eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomCz IZad 1. Projekt techn rozbiórki budynku markowni b. KWK Pstrowski Zad 2. Projekt techn rozbiórki budynku łaźni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 270/12 b. KWK Pstrowski Zad 3. Projekt techn rozbiórki budynku łaźni wraz z infrastrukturą t

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-02

Bytom: Cz I: Zad 1. Projekt techn rozbiórki budynku markowni b. KWK Pstrowski Zad 2. Projekt techn rozbiórki budynku łaźni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 270/12 b. KWK Pstrowski Zad 3. Projekt techn rozbiórki budynku łaźni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 342/12 b KWK Pstrowski Cz II: Zad 1. Projekt techn likwidacji wieży nadszybia szybu Wschodni II b. KWK Katowice-Kleofas Zad 2. Projekt techn rozbiórki budynku szybu Wschodniego łącznie z halą szybową b. KWK Katowice-Kleofas Zad 3. Projekt techn rozbiórki warsztatu mech przy ul. Wojska Polskiego w Sosnowcu.
Numer ogłoszenia: 92982 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cz I: Zad 1. Projekt techn rozbiórki budynku markowni b. KWK Pstrowski Zad 2. Projekt techn rozbiórki budynku łaźni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 270/12 b. KWK Pstrowski Zad 3. Projekt techn rozbiórki budynku łaźni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 342/12 b KWK Pstrowski Cz II: Zad 1. Projekt techn likwidacji wieży nadszybia szybu Wschodni II b. KWK Katowice-Kleofas Zad 2. Projekt techn rozbiórki budynku szybu Wschodniego łącznie z halą szybową b. KWK Katowice-Kleofas Zad 3. Projekt techn rozbiórki warsztatu mech przy ul. Wojska Polskiego w Sosnowcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznych: Część I: Zadanie 1 Projekt techniczny rozbiórki budynku markowni b. KWK Pstrowski Zadanie 2. Projekt techniczny rozbiórki budynku łaźni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 270/12 b. KWK Pstrowski. Zadanie 3. Projekt techniczny rozbiórki budynku łaźni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 342/12 b KWK Pstrowski. Część II: Zadanie 1 Projekt techniczny likwidacji wieży nadszybia szybu Wschodni II b. KWK Katowice-Kleofas. Zadanie 2. Projekt techniczny rozbiórki budynku szybu Wschodniego łącznie z halą szybową b. KWK Katowice-Kleofas Zadanie 3. Projekt techniczny rozbiórki budynku nadszybia szybu Wschodniego b. KWK Katowice-Kleofas. Część III: Zadanie 1 Projekt techniczny rozbiórki warsztatu mechanicznego przy ul. Wojska Polskiego w Sosnowcu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.700,00 zł ( słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100) w tym: dla Części I w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) dla Części II w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) dla Części III w wysokości 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi dla każdej Części odpowiadającej swoim rodzajem, złożonością -przedmiotowi zamówienia o wartościach nie mniejszych niż dla: Części I: 20 000,00 zł brutto Części II: 20 000,00 zł brutto Części III: 15 000,00 zł brutto Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykwalifikowanym personelem w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy załączonego do oferty stwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych przez inne podmioty, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, które jest zobowiązany dołączyć do załączników nr 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA. 4. W przypadku udziału podwykonawcy, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający nie określa, która część zamówienia może być powierzona podwykonawcy. Także w przypadku, o którym mowa w pkt. 5.2.4 SIWZ w zakresie wiedzy i doświadczenia - Załącznik 3a do druku OFERTA tj. gdy Wykonawca będzie dysponował zasobami w tym zakresie niezbędnymi do realizacji zamówienia innych podmiotów, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza mu powierzyć jako podwykonawcy - załącznik nr 5 do druku OFERTA. 5.Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia z podziałem na poszczególne części i zadania - załącznik nr 8 do druku OFERTA.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 -sekretariat Spółki (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Zadanie 1. Projekt techniczny rozbiórki budynku markowni b. KWK Pstrowski. Zadanie 2. Projekt techniczny rozbiórki budynku łaźni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 270/12 b. KWK Pstrowski. Zadanie 3. Projekt techniczny rozbiórki budynku łaźni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 342/12 b KWK Pstrowski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Projekt techniczny rozbiórki budynku markowni b. KWK Pstrowski Przedmiotowy budynek znajduje się w zabudowie zwartej: od strony wschodniej przylega bezpośrednio budynek łaźni (opisany jako zadanie 3), a od strony zachodniej budynek maskowni lampiarni. Od strony zachodniej budynek rozdzielony dylatacją, stąd istnieje możliwość jego rozbiórki. Powierzchnia zabudowy budynku markowni: ok. 251 m2 - w kształcie litery L. Budynek murowany w technologii tradycyjnej z cegły palonej pełnej. Grubość muru 60 cm. Okna stalowe. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej kryty papą. Więźba dachowa drewniana podparta konstrukcją stalową. Drzwi wejściowe dwuskrzydłowe drewniane oraz stalowe. Od strony północnej - równolegle do niego w odległości ok. 7,0 m znajduje się budynek aktualnie użytkowany, który nie będzie podlegał wyburzeniu. Budynki te dzieli droga asfaltowa o szerokości ok.6m. Przedmiotowy budynek położony jest na terenie przemysłowym byłej KWK Pstrowski w Zabrzu. Zadanie 2. Projekt techniczny rozbiórki budynku łaźni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 270/12 b. KWK Pstrowski. Budynek łaźni znajduje się w zabudowie zwartej - od strony północnej budynek łaźni (opisany jako zadanie 3). Przedmiotowy budynek został dobudowany w latach dużo późniejszych od ww. budynku łaźni. Budynek w kształcie litery L o długości 22 m i szerokości od 10 do 16 metrów i wysokości ok. 5,5 m - kubatura ok. 1350 m3. Murowany w technologii tradycyjnej, ściany z cegły o grubości muru 50 cm , z zewnątrz otynkowany tynkiem zwykłym, dach drewniany kryty papą, stolarka okienna drewniana, drzwi wejściowe drewniane. Budynek wyposażony w instalacje. Przedmiotowy budynek położony jest na terenie przemysłowym byłej KWK Pstrowski w Zabrzu. Zadanie 3. Projekt techniczny rozbiórki budynku łaźni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 342/12 b KWK Pstrowski Budynek łaźni znajduje się w zabudowie zwartej - od strony zachodniej przylega do niego budynek markowni (zadanie 1), od strony południowej dobudowany budynek łaźni (opisany jako zadanie 2). Budynek murowany w technologii tradycyjnej z cegły palonej pełnej. Grubość muru 60 cm. Budynek parterowy długości ok. 57 m i szerokości 13m - wraz z budynkiem przyległym od strony południowej łączna szerokość 20 m. Kubatura łączna obiektu wynosi ok. 9600 m3. Budynek podstawowy (z cegły czerwonej nieotynkowany) parterowy o wysokości ok. 7,5 m do krawędzi dachu i ok. 9,0m w najwyższym punkcie (szczycie). Okna stalowe, generalnie oszklone szkłem zbrojonym (nielicznie - szkłem zwykłym). Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej kryty papą. Więźba dachowa drewniana podparta konstrukcją stalową. Drzwi wejściowe dwuskrzydłowe drewniane oraz stalowe. Budynek został wzmocniony poprzez ankrowanie ściągami stalowymi w dwóch poziomach (posadzki parteru oraz pod dachem) oraz kątownikami stalowymi w narożnikach. Na budynku (w okolicach połowy wysokości) zamocowane rurociągi cieplne O 100 w izolacji z waty okrytej blachą. W środku budynku węzeł cieplny wraz z rurociągami rozprowadzającymi. Ściany wewnątrz budynku obłożone płytkami ceramicznymi, posadzka betonowa. Wewnątrz budynku znajduje się znaczna ilość podpór i podciągów stalowych - wsporcza konstrukcja stalowa. Przedmiotowy budynek położony jest na terenie przemysłowym byłej KWK Pstrowski w Zabrzu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Zadanie 1 Projekt techniczny likwidacji wieży nadszybia szybu Wschodni II b. KWK Katowice-Kleofas Zadanie 2. Projekt techniczny rozbiórki budynku szybu Wschodniego łącznie z halą szybową b. KWK Katowice-Kleofas Zadanie 3. Projekt techniczny rozbiórki budynku nadszybia szybu Wschodniego b. KWK Katowice-Kleofas..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Projekt techniczny likwidacji wieży nadszybia szybu Wschodni II b. KWK Katowice-Kleofas Wieża szybowa dwuzastrzałowa o konstrukcji stalowej nitowanej wspartej na fundamentach żelbetowych. Rura szybowa zlikwidowana przez zasypanie, zabezpieczona żelbetową płytą zamykającą z włazem kontrolnym. Wysokość całkowita wieży : ~20,00 m. Rozstaw osiowy trzonu prowadniczego i zastrzału wieży : ok 8,00 m Koła linowe: 2 x O 6,0 m (w układzie równoległym) Trzon wieży z pomostami roboczymi obudowany blachą stalową płaską. Przedmiotowa budowla położona jest na terenie byłej KWK Katowice-Kleofas w Katowicach przy ul. Bocheńskiego. Zakres opracowania obejmuje: - wykonanie szczegółowej inwentaryzacji budowli, - opracowanie projektu technicznego rozbiórki budowli, - określenie szacunkowej ilości możliwych do odzyskania surowców wtórnych z podziałem na ich rodzaje, - określenie szacunkowej ilości odpadów, które będą podlegały utylizacji, - wykonanie przedmiaru robót rozbiórkowych obiektu oraz kosztorysu inwestorskiego, - przedstawienie aktualnego wypisu z ewidencji gruntów i budynków wraz z mapami własnościowymi (ewidencyjnymi), Opracowany projekt powinien: - uwzględniać minimalizację kosztów inwestycyjnych, - spełniać wymogi obowiązujących przepisów i norm Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego i stanowić podstawę uzyskania decyzji administracyjnych-pozwolenia na rozbiórkę obiektu budowlanego (w przypadku wniesienia uwag do projektu przez organ nadzoru budowlanego, Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia uwag, usterek wniesionych przez ten organ). Wykonawca opracuje projekt w 5 egz. w formie papierowej wraz z dwoma egz. projektu w wersji elektronicznej. Zadanie 2. Projekt techniczny rozbiórki budynku szybu Wschodniego łącznie z halą szybową b. KWK Katowice-Kleofas Przedmiotowy obiekt położony jest na terenie byłej KWK Katowice-Kleofas w Katowicach przy ul. Bocheńskiego. W skład obiektu wchodzą: 1.Budynek szybu Wschodniego łącznie z halą szybową Powierzchnia zabudowy ok. 190 m2 Budynek z cegły pełnej. Grubość muru do 50cm. Stolarka drzwiowa i okienna stalowa. Dach płaski dwuspadowy oparty na konstrukcji stalowej kryty blachą trapezową. Posadzka żelbetowa. Obiekt podpiwniczony. Głębokość podpiwniczenia ok. 4,00 - 5,00m. Ściana graniczna obiektu zlicowana z chodnikiem przy ulicy Bocheńskiego. Budynek szybu graniczy murem (który podlega wyburzeniu), odzielającym zakład górniczy od ruchliwej drogi, wykonanym z cegły pełnej o grubości do 50cm., długość ok. 15m, wysokości 2,00m. Projekt rozbiórki musi uwzględnić wykonanie nowego ogrodzenia oddzielającego obszar zakładu górniczego od ul. Bocheńskiego. Wyposażenie: zdekompletowana - niesprawna suwnica pomostowa - łańcuchowa o udźwigu 5T. Obiekt odłączony od zasilania w energię elektryczną i wodę. oraz kompleks budynków: 1.1. budynek socjalny Powierzchnia zabudowy ok. 120 m2 Budynek z cegły pełnej. Grubość muru do 50cm. Ścianki działowe do 25cm. Stolarka drzwiowa i okienna drewniana. Dach dwuspadowy oparty na konstrukcji stalowej z pełnym deskowaniem, kryty papą. Posadzka betonowa. Obiekt odłączony od zasilania w energię elektryczną i wodę. Brak urządzeń wyposażenia wewnętrznego. 1.2. budynek magazynu i łaźni Powierzchnia zabudowy ok. 140 m2 Budynek z cegły pełnej. Grubość muru do 50cm. Stolarka drzwiowa i okienna drewniana - szczątkowa. Dach płaski oparty na konstrukcji stalowej kryty blachą trapezową. Posadzka betonowa i żelbetowa. Część socjalna oddzielona ścianką działową z cegły pełnej od budynku magazynowego. Obiekt odłączony od zasilania w energię elektryczną i wodę Brak urządzeń wyposażenia wewnętrznego 1.3. budynek hali przetwornicy Powierzchnia zabudowy ok. 190 m2 Budynek z cegły pełnej. Grubość muru do 50cm. Stolarka drzwiowa i okienna stalowa. Dach płaski dwuspadowy oparty na konstrukcji stalowej, kryty blachą trapezową. Posadzka żelbetowa wsparta na konstrukcji stalowej. Obiekt podpiwniczony. Głębokość podpiwniczenia ok. 4,00m. Zejście schodami żelbetowymi. Widoczne wloty kanałów i podstaw żelbetowych po zlikwidowanych urządzeniach. Wyposażenie: zdekompletowana - niesprawna suwnica pomostowa - łańcuchowa o udźwigu 5T. Obiekt odłączony od zasilania w energię elektryczną i wodę. 1.4. budynek ubikacji Powierzchnia zabudowy ok. 20 m2. Budynek z cegły pełnej grubości 30 cm. Ścianki działowe z cegły pełnej grubości 12 cm. W budynku brak stolarki okiennej i drzwiowej - pozostały otwory w ścianach. Konstrukcji dachowej i poszycia dachowego brak. Budynek w złym stanie technicznym - zdewastowany. Budynek odłączony od wszelkich mediów zewnętrznych i pozbawiony instalacji wewnętrznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Zadanie 1. Projekt techniczny rozbiórki warsztatu mechanicznego przy ul. Wojska Polskiego w Sosnowcu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Projekt techniczny rozbiórki warsztatu mechanicznego przy ul. Wojska Polskiego w Sosnowcu. Budynek położony na terenie przemysłowym byłej KWK Niwka Modrzejów w Sosnowcu, na działce nr 54/6 k.m. 150 obręb Sosnowiec. Powierzchnia zabudowy ok. 2400 m2 Kubatura ok. 27 690,00m3 Wysokość od 9,00 - 11,50m Budynek z cegły pełnej i kamienia. Grubość muru do 50cm. Ścianki działowe z pustaków. Stolarka drzwiowa i okienna w większości stalowa. Okna częściowo oszklone. Dach dwuspadowy oparty na konstrukcji stalowej z pełnym deskowaniem, kryty papą w znacznej części spalony. W części niższej stropy żelbetowe wsparte na belkach żelbetowych. Posadzki betonowe i żelbetowe. Obiekt graniczy od strony południowej z nieruchomością, na której posadowione są obiekty czynnej kotłowni. W obszarze wyburzenia znajdują się bezpośrednio przy obiekcie komory i kanały z nieczynnymi rurociągami zasilania wody i c.o. Obiekt odłączony od zasilania w energię elektryczną, wodę i c.o. Brak urządzeń wyposażenia wewnętrznego Lokalizacja budynku została przedstawiona na mapie ewidencyjnej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. Zakres opracowania obejmuje: - wykonanie szczegółowej inwentaryzacji budynku, - opracowanie projektu technicznego rozbiórki budynku, - określenie szacunkowej ilości możliwych do odzyskania surowców wtórnych z podziałem na ich rodzaje, - określenie szacunkowej ilości odpadów, które będą podlegały utylizacji, - wykonanie przedmiaru robót rozbiórkowych obiektu oraz kosztorysu inwestorskiego, - przedstawienie aktualnego wypisu z ewidencji gruntów i budynków wraz z mapami własnościowymi (ewidencyjnymi), Opracowany projekt powinien: - uwzględniać minimalizację kosztów inwestycyjnych, - spełniać wymogi obowiązujących przepisów i norm Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego i stanowić podstawę uzyskania decyzji administracyjnych-pozwolenia na rozbiórkę obiektu (w przypadku wniesienia uwag do projektu przez organ nadzoru budowlanego, Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia uwag, usterek wniesionych przez ten organ). Wykonawca opracuje projekt w 5 egz. w formie papierowej wraz z dwoma egz. projektu w wersji elektronicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.