katowickiej 47" w zakresie : - rozbiórki - ścianek działowych , drzwi , części posadzki z płytek gresowych na korytarzu umywalek z podejściami odpływowymi , demontażu baterii umywalkowych, - remontu posadzek w miejscach rozebranych ścianek obejmujący uzupełnienie posadzki wykładziną rulonową | Tarkiett ( jak istniejąca) z przygotowaniem i wyrównaniem podłoża masą samopoziomującą - uzupełnia tynków wewnętrznych kat. III - wykonania nowych ścianek działowych z płyt g-k z wypełnieniem z wełny mineralnej grub. 10 cm - montażu drzwi z odzysku w nowych ściankach - malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową i farbą olejną ( lamperii) z przygotowaniem podłoża - wywozu i utylizacji gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - montażu dwóch umywalek wraz z podejściami ( umywalki i baterie z odzysku) - przebudowie instalacji elektryczne polegającej na dostosowanie jej do nowych ścianek działowych z wykonaniem pomiarów (Uwaga: lampy z odzysku ) - wykonaniu i zaprawieniu bruzd instalacyjnych i przebić Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w przedmiarach robót oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) . Opracowania te należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty. 2 Zadanie 2 Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn.: "Adaptacja dwóch sal na oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej nr 4 w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 44 " w zakresie : - malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem podłoża - malowania ścian farbą olejną ( lamperii) z przygotowaniem podłoża - wymiany zniszczonych lamp 2x40W w salach zajęć i na korytarzu - dostosowanie obecnych łazienek dla dzieci przedszkolnych tj: wymiana muszli ustępowych , obniżenie umywalek i baterii , zmniejszenie na wysokość skrzydeł drzwiowych w kabinach ustępowych - wywozu i utylizacji gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w przedmiarach robót oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) . Opracowania te należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty. 3 Zadanie 3 Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn.: Wykonanie sali zajęć na potrzeby grupy specjalnej w Publicznym Przedszkolu nr 21 w Pszczynie przy ul. Księżycowej 27 w zakresie : - wykonania sali zajęć w korytarza w miejscu obecnej szatni dla dzieci na potrzeby grupy specjalnej w zakresie : zamurowania otworów , montażu dwóch naświetli , montażu drzwi do sali , ułożenia wykładziny bezpiecznej na istniejącej posadzce z płytek gresowych , naprawa posadzki w miejscu wykonania ścianki działowej , drobna przebudowa instalacji elektrycznej z dobudowaniem gniazdek wtyczkowych , malowanie pomieszczenia - remont pomieszczenia w drugiej części korytarza w celu uzyskania miejsca na basen z piłeczkami w zakresie : demontażu drzwi stalowych , wymiany posadzki i pomalowania pomieszczenia - demontaż basenu z piłeczkami i basenu na pomoce , uzupełnienie podłogi z paneli w miejscu zdemontowanego wyposażenia - wywozu i utylizacji gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w przedmiarach robót oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) . Opracowania te należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty. 4 Zadanie nr 4 Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn.:Remont schodów zewnętrznych - wejście główne do budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego w |Jankowicach przy ul. Baziowej 17 w zakresie : - rozebrania istniejącej okładziny z płytek gresowych wraz z skuciem kleju i nierówności - skucia podłoża dla wykonania niecki pod wycieraczkę na podeście górnym - demontażu balustrad schodowych - przygotowania podłoża pod nową okładzinę w zakresie: zagruntowania betonu , uzupełnienia ubytków , wykonania izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej - wykonania nowej okładziny stopni z płyt granitowych grub. 3 cm na kleju do granitu mrozoodpornym i elastycznym - wykonania nowej okładziny podstopni z płyt granitowych grub. 2 cm na kleju do granitu mrozoodpornym i elastycznym - wykonania nowej okładziny podestu górnego z płyt granitowych grubości 2 cm i pochylni z płyt granitowych grub. 3 cm na kleju do granitu mrozoodpornym i elastycznym - dostawy i montażu kraty stalowej zgrzewanej ocynkowanej o wymiarach 160 x 60 cm - dostawy i montażu balustrad ze stali nierdzewnej - wykonania impregnacji przeciwwilgociowej płyt granitowych - wywóz i utylizacje gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45262522-6, 45320000-6, 45332400-7, 45331100-7, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont pomieszczeń na I piętrze w segmencie B w Szkole Podstawowej nr 2 w Pszczynie przy ul. Katowickiej 47.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT26276.51
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ATUT-2 Józef Foltyn, , ul. Tysiąclecia 21a, 43-241, Łąka, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20148,86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20148,86
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22322,31
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Adaptacja dwóch sal na oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej nr 4 w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 39
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT29217.36
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AFBUD ADAM FILA, , ul. Chabrowa 12B, 44-210, Rybnik, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24999,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24999,20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32519,71
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wykonanie sali zajęć na potrzeby grupy specjalnej w Publicznym Przedszkolu nr 21 w Pszczynie przy ul. Księżycowej 27
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT21063.73
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPUH "GINEK" Grzegorz Oślizło, , ul. Zjednoczenia 15, 43-250, Pawłowice, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26011,23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26011,23
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26011,23
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Remont schodów zewnętrznych - wejście główne do budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego w |Jankowicach przy ul. Baziowej 17
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 - w postępowaniu przetargowym prowadzonym dla Części nr 4 nie wpłynęła żadna oferta.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.