Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-14
Starachowice: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu starachowickiego oraz dostawa dla ZDP masy mineralno -asfaltowej z otaczarki do remontów czastkowych
Numer ogłoszenia: 9283 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach, ul. Ostrowiecka 15, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 273 19 72-73, fax (041) 273 19 74.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu starachowickiego oraz dostawa dla ZDP masy mineralno -asfaltowej z otaczarki do remontów czastkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są trzy zadania : zadanie 1 - wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych masą z otaczarki - 1600 m2 zadanie 2 - wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych w technologii recyklingu - 2500m2 Dostawa masy z otaczarki - 100 ton
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 14.51.00.00 - Bitum i asfalt Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.36.00 - Bitum i asfalt .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wymagane wniesienie wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia publicznego z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art.24 ust.1 i 2. Posiadają doświadczenie - rozumiane jako zrealizowane (zakończone i odebrane) w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie tj: zadanie 1 - remonty cząstkowe masą z otaczarki w ilości min. 1600 m2 zadanie 2 - remonty cząstkowe metodą recyklingu w ilości min.2.500 m2 potwierdzone dokumentami , że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia minimum jeden z nich musi spełnić powyższy warunek Potencjał techniczny - musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnie z technologią w tym; Zadanie 1 - piła do cięcia nawierzchni - min. 1 jednostka sprzęt do zagęszczania : płyta wibracyjna lub walec nim. 1 jednostka Zadanie 2 - recykler - min. 1 jednostka sprzęt do zagęszczania : płyta wibracyjna lub walec nim. 1 jednostka Zadanie 3 - wytwórnia mas bitumicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek Potencjał kadrowy - Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wymagania: zadanie 1 i zadanie 2 Kierownik Robót musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi , specjalność konstrukcyjno- budowlane w zakresie dróg (drogowe) oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzezzastosowanie kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie analizy informacji zawartych w dokumentach złożonych przez Wykonawcę
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 2 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp. - 3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert 4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społeczneg potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacanie składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnieni, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert 5 aktualną informację z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24.ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. (informacja dotycząca osób) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 6 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust, 1 pkt. 9 Pzp. (informacja dotycząca podmiotów zbiorowych) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 7. Wykaz wykonanych remontów cząstkowych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wraz z dokumentami potwierdzającymi , że roboty te zostały wykonane należycie (z dokumentów muszą wynikać ilości wykonanych remontów oraz technologa ich wykonania ) 8. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia jakim dysponuje Wykonawca 9. Wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Do wykazu należy dołączyć wymagane uprawnienia oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych w pkt.1,3,4,6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego licytacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zlega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty, , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument.5 - składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenie albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 1 do .6 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców , natomiast pozostałe dokumenty winni przedłożyć Wykonawcy tak, aby łącznie spełnić warunki udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wini ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo , ewentualnie umowę o współdziałaniu , z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-starachowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 27-200 Starachowice ul. Ostrowiecka 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 27-200 Starachowice, ul. Ostrowiecka 15, pok. 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontów czastkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego w technologii - masa z otaczarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni masą przy głębokości ubytków 4 cm - 1600m2 Remont wykonywany będzie sukcesywnie według potrzeb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.43-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego w technologii recyklingu przy założeniu 30% materiału Inwestora - odzysk materiału z nawierzchni przez wykonawcę.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje remont nawierzchni przy głębokości ubytków 4cm - 2500m2 naprawa tłuczniem uszkodzonej p[odbudowy - 50 m3 Remont wykonywany będzie sukcesywnie według potrzeb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa - sprzedaż dla ZDP masy mineralno-asfaltowej z otaczarki do remontów czastkowych wraz z transportem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość masy - 100 ton Dostawy masy będą się odbywały sukcesywnie według potrzeb w miejsce wskazane przez zamawiajacego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Dostawa produktów używanych w pracowni endoskopowej oraz sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Rewitalizacja bazy oświatowej na południu Starachowic (Szkoła Podstawowa nr 6 i Szkoła Podstawowa nr 13). Część 1-2
- "Budowa pętli autobusowej na grobli w Starachowicach"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Przebudowa ulicy Sadowej w Starachowicach" (...)
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Starachowice, w tym jej jednostek budżetowych w okresie od 1 listopada 2025 r. do 31 października 2029 r.
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Czorsztyn w 2025 roku
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Czarnożyły Parcela I
- Wzmocnienie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 470 na odcinku od m. Kościelec do m. Koble - etap 1.
- Rozbudowa trzech skrzyżowań drogi wojewódzkiej nr 631: w km 14+474 (m. Skrzeszew), 18+379 i 18+959 (m. Wieliszew) gm. Wieliszew, pow. legionowski - nr postępowania 097/25
- "Remont i przebudowa dróg gminnych w msc. Babicha oraz Jaślany -Bugaj"
- Remont nawierzchni bitumicznych masą z betonu asfaltowego dróg na terenie miasta Zamość w 2025r.
więcej: Bitum i asfalt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.