eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn."Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego na budowę ulicy wyjazdowej z os. Nauczycielskiego"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-06

Ogłoszenie nr 93046 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.

Tarnów: Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.: "Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego na budowę ulicy wyjazdowej z os. Nauczycielskiego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 504544-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 82474-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny 122680121, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 14 6883100, faks 14 6883115, e-mail zdik@zdik.tarnow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdik.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.: "Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego na budowę ulicy wyjazdowej z os. Nauczycielskiego"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDiK.DZ.271.15.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.: "Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego na budowę ulicy wyjazdowej z os. Nauczycielskiego". Program Funkcjonalno - Użytkowy ma być opracowany w oparciu o zatwierdzoną przez zamawiającego ostateczną wersję koncepcji budowy ulicy wyjazdowej z os. Nauczycielskiego, zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129). 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) Pozyskanie mapy zasadniczej. 2) Opracowanie koncepcji Projektu Zagospodarowania Terenu w trzech wariantach (rysunki techniczne) z uwzględnieniem tras podanych w załączniku nr 7 do SIWZ - I wariant: od ul. Pienińskiej do ul. Skrzyszowskiej, - II wariant: od ul. Pienińskiej do ul. Okrężnej, - III wariant: od ul. Alpejskiej przez ul. Szarą do ul. Lwowskiej, która będzie uwzględniać m.in.: a) budowę drogi (ulicy) wyjazdowej z os. Nauczycielskiego o szerokości 5 m wraz z ciągiem pieszo-rowerowym, b) budowę kanalizacji deszczowej, c) budowę oświetlenia ulicznego, d) budowę kanału technologicznego. 3)Wykonanie i/lub pozyskanie na podstawie zatwierdzonej koncepcji: a) mapy do celów projektowych w skali 1:500, b) badań geologicznych w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji, c) uzgodnień, opinii oraz materiałów niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej i wykonania zakresu robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj", w szczególności: warunki od gestorów sieci na potrzeby wykonania zamówienia, d) inwentaryzacji zieleni do usunięcia, e) Programu Funkcjonalno Użytkowego oraz zestawienia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych (zbiorcze zestawienia kosztów) zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. Nr 130, poz. 1389). 4) Zapewnienie stałego kontaktu i współdziałanie z pracownikami Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w zakresie przygotowywania koncepcji, PFU oraz zestawienia kosztów. 5) Zapewnienie współpracy z wykonawcą projektu budowlanego i wykonawcą robót budowlanych po sporządzeniu i oddaniu PFU zamawiającemu (wsparcie techniczne zamawiającego na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z PFU). Opracowany Program Funkcjonalno-Użytkowy będzie służył do przeprowadzenia postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj". 3. Program Funkcjonalno-Użytkowy ma zawierać m.in.: 1) Stronę tytułową, która obejmuje. a) nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego; b) adres obiektu budowlanego, którego dotyczy program funkcjonalno - użytkowy; c) w zależności od zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia nazwy i kody: grup robót, klas robót, kategorii robót; d) nazwę zamawiającego oraz jego adres; e) imiona i nazwiska osób opracowujących program funkcjonalno - użytkowy; f) spis zawartości programu funkcjonalno - użytkowego. 2) Część opisową obejmującą: opis ogólny przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, w tym zagospodarowanie terenu, rzuty poziome i przekroje wraz z proponowanymi wymiarami. Lokalizacje sieci zewnętrznych i urządzeń zewnętrznych. Należy opisać rozwiązania techniczne, propozycje rozwiązań materiałowych odnoszące się do wszystkich elementów obiektów, ich wykończenia, instalacji, zagospodarowania całości terenu itp. Opis zawierać ma szczegółowe informacje definiujące parametry obiektu i uzbrojenia. 3) Część informacyjną, do której załączone będą dokumenty i informacje niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych oraz obliczenie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 4. Odnośnie przedmiotu zamówienia wykonawca w trakcie ogłoszonego postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy prac projektowych i budowlanych oraz w trakcie realizacji prac projektowych i budowlanych, zobowiązuje się do współpracy z zamawiającym poprzez: 1) Udzielanie odpowiedzi, jeżeli w trakcie prowadzonego przez zamawiającego postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy prac projektowych i robót budowlanych (wykonawstwo) wpłyną pytania dotyczące dokumentacji objętej niniejszym postępowaniem, w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty uzyskania treści pytania. 2) Wykonanie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej lub opracowywanie rozwiązań alternatywnych, rozumianych jako konieczne, a niemożliwe do przewidzenia na etapie opracowywania PFU w terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 3) Udzielanie odpowiedzi, jeżeli w trakcie prowadzonych przez wykonawcę prac projektowych i robót budowlanych (wykonawstwo) wystąpią pytania dotyczące dokumentacji objętych niniejszym postępowaniem, w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty uzyskania treści pytania. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 lat rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, z zastrzeżeniem zapisów SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 71322000-1, 71000000-8, 71200000-0,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT36280.49
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
VIA PROJEKT Marcin Bera, biuro.viaprojekt@gmail.com, ul. Boya Żeleńskiego 4, 33-100, Tarnów, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18942.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18942.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.