To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-06
Ogłoszenie nr 92966 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.
Częstochowa: Sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 58242-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, krajowy numer identyfikacyjny
15012365700000, ul.
ul. Sabinowska
62/64,
42-200
Częstochowa, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
(034) 378 53 00, 378 53 01, faks
(034) 378 53 32, e-mail
przetargi@cspsp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.cspsp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielna państwowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WT.2370.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów nabiałowych w następującym asortymencie i ilościach:Lp./Asortyment/Waga/J.m./Ilość: 1 Jogurt-zboża 250g szt. 600; 2 Jogurt owocowy 150g szt. 7000; 3 Jogurt naturalny 180g szt. 200; 4 Jogurt naturalny 400g szt. 300; 5 Jogurt polski do picia 250g szt. 1500; 6 Jogurt owocowy probiotyczny 195g szt. 1000; 7 Margaryna twarda (mleczna) 250g szt. 1800; 8 Masło ekstra (kostka) 200g szt. 15000; 9 Masło jednorazowe 10g szt. 3000; 10 Mleko 2% 1000ml l 6000; 11 Mleko zagęszczone niesłodzone 200g szt. 1000; 12 Mleko UHT 2% 500ml szt. 600; 13 Ser biały twarogowy półtusty- kostka - kg 1000; 14 Serek topiony-krążki 25g szt. 7000; 15 Serek topiony-plastry 130g szt. 2000; 16 Ser typu feta 270g szt. 60; 17 Ser mozarella kulki 150g szt. 50; 18 Ser mozarella-kulka 125g szt. 60; 19 Ser mozarella tarty - kg 300; 20 Ser Valbon Camembert lub równoważny* 180g szt. 300; 21 Ser Valbon Brie lub równoważny* 200g szt. 500; 22 Ser typu włoskiego 220g szt. 750; 23 Camembert-różne smaki 120g szt. 500; 24 Ser wędzony-Rolada-w plastrach - kg 500; 25 Ser żółty Edamski-w plastrach - kg 700; 26 Ser żółty Gouda-plastrach - kg 700; 27 Ser Królewski-plastry - kg 200; 28 Ser żółty Podlaski - kg 600; 29 Ser Mazdamer w plastrach - kg 300; 30 Ser żółty Salami-w plastrach - kg 350; 31 Serek twarogowy, naturalny Bieluch lub równoważny* 150g szt. 2500; 32 Serek fromage (różne smaki) 80g szt. 1000; 33 Serek homogenizowany (różne smaki) 150g szt. 6000; 34 Serek topiony 50g szt. 12000; 35 Serek Tatare lub równoważny* 150g szt. 1000; 36 Serek Tatare Mini Mix lub równoważny* 120g opak. 600; 37 Serek Capresi plastry 150g szt. 1000; 38 Serek kremowy z warzywami 125g szt. 3000; 39 Śmietana 18% 1000ml l 700; 40 Śmietana 30% 1000ml l 800; 41 Śmietanka do kawy (1opak x 10szt.) 100g opak. 600; 42 Serek twarogowy ziarnisty ( granulowany) 200g szt. 3500; 43 Deser z bitą śmietaną (z koroną) różne smaki 175g szt. 2000; 44 Deser mleczny z czekoladą 150g szt. 2500; 45 Jogurt kremowy z dodatkami 122g szt. 3000; 46 Deser mleczo-ryżowy (ryż na mleku) 200g szt. 2000. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w w/w załączniku. 4.Wymienione powyżej ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła wcześniej przewidzieć. 5. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do stołówki na terenie zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64. 6. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każdą zrealizowaną dostawę. 7. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 8% dla takich artykułów jak: jogurt - zboża (poz. 1), deser z bitą śmietaną(z koroną) różne smaki (poz. 43), deser mleczny z czekoladą (poz. 44), deser mleczno - ryżowy (ryż na mleku) (poz. 46) oraz w wysokości 5% dla pozostałych artykułów nabiałowych, zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r.,(Dz. U. 2016 poz.710). 8. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i w pierwszym gatunku. 9. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie. 10. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od 07.06.2017 r.) lub do wyczerpania wartości całkowitej umowy lub do wyczerpania maksymalnych ilości danego asortymentu. 11. Dostawy realizowane będą od 1 (jednej) do 3 (trzech) w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 12:00, w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem. Zamówienie złożone w piątek realizowane będzie w poniedziałek następnego tygodnia. 12. Dostawy przypadające w święta i dni wolne od pracy będą podlegały odrębnemu telefonicznemu uzgodnieniu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
15500000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT240739.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 245413.65 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Częstochowa poprzez rozbudowę istniejącej macierzy EMC Unity XT 380 o dodatkowe półki dyskowe wraz z dyskami
- Zakup i dostawa programów multimedialnych na potrzeby projektu "Branżowe Centrum Umiejętności dla elektroniki"
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego
- Usługa fizycznej ochrony mienia znajdującego się w budynkach zlokalizowanych w Częstochowie przy ul. Ekonomicznej 5, ul. Odlewników 43, ul. Wały Dwernickiego 117/121 należących do ARR w Częstochowie.
- Bieżące utrzymanie infrastruktury przystankowej zlokalizowanej na terenie miasta Częstochowy 2026/27.
- Zakup mammografu cyfrowego dla potrzeb Pracowni Mammografii znajdującej się w strukturze Zakładu Diagnostyki Obrazowej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.