Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-06
Poznań: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 92990 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Raczyńskich, Pl. Wolności 19, 61-739 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8529868, 8521734, fax 061 8529868.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bracz.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w postaci zestawów komputerowych, w tym monitorów, drukarek i innych urządzeń peryferyjnych, komputerów przenośnych oraz oprogramowania operacyjnego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.20 - Peryferia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.24.15.00 - Oprogramowanie systemowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.78.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, tj. udokumentują należyte wykonanie minimum 2 dostaw sprzętu komputerowego w terminie od 6 maja 2005 do 5 maja 2008 r. o wartości brutto minimum 80.000,- złotych, c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. f) Dostarczą sprzęt komputerowy objęty gwarancją przez okres co najmniej 3 lat od podpisania umowy, a drukarki i monitory objęte gwarancją w zakresie proponowanym przez producenta. g) Oświadczą, że dostarczony sprzęt będzie zgodny z certyfikatami bezpieczeństwa CE. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty : 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 2 do SIWZ), 2. Wypełniony kosztorys ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 3 do SIWZ), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa powyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym); 6. Wykaz wykonanych dostaw sprzętu komputerowego, które zostały zakończone w okresie od 6 maja 2005r. do 5 maja 2008 r. o wartości jednostkowej minimum 80.000,- zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie oraz na zadeklarowane kwoty (Załącznik nr 4 do SIWZ) Wykaz winien zawierać co najmniej dwie dostawy odpowiadające w/w warunkom. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Raczyńskich, 61-739 Poznań, Plac Wolności 19, pok. 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Biblioteka Raczyńskich, 61-739 Poznań, Plac Wolności 19, pok. 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie oświetlenia parkowego na terenie Miasta Poznania
- Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
- Upgrade do najnowszej wersji oraz rozszerzenie oprogramowania Axence nVision
- Roczna obsługa serwisowa systemów Rittal zainstalowanych w serwerowni WCO
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- AD/ZP/166/25 Analiza działalności naukowej Politechniki Poznańskiej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Krajenka.
- Dostawa komputerów i monitorów
- SZP/243-348/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Gminnego Żłobka w miejscowości Wierzawice
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Borki w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO"
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Dobryszycach
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





