To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-22
Łódź: Rozbudowy Szpitalnego Systemu Informatycznego Eskulap
Numer ogłoszenia: 92845 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74193 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego, ul. Czechosłowacka 8/10, 92-216 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6757070, faks 042 6791780.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowy Szpitalnego Systemu Informatycznego Eskulap.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Szpitalnego Systemu Informatycznego Eskulap, zwanego dalej SSI, składającego się z modułów medycznych, poprzez świadczenie usług polegających w szczególności na wdrożeniu oprogramowania, jego konfigurowania, dostawie licencji w liczbach określonych poniżej: 1. Eskulap - @Rejestracja 1 szt. 2. Eskulap - @Wyniki 1 szt. 3. Eskulap - Poradnia 7 szt 4. Eskulap - Dokumentacja medyczna 7 szt. 5. Eskulap - Zlecenia Medyczne blok zlecenia i wyniki laboratorium 37 szt. 6. Eskulap - Laboratorium 7 szt. 7. Eskulap - Laboratorium sterowniki do maszyn laboratoryjnych 7 szt. 8. Eskulap - Apteka 2 szt. 9. Eskulap - Apteczka Oddziałowa 7 szt. Szczegółowy zakres, wymagania techniczne oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone poniżej oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3. Przedstawione cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają wymagania Zamawiającego (przykład produktu spełniającego oczekiwania). Oznacza to, iż oferowany przedmiot zamówienia musi spełnić określone w nich parametry. Parametry mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w przedmiotu zamówienia lub równoważnego (oprogramowanie będzie kompatybilne z posiadanym systemem). Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. Wymagania dotyczące licencji: - Licencje na użytkowanie w/w aplikacji są udzielone Zamawiającemu na czas nieoznaczony. Zamawiający nie dopuszcza udzielenia licencji terminowej. - Zakres funkcjonalny dostarczanych Aplikacji będzie zgodny z Dokumentacją SSI, przy czym musi on spełniać opisane poniżej wymagania techniczne. - Wszystkie moduły SSI muszą korzystać z bazy danych ORACLE 10g znajdującej się w posiadaniu Zamawiającego. - SSI musi pozwalać na wykonywanie kopii zapasowych struktur danych w trakcie jego pracy. - SSI musi posiadać mechanizmy gwarantujące spójność danych. - Wymagane jest wzajemne współdziałanie modułów SSI poprzez powiązania logiczne i korzystanie ze wspólnych danych przechowywanych na serwerze. - Wszystkie moduły SSI muszą mieć wbudowany system haseł zabezpieczających przed dostępem osób niepowołanych z uwzględnieniem przyznawania praw do różnych funkcji poszczególnym operatorom. - Moduły SSI muszą współpracować z aplikacjami biurowymi: arkuszem kalkulacyjnym i edytorem tekstu w zakresie eksportu danych. - SSI musi być polskojęzyczny oraz posiadać dokumentację w języku polskim (w wersji klasycznej - wydruku oraz na nośniku CD), pozwalającą na samodzielną naukę obsługi każdego modułu. - SSI musi obsługiwać drukarki atramentowe i laserowe drukujące na papierze formatu A4 z możliwością zapisu wydruku do pliku oraz podglądu na ekranie. - SSI musi być wyposażony w zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem. Zabezpieczenia muszą funkcjonować także na poziomie klienta, nie tylko na poziomie motoru bazy danych. - SSI musi monitorować wszystkie zdarzenia związane z jego eksploatacją (wprowadzanie danych, ich modyfikacja itp.), przechowując informacje o użytkowniku obsługującym zdarzenie. - SSI musi odpowiadać warunkom technicznym oraz pozwalać na adaptację warunków organizacyjnych, jakie powinny spełniać systemy informatyczne przetwarzające dane osobowe - (warunki te wynikają z Ustawy o ochronie danych osobowych z 29 czerwca 1997 roku oraz z Rozporządzenia MSWiA z 29 kwietnia 2004 roku z późn. zmianami). - SSI musi odpowiadać warunkom technicznym oraz pozwalać na adaptację warunków organizacyjnych, jakie powinny spełniać systemy informatyczne określone w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadanie publiczne z dnia 17 lutego 2005 r. z późn. zmianami. - SSI na dzień odbioru przedmiotu zamówienia musi być zgodny z wszelkimi innymi aktami prawnymi, do respektowania postanowień których zobligowany jest Zamawiający. Poza dostawą licencji przedmiotem zamówienia są usługi wdrożeniowe w zakresie oprogramowania, po wykonaniu których możliwa będzie jego samodzielna eksploatacja przez użytkowników: analiza przedwdrożeniowa, rekonfiguracja motoru bazy danych, instalacja, konfiguracja, parametryzacja, przydzielenie praw dostępu użytkownikom, implementacja raportów oraz wydruków standardowych dostępnych w Oprogramowaniu Aplikacyjnym, uruchomienie SSI. Specyfikacja funkcji, które powinny spełniać zamawiane moduły: Wszystkie wymienione funkcje są bezwzględnie wymagane. Wykonawca może wpisać dodatkowe informacje w polu Informacje Wykonawcy. Jeśli Wykonawca uważa, że musi wpisać informacje uzupełniające, a nie zdoła umieścić opisu w tabelce ze względu na jego obszerność, prosimy o umieszczenie w niej precyzyjnego odnośnika do miejsca w ofercie, w którym znajdą się takie opisy (należy podać również numery stron). Na potwierdzenie deklaracji przedłożonych przez Wykonawcę w niniejszym dokumencie jest on zobligowany do załączenia do oferty dokumentacji systemu w formie elektronicznej na CD/DVD. W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy przedmiotem zamówienia wyspecyfikowanym w niniejszym dokumencie a załączoną dokumentacją, Zamawiający wyciągnie konsekwencje przewidziane w art. 89 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp w związku z art. 14 Ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca zobligowany będzie do opracowania i przedstawienia szczegółowego harmonogramu wykonywania prac, który to harmonogram stanowić będzie załącznik do zawartej umowy. b) W ramach gwarancji w okresie co najmniej 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru końcowego prac Wykonawca zapewni stały nadzór autorski oferowanego oprogramowania. Wymagany zakres gwarancji przez Zamawiającego: Usługa realizowana przez Autora Oprogramowania Aplikacyjnego za pośrednictwem Wykonawcy. Subskrypcja usługi zapewnia Zamawiającemu poprawę jakości oraz poszerzenie zakresu funkcjonalnego Oprogramowania Aplikacyjnego, jak również dostosowanie go do zmian czynników wewnętrznych organizacji Zamawiającego oraz zewnętrznych, będących efektem nowelizacji uwarunkowań prawnych. W ramach usługi Autor gwarantuje: prowadzenie rejestru zgłaszanych przez użytkowników Błędów Aplikacji, wprowadzanie do Aplikacji nowych funkcji oraz usprawnień już istniejących, stanowiących wynik sugestii użytkowników, wprowadzanie do Aplikacji nowych funkcji oraz usprawnień już istniejących, stanowiących wynik inwencji twórczej Autora, wprowadzanie do Aplikacji zmian stanowiących konsekwencję wejścia w życie nowych aktów prawnych lub aktów prawnych zmieniających obowiązujący stan prawny, opublikowanych w postaci ustaw lub rozporządzeń, wprowadzanie do Aplikacji zmian wymaganych przez wyszczególnione poniżej organizacje, w stosunku do których Zamawiający ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości: Ministerstwa Zdrowia, NFZ, Centrów Zdrowia Publicznego okresowe udostępniania update-ów i upgrade-ów Aplikacji, gotowość do odpłatnego wykonania na zlecenie Zamawiającego zaproponowanych przez niego modyfikacji Aplikacji, pełną funkcjonalność systemu poprzez usuwanie błędów w oprogramowaniu (tzn. błędów pojawiających się w miejscu działania systemu i prowadzących do otrzymania błędnych wyników lub zawieszania się systemu), bezpłatnego dostarczania nowych, zgodnych technologicznie wersji elementów systemu, które powstają w związku ze zmianami w przepisach i normach, a które system wykorzystuje lub na których opiera swoje założenia funkcjonalne. c)W okresie 12 miesięcy od daty dokonania odbioru ostatecznego zamówienia Wykonawca zobligowany będzie pełnić odpłatne usługi serwisowe. Szczegółowy zakres usług serwisowych: W ramach usługi Help Desk: Wykonawca zapewnia gotowość do świadczenia Zamawiającemu konsultacji w zakresie Oprogramowania Aplikacyjnego przy wykorzystaniu łączy telefonicznych z uprzednim zgłoszeniem zapotrzebowania na konsultacje. Zamawiający jest upoważniony do kontaktów telefonicznych, faksowych, e-mailowych, z wykorzystaniem narzędzi komunikatorów internetowych - chat messengers (GG, Skype) lub osobistych z serwisem w czasie pracy serwisu. W ramach usługi serwis udziela porad i konsultacji odnośnie do błędów aplikacji. W ramach usługi Serwisu Aplikacji Wykonawca zapewnia gotowość do usuwania błędów Oprogramowania Aplikacyjnego. Usługa obejmuje przyjmowanie i obsługę zgłoszeń Zamawiającego w zakresie błędów aplikacji, wad i usterek, zgodnie z czasami realizacji właściwymi dla tego rodzaju błędów. W/w zakres usług serwisowych określa minimalny zakres zapewniony przez Wykonawcę. Zakres usług może być korzystniejszy nie może być mniej korzystny niż przedstawiono. Wynagrodzenie Wykonawcy za usługi serwisowe jest wynagrodzeniem ryczałtowym, niezmiennym w trakcie obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. W ramach usług serwisowych Zamawiający wymaga m.in. usuwania awarii systemu w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu zgodnie z określonymi poniżej czasami: -błędy - czas reakcji (okres liczony od zgłoszenia błędu/awarii do momentu podjęcia przez Wykonawcę usług serwisowych) wynosi nie więcej niż 4 godziny; -dostępność zgłoszeń reklamacji i napraw w dni robocze w godzinach od godz. 8 do godz. 16. Jeśli zgłoszenie awarii nastąpi po godz. 16., za czas jej zgłoszenia przyjmuje się godzinę 8. pierwszego dnia roboczego następującego po zgłoszeniu awarii. Zasady świadczenia usług serwisowych zostaną określone przez Wykonawcę w załączniku nr 15. Opis części zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert na poszczególne pozycje. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji prac przez podwykonawców - w takim przypadku Wykonawca musi podać informacje dotyczące podwykonawcy, tj. jego nazwę, adres oraz przedstawić zakres wykonywanych przez niego czynności. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za wykonanie bądź niewykonanie przez podwykonawcę powierzonych mu czynności. Zamówienie na przedmiot niniejszego postępowania zostanie udzielone przez Zamawiającego ramach projektu nr WND-RPLD.04.02.00-00-031/10 pn. E-zdrowie w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Poprawa jakości obsługi pacjentów i dostępności do usług medycznych, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania IV.2 E-usługi publiczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, dla którego Zamawiający - Beneficjent dofinansowania zawarł w dn. 9 grudnia 2010 r. z Województwem Łódzkim, w imieniu którego działa Zarząd Województwa Łódzkiego - Instytucja Zarządzająca Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 umowę o dofinansowanie projektu nr UDA-RPLD.04.02.00-00-031/10-00. Wynagrodzenie Wykonawcy za usługi serwisowe jest finansowane ze środków własnych Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.81.40.00 - Systemy informacji medycznej 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-031/10 pm. E-zdrowie w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Poprawa jakości obsługi pacjentów i dostępności do usług medycznych (umowa o dofinansowanie projektu nr UDA-RPLD.04.02.00-00-031/10-00 z dn. 9 grudnia 2010 r.). Program Operacyjny: Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Oś priorytetowa: IV. Społeczeństwo informacyjne. Działanie IV.2: E-usługi publiczne..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Systemy Informatyczne ALMA Sp. z o.o., ul. Hodowlana 5, 61-680 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 402000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 325000,00
Oferta z najniższą ceną: 325000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 325000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwera przeznaczonego do intensywnej wirtualizacji oraz zapasowego serwera do przeprowadzenia testów w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd".
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Migracja środowiska Microsoft Exchange Server 2016 do wersji Exchange Server Subscription Edition (SE)
- Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa i wdrożenie środowiska wirtualizacji wraz z systemem backupu
więcej: Systemy informacji medycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





