eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaZagospodarowanie terenów zieleni wraz z nasadzeniami roślinnymi w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Gdynia: Zagospodarowanie terenów zieleni wraz z nasadzeniami roślinnymi w Gdyni
Numer ogłoszenia: 92913 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni , Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenów zieleni wraz z nasadzeniami roślinnymi w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie terenów zieleni wraz z nasadzeniami roślinnymi w Gdyni. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje części: 1. Zagospodarowanie ronda przy ul. Morskiej, Dzielnica Leszczynki, wraz z pielęgnacją nasadzeń, 2. Zagospodarowanie ronda przy Placu Konstytucji, Dzielnica Śródmieście, wraz z pielęgnacją nasadzeń, 3. Trzy zmiany obsadzenia donic - łodzie przy ul. Świętojańskiej, wraz z pielęgnacją nasadzeń, 4. Posadzenie tulipanów - rondo Węzeł Macieja Brzeskiego, wraz z pielęgnacją nasadzeń, 5. Założenie terenu zieleni na Nadbrzeżu Pomorskim, wraz z pielęgnacją nasadzeń. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: a) na część I: Załącznik nr I A i Załącznik nr I B do siwz, b) na część II: Załącznik nr II A i Załącznik nr II B do siwz, c) na część III: Załącznik nr III A i Załącznik nr III B do siwz, d) na część IV: Załącznik nr IV A i Załącznik nr IV B do siwz, e) na część V: Załącznik nr V A i Załącznik nr V B do siwz. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi. Czas obowiązywania gwarancji będzie równy okresowi pielęgnacji nasadzeń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.10.0 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady 34.51.30.0 - Krzewy 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali co najmniej jedną usługę związaną z wykonaniem nasadzeń roślinnych i ich pielęgnacją: a) w przypadku składania oferty na część I: na powierzchni min. 500 m2 każda, b) w przypadku składania oferty na część II: na powierzchni min. 500 m2 każda, c) w przypadku składania oferty na część III: na powierzchni min. 20 m2 każda, popartą dokumentem potwierdzającym, że została wykonana należycie. UWAGA: W przypadku składania oferty łącznie na kilka części, należy wykazać wykonanie co najmniej jednej usługi związanej z wykonaniem nasadzeń roślinnych i ich pielęgnacją dla największej, wymaganej powierzchni spośród tych części. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1 mogą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w treści formularza OFERTA 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda : 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 do siwz, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez tego wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w ww. zakresie. 3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: 1) Złożyć Formularz OFERTA, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Złożyć Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych usług przez podwykonawców. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://153.19.91.68/zdiz/rosliny.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. 115.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 23.07.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: OTWARCIE OFERT nastąpi w dniu 24.06.2009r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego: pokój nr 104. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: w sprawach merytorycznych : Małgorzata Minowska tel. (058) 761 20 81 w godz. 7.30 - 15.30 w sprawach proceduralnych : Kamila Kostkiewicz, tel. (058) 761 20 87 w godz. 7.30 - 15.30.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAGOSPODAROWANIE RONDA PRZY UL. MORSKIEJ, DZIELNICA LESZCZYNKI, WRAZ Z PIELĘGNACJĄ NASADZEŃ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa na część I: Załącznik nr I A i Załącznik nr I B do siwz,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6, 03.45.13.00-9, 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAGOSPODAROWANIE RONDA PRZY PLACU KONSTYTUCJI, DZIELNICA ŚRÓDMIEŚCIE, WRAZ Z PIELĘGNACJĄ NASADZEŃ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa na część II: Załącznik nr II A i Załącznik nr II B do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6, 03.45.13.00-9, 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: TRZY ZMIANY OBSADZENIA DONIC - ŁODZIE PRZY UL. ŚWIĘTOJAŃSKIEJ, WRAZ Z PIELĘGNACJĄ NASADZEŃ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa na część III: Załącznik nr III A i Załącznik nr III B do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6, 03.45.13.00-9, 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: POSADZENIE TULIPANÓW - RONDO WĘZEŁ MACIEJA BRZESKIEGO, WRAZ Z PIELĘGNACJĄ NASADZEŃ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa na część IV: Załącznik nr IV A i Załącznik nr IV B do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6, 03.45.13.00-9, 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZAŁOŻENIE TERENU ZIELENI NA NADBRZEŻU POMORSKIM, WRAZ Z PIELĘGNACJĄ NASADZEŃ, KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa na część V: Załącznik nr V A i Załącznik nr V B do siwz,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6, 03.45.13.00-9, 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.