Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-29
Cieszyn: Dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego
w procedurach sterylizacyjnych - ZP 800/13
Numer ogłoszenia: 93071 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie , ul. Bielska 4, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 852 05 11 wew. 252, faks 33 852 12 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.netus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych - ZP 800/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego. Zamówienie podzielone jest na 33 zadania, z których każde stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Pełny asortyment, który obejmuje zamówienie wraz z przewidywanym zapotrzebowaniem zawarto w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Formularzu cenowym..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-8, 33.19.80.00-4, 33.12.41.30-5, 24.32.63.10-1, 39.22.42.00-0, 18.42.40.00-1, 30.19.97.60-5, 39.80.00.00-9, 30.17.00.00-1, 30.19.21.25-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium na poszczególne zadania w wysokości: Zadanie nr 1 - 3,00 zł, Zadanie nr 2 - 9,00 zł, Zadanie nr 3 - 19,00 zł, Zadanie nr 4 - 24,00 zł, Zadanie nr 5 - 25,00 zł, Zadanie nr 6 - 32,00 zł, Zadanie nr 7 - 46,00 zł, Zadanie nr 8 - 52,00 zł, Zadanie nr 9 - 55,00 zł, Zadanie nr 10 - 60,00 zł, Zadanie nr 11 - 63,00 zł, Zadanie nr 12 - 70,00 zł, Zadanie nr 13 - 78,00 zł, Zadanie nr 14 - 99,00 zł, Zadanie nr 15 - 125,00 zł Zadanie nr 16 - 138,00 zł, Zadanie nr 17 - 146,00 zł, Zadanie nr 18 - 164,00 zł, Zadanie nr 19 - 168,00 zł, Zadanie nr 20 - 191,00 zł, Zadanie nr 21 - 198,00 zł, Zadanie nr 22 - 239,00 zł, Zadanie nr 23 - 257,00 zł, Zadanie nr 24 - 258,00 zł, Zadanie nr 25 - 277,00 zł, Zadanie nr 26 - 299,00 zł, Zadanie nr 27 - 310,00 zł, Zadanie nr 28 - 377,00 zł, Zadanie nr 29 - 463,00 zł, Zadanie nr 30 - 496,00 zł, Zadanie nr 31 - 608,00 zł, Zadanie nr 32 - 780,00 zł, Zadanie nr 33 - 1 219,00 zł, należy wnieść w terminie do dnia 10.06.2013 r. do godz. 1000 w jednej lub w kilku z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 tekst jednolity z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: Bank Spółdzielczy w Cieszynie nr konta 40 8113 0007 2001 0036 7099 0001 W tytule przelewu należy wpisać - Wadium - ZP 800/13-. Wadium w formie innej niż pieniądzu powinno zostać zdeponowane w oryginale w osobnej kopercie opisanej - Wadium - ZP 800/13 - w Dziale Zaopatrzenia, Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Unijnych ZZOZ w Cieszynie w terminie j/w, a kserokopię poręczenia/ gwarancji należy dołączyć do oferty. 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się w oparciu o dołączone do oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia, nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się w oparciu o dołączone do oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia, nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się w oparciu o dołączone do oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia, nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się w oparciu o dołączone do oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia, nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się w oparciu o dołączone do oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia, nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
- oświadczenie, że zaoferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, - certyfikat PZH dla zaoferowanego w Zadaniu nr 1 wyrobu, - karty charakterystyki substancji niebezpiecznych w przypadku zaoferowania wyrobów zawierających substancję sklasyfikowaną jako niebezpieczna.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty i oświadczenia, które oferta powinna zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć tylko część formularza zawierającą zadanie, na które składana jest oferta, c) dokument potwierdzenia przelewu wadium lub kserokopia poręczenia/gwarancji, d) upoważnienie do podpisania oferty o ile to nie wynika z innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku: - zmian w nazwach lub adresach stron, zmian związanych z przekształceniem podmiotowym stron, - konieczności zmian umowy na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy, - zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonywanie przedmiotu umowy, - zmniejszenia ustawowej stawki podatku VAT (wówczas do cen netto wyrobów zostanie doliczona nowa stawka podatku VAT), -wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.netus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zaopatrzenia, Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Unijnych ZZOZ w Cieszynie, ul. BIelska 4, 43-400 Cieszyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria ZZOZ w Cieszynie, ul. BIelska 4, 43-400 Cieszyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-9.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-9.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-9.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 39.22.42.00-0, 30.19.97.60-5, 39.80.00.00-9.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.41.30-5.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25-3, 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 39.80.00.00-9.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.17.00.00-1, 30.19.97.60-5.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.60-5.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.32.63.10-1.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie nr 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie nr 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie nr 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie nr 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie nr 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie nr 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie nr 30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie nr 31.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie nr 32.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zadanie nr 33.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Budowa KP PSP z JRG wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Cieszynie ul. Motokrosowa - wykończenie, zagospodarowanie, wyposażenie" - etap 17 (instalacje słaboprądowe).
- Przebudowa i rozbudowa muru oporowego wraz ze schodami zewnętrznymi przy przedszkolu publicznym nr 16 w Cieszynie
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych
- Rozbudowa drogi powiatowej 2702S - ul. Słowiczej w Cieszynie wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Hallera.
- Rozbudowa DP 2693S ul. Przepilińskiego w Cieszynie na odcinku od skrzyżowania z ul. Stawową do skrzyżowania z ul. Helmuta Kajzara
- Remont 3 lokali mieszkalnych oraz komunikacyjnych części wspólnych w budynku wielorodzinnym przy ul. Przykopa 16 w Cieszynie
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia górskiego
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej.
- Dostawa środków czystości oraz produktów jednorazowego użytku - ZP/TP-12/24
- Sukcesywna dostawa jednorazowych rękawic do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Dostawa materiałów i środków do sprzątania dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.