eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przedmiotem zamówienia jest II dostawa oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb95) i płynów do spryskiwaczy w systemie bezgotówkowego realizowania transakcji przy użyciu kart paliwowych o zasięgu krajowym, dla Domów Pomocy Społecznej przy ul. Rędz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest II dostawa oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb95) i płynów do spryskiwaczy w systemie bezgotówkowego realizowania transakcji przy użyciu kart paliwowych o zasięgu krajowym, dla Domów Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27, ul. Kaletniczej 8 i ul. Mącznej 3, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Mącznej 3.
Numer ogłoszenia: 92898 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych , ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, faks 071 3769951.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest II dostawa oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb95) i płynów do spryskiwaczy w systemie bezgotówkowego realizowania transakcji przy użyciu kart paliwowych o zasięgu krajowym, dla Domów Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27, ul. Kaletniczej 8 i ul. Mącznej 3, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Mącznej 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb95) i płynów do spryskiwaczy w systemie bezgotówkowego realizowania transakcji przy użyciu kart paliwowych o zasięgu krajowym, dla Domów Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27, ul. Kaletniczej 8 i ul. Mącznej 3, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Mącznej 3. 2. Przedmiotem zamówienia są dostawy oznaczone kodem CPV: CPV: 23000000-7 produkty i paliwa z ropy naftowej, 63226000-9 - usługi tankowania pojazdów, 50112300-6 - gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy. 3. Najbliższa stacja paliw powinna się znajdować w promieniu 10 km od danego Domu Pomocy Społecznej. 4. Paliwa winny spełniać wymogi jakościowe określone w aktach prawnych. Wymogi te regulują: 1) Polska Norma PN EN 228, 2) Polska Norma PN EN 590. 5. Zakup oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb95), dla agregatów prądotwórczych, będzie realizowany w ten sposób, że kierowca po napełnieniu pojemników przeznaczonych do przewozu paliwa, każdorazowo na terenie kraju na stacji paliw otrzymywałby dokument potwierdzający dokonanie transakcji zawierający następujące dane: 1) oznaczenie stacji paliw, 2) datę i godzinę wydania paliwa, 3) rodzaj i ilość wydanego paliwa, 4) oznaczenie pojazdu, (numer rejestracyjny), 5) oznaczenie Domu Pomocy Społecznej, 6) kwotę do zapłaty, 7) dane kierowcy pojazdu. 6. Zakup oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb95), będzie realizowany w ten spo-sób, że kierowca każdorazowo na terenie kraju, na stacji paliw otrzymywałby dokument po-twierdzający dokonanie transakcji zawierający następujące dane: 1) oznaczenie stacji paliw, 2) datę i godzinę wydania paliwa, 3) rodzaj i ilość wydanego paliwa, 4) oznaczenie pojazdu, (numer rejestrecyjny), 5) oznaczenie Domu Pomocy Społecznej, 6) stan licznika kilometrów, 7) kwotę do zapłaty, 8) dane kierowcy pojazdu. 6. Zakup autokosmetyków (płyn do spryskiwaczy letni i zimowy) będzie realizowany w ten spo-sób, że kierowca każdorazowo na terenie kraju, na stacji paliw otrzymywałby dokument potwier-dzający dokonanie transakcji zawierający następujące dane: 1) oznaczenie stacji paliw, 2) datę i godzinę dokonania zakupu, 3) rodzaj i ilość zakupionych autokosmetków, 4) oznaczenie pojazdu, (numer rejestrecyjny), 5) oznaczenie Domu Pomocy Społecznej, 6) kwotę do zapłaty, 7) dane kierowcy pojazdu. 7. Sposób posługiwania się kartami paliwowymi, będzie określać wewnętrzny regulamin Wyko-nawcy, który po analizie zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego i który będzie integralną częścią umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.00.00.00-7, 63.22.60.00-9, 50.11.23.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speł-niania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się, iż spełniają warunki podmiotowe: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Dla potwierdzenia warunku zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w ust. 1 rozdziału VI SIWZ. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie in-nych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: a) nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, b) wobec wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary, c) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Dla potwierdzenia tych warunków opisanych w pkt. 2 i 3 zamawiający wymaga przedłoże-nia dokumentu określonego w ust. 1 i 2 rozdziału VI SIWZ. 4) oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowią-zań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 5) wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, zawartymi w SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ, które szczegółowo określają przedmiot zamówienia oraz wymagania co do sposobu jego realizacji. 6) dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z ory-ginałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do za-ciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy. 7) dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podsta-wie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 8) z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów , o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub ko-nieczne byłoby unieważnienie postępowania ; oświadczenia lub dokumenty powinny po-twierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy , usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez za-mawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzu-pełnienia oświadczeń lub dokumentów. 9) niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z po-stępowania. Ofertę Wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwier-dzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej - (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówie-niem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania oraz że nie wykonywał bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub czy posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności (Zał. Nr 3 do SIWZ). 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: 1) dokumentów których mowa w ust. 1 i 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) dokumencie o którym mowa w ust. 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądo-wego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której doku-menty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miej-sce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamiesz-kania. Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców załączenia do oferty dokumentów na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006, Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie Dział Zamówień Publicznych pokój nr 50.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie Sekretariat pokój 140..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.