To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-06
Ogłoszenie nr 93139 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.
Września: Zakup sprzętu komputerowego, infrastruktury serwerowej,
oprogramowania i licencji.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuTworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych i tematycznych gromadzonych w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym oraz ich udostępnienie za pomocą e-usług w powiecie wrzesińskim" w ramach "Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020" - Oś priorytetowa 2. "Społeczeństwo Informacyjne", Działanie 2.1. "Rozwój elektronicznych usług publicznych", Poddziałanie 2.1.2 "Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 64715-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 68939-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny
63126570000000, ul.
ul. Fryderyka Chopina
10,
62300
Września, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
061 6402051, 6404457, faks
616 402 051, e-mail
starostwo@wrzesnia.powiat.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wrzesnia.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu komputerowego, infrastruktury serwerowej, oprogramowania i licencji.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):272.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ IV - Zestaw komputerowy - 5 szt. Specyfikacja jednostki centralnej: Atrybut Sposób określenia Typ Komputer stacjonarny Zastosowanie Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych oraz pracy z graficznym oprogramowaniem geodezyjnym oraz oprogramowaniem CAD. Wydajność obliczeniowa Procesor powinien osiągać w teście wydajności PassMark CPU Mark wynik min. 9000 pkt. (http://cpubenchmark.net/cpu list.php) Pamięć operacyjna * Pojemność: min 8192 MB * Maksymalna obsługiwana pojemność: min. * 32768 MB * Wolne złącza pamięci: min 2 Karta graficzna * Minimum 2GB Napęd optyczny * DVD Super Multi Parametry pamięci masowej * Dysk twardy o pojemności min. 500GB, zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii bez dodatkowych nośników Obudowa * Midi Tower Zgodność z posiadanym oprogramowaniem * Oferowany komputer a zwłaszcza jego system operacyjny powinien być zgodny z oprogramowaniem użytkowanym przez Zamawiającego, mającym krytyczne znaczenie dla jego funkcjonowania. Do oprogramowania tego zalicza się aplikacje pracujące obecnie w środowisku MS Windows tj. Płatnik, Besti@, Płace Optivum, Księgowość Optivum, Rejestr Zaangażowania Środków Budżetowych JST, Planowanie i Realizacja Budżetu JST, Budżet JST PluS JB, QNT Quorum, EGB 2000, EGB 2005, GeoInfo Mapa, GeoInfo Ośrodek, GeoInfo EGiB, eConnect jak również aplikacje sieci WEB wykorzystujące technologie .NET 4.0 i Java. * System operacyjny komputera powinien być w pełni zgodny z wdrożonym u Zamawiającego środowiskiem Active Directory Ergonomia * Głośność w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) nie powinna przekraczać 20dB wg normy ISO 7779 Bezpieczeństwo * Możliwość konfiguracji hasła BIOS dla administratora i użytkownika * Możliwość konfiguracji hasła dysku twardego * Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego Zarządzanie * Możliwość zarządzania komputerem przez panel web * Zintegrowana sprzętowa technologia umożliwiająca zdalny dostęp do komputerów podłączonych do sieci LAN niezależnie od stanu włączenia lub wyłączenia komputera oraz niezależnie od stanu czy obecności systemu operacyjnego (nawet gdy nie mają systemu operacyjnego, dysku twardego lub są wyłączone). * Zintegrowana sprzętowa technologia zarządzania i monitorowania komputerem na poziomie sprzętowym, musi realizować następujące wymogi: o powiadamianie o podstawowych parametrach pracy systemu tj. temp. na procesorze i wewnątrz obudowy, napięcie baterii oraz scentralizowane przechowywanie na zew. serwerze zarządzającym wszystkich powiadomień, o powiadamianie administratora o odłączeniu komputera od sieci zasilającej lub sieci LAN, o zdalne przejęcie konsoli tekstowej komputera, przekierowanie procesu ładowania systemu operacyjnego z wirtualnego CD ROM lub FDD w serwerze zarządzającym, o ww. funkcje dostępne przy wyłączonym komputerze oraz przy nieobecnym/uszkodzonym systemie operacyjnym. * Możliwość wyłączania portów USB w tym: wszystkich portów, tylko portów znajdujących się na przodzie obudowy, tylko tylnich portów, tylko zewnętrznych, tylko nieużywanych * Funkcja Wake On LAN * Dodatkowe w pełni funkcjonalne oraz nieodpłatne licencyjnie oprogramowanie rekomendowane przez producenta sprzętu pozwalające na: o Diagnostykę usterek typu hardware z poziomu DOS, o W pełni automatyczną instalację sterowników urządzeń opartą o automatyczną detekcję posiadanego sprzętu o Zarządzanie sprzętem IT oraz inwentaryzację posiadanego sprzętu wraz z zainstalowanymi podzespołami czy oprogramowaniem Zainstalowane oprogramowanie * System operacyjny w najnowszej dostępnej na rynku wersji * Oprogramowanie do nagrywania płyt CD/DVD * Nośnik umożliwiający odzyskanie zainstalowanych sterowników i oprogramowania dodatkowego Pozostałe wyposażenie * Mysz USB, Klawiatura USB * Min. 36 miesięcy od daty dostawy w miejscu instalacji komputera. Typ gwarancji: OnSite, z czasem reakcji w 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii (telefonicznie, emailem, faxem). * Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta sprzętu lub autoryzowanego partnera serwisowego. * Podmiot świadczący usługi serwisowe powinien posiadać certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych * Dedykowany numer oraz adres email dla wsparcia technicznego i informacji produktowej, możliwość weryfikacji konfiguracji fabrycznej zakupionego sprzętu, a także weryfikacji posiadanej/wykupionej gwarancji oraz statusu napraw urządzenia po podaniu unikalnego numeru seryjnego. * Dedykowany numer oraz email dla zgłoszeń awarii sprzętu objętego gwarancją typu OnSite, przyjmujący zgłoszenia awarii w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego. Pod wskazanym numerem telefonu lub adresem email można również uzyskać informacje odnośnie statusu wykonywanej/zgłoszonej naprawy. * Koszty dojazdu i transportu uszkodzonego sprzętu obciążą realizującego serwis. * W przypadku awarii dysku twardego, uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego Certyfikaty i standardy * Certyfikat zgodności z normą ISO 9001 (dostarczyć wraz ze sprzętem) * Certyfikat zgodności z normą 14001 (dostarczyć wraz ze sprzętem) * Certyfikat Energy Star 5.0. Certyfikat ważny w dniu składania oferty i potwierdzony wydrukiem ze strony internetowej: http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov dostarczonym wraz ze sprzętem * Deklaracja zgodności CE (dostarczyć wraz ze sprzętem) Specyfikacja monitora LCD Atrybut Sposób określenia Typ wyświetlacza TFT LCD LED Obszar aktywny 24'' Format ekranu monitora panoramiczny Czas reakcji max. 5ms Kontrast 1000:1 Jasność 250 cd/m2 Kąty widzenia 170°/170° Rozdzielczość nominalna 1920x1080px Gwarancja * Min. 36 miesięcy * Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta sprzętu lub autoryzowanego partnera serwisowego. * Podmiot świadczący usługi serwisowe powinien posiadać certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych * Koszty dojazdu i transportu obciążą realizującego serwis. Specyfikacja pakietu oprogramowania biurowego 1. Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: a) Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika b) Prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych 1. Ze względu na wdrożoną u zamawiającego usługę katalogową Active Directory dostarczone oprogramowanie musi mieć możliwość zarządzania ustawieniami poprzez polisy GPO. 2. Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: a) Edytor tekstów b) Arkusz kalkulacyjny c) Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji d) Narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) 1. Edytor tekstów musi umożliwiać: a) Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty b) Wstawianie oraz formatowanie tabel c) Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych d) Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne) e) Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków f) Automatyczne tworzenie spisów treści g) Formatowanie nagłówków i stopek stron h) Sprawdzanie pisowni w języku polskim i) Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników j) Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności k) Określenie układu strony (pionowa/pozioma) l) Wydruk dokumentów m) Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną n) Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007 i 2010 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu o) Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji p) Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem. q) Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa. r) Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze i pozwalające zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach Normatywnych i Prawnych. 2. Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: a) Tworzenie raportów tabelarycznych b) Tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych c) Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu. d) Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice) e) Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych f) Wyszukiwanie i zamianę danych g) Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego h) Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie i) Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności j) Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem k) Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. l) Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń. m) Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji 3. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać: a) Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego b) Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek c) Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu. d) Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji e) Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera f) Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo g) Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego h) Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym i) Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów j) Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera k) Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007 i 2010. 4. Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać: a) Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego b) Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców c) Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną d) Automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule e) Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy f) Oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia g) Zarządzanie kalendarzem h) Udostępnianie kalendarza innym użytkownikom i) Przeglądanie kalendarza innych użytkowników j) Zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach k) Zarządzanie listą zadań l) Zlecanie zadań innym użytkownikom m) Zarządzanie listą kontaktów n) Udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom o) Przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników p) Możliwość przesyłania kontaktów innym użytkownikom 5. Oprogramowanie winno być dostarczone z bezterminową licencją na użytkowanie
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30213000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: sprzęt komputerowy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT27254.27 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 36678.6 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Bierzglinek wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2918P na odcinku Kębłowo - Lipie
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 2908P i 2907P - budowa ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Mikuszewo - Orzechowo
- Kompensacja mocy biernej indukcyjnej i pojemnościowej na obiektach należących do Gminy Września
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2935P na odcinku Kokoszki - Gąsiorowo
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4180P na odcinku Ciemierów Kolonia - Ciemierów
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.