eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz DolnyDostawa i montaż zestawu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego, notebooków, drukarek, zasilaczy, głośników oraz dysków wraz z osprzętem oraz instalacja oprogramowania dla oddziałów Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym



Ogłoszenie z dnia 2010-04-02

Kazimierz Dolny: Dostawa i montaż zestawu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego, notebooków, drukarek, zasilaczy, głośników oraz dysków wraz z osprzętem oraz instalacja oprogramowania dla oddziałów Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym
Numer ogłoszenia: 92956 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym , ul. Podzamcze 20, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, tel. 081 8810288, faks 081 8810277.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumnadwislanskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż zestawu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego, notebooków, drukarek, zasilaczy, głośników oraz dysków wraz z osprzętem oraz instalacja oprogramowania dla oddziałów Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż zestawu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego, notebooków, drukarek, zasilaczy, głośników oraz dysków wraz z osprzętem oraz instalacja oprogramowania dla oddziałów Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym: 1. Wielofunkcyjne urządzenie cyfrowe laserowe (kopiarka, drukarka, skaner, faks) (ilość 1 sztuka) 2. Notebook (ilość 1 sztuka) 3. System operacyjny Windows XP (2 sztuki) 4. Zasilacz UPS (ilość 2 sztuki) 5. Drukarka (ilość 1 sztuka) 6. Pen Drive (ilość 2 sztuki) 7. Sieciowa drukarka z modułem druku dwustronnego (ilość 1 sztuka) 8. Głośniki (ilość 2 sztuki) 9. Notebook (ilość 1 sztuka) 10. Dysk twardy zewnętrzny (ilość 1 sztuka) 11. Dysk twardy wewnętrzny (ilość 1 sztuka) 12. Zestaw komputerowy (ilość 1 sztuka) wraz z oprogramowaniem 13. Monitor LCD (ilość 1 sztuka) 14. Program Microsoft Visio Standard 2007 PL BOX (ilość 1 sztuka)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Uzupełnienie zamówienia o planowane na IV kwartał tego roku zakupu sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych w miejsce już wyeksploatowanego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 33.19.51.00 - Monitory 29.83.63.00 - 29.83.63.00 30.24.10.00 - 30.24.10.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy, załącznik nr 2, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, załącznik nr 3, 3) wzór umowy, załącznik nr 4, 4) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumnadwislanskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ul. Podzamcze 20 24-120 Kazimierz Dolny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2010 godzina 10:15, miejsce: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ul. Podzamcze 20 24-120 Kazimierz Dolny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.