eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Przebudowa ulicy Studziennej w Elblągu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-17

Ogłoszenie nr 9280 - 2017 z dnia 2017-01-17 r.

Elbląg: Przebudowa ulicy Studziennej w Elblągu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 328577-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 335767-2016, 337788-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, krajowy numer identyfikacyjny 170747715, ul. Łączności  1, 82-300  Elbląg, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 552353536, faks 552393334, e-mail rzp@umelblag.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy Studziennej w Elblągu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP.271.76.2016.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa ulicy Studziennej w Elblągu. Przedmiot główny: CPV: 45.23.31.40 - 2 Nazewnictwo wg CPV: Roboty drogowe Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ulicy Studziennej w Elblągu. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowana przez Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego Sp. z o.o. 1) przedmiar robót: PRZEDMIARY ROBÓT - ULICA STUDZIENNA 2) projekty budowlane: a) Rodzaj opracowania: PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU + DROGI Nazwa inwestycji: Przebudowa ulic Studziennej, Wieżowej, Rybackiej Adres inwestycji: Elbląg, ul. Studzienna na Starym Mieście Nazwa obiektu: Ulica Studzienna Zleceniodawca: GMINA MIASTO ELBLĄG, ul. Łączności 1 Ilość i rodzaj jednostek odniesienia: dz. nr 112/10, 112/9, 112/8, 112/7, 112/6, 112/5, 377/1, 377/2, 113/7, 111/16, 370/13, obr. 0015 b) Rodzaj opracowania: PROJEKT OŚWIETLENIA I USUNIĘCIA KOLIZJI Z SIECIAMI ELEKTROENERGETYCZNYMI Nazwa inwestycji: Przebudowa ulic Studziennej, Wieżowej, Rybackiej Adres inwestycji: Elbląg, ul. Studzienna na Starym Mieście Nazwa obiektu: Ulica Studzienna Zleceniodawca: GMINA MIASTO ELBLĄG, ul. Łączności 1 Ilość i rodzaj jednostek odniesienia: dz. nr 11, 111/16, 112/9, 112/10, 370/13 c) Rodzaj opracowania: KANALIZACJA DESZCZOWA Z USUNIĘCIEM KOLIZJI Z SIECIAMI WOD.-KAN. Nazwa inwestycji: Przebudowa ulic Studziennej, Wieżowej, Rybackiej Adres inwestycji: Elbląg, ul. Studzienna na Starym Mieście Nazwa obiektu: Ulica Studzienna Zleceniodawca: GMINA MIASTO ELBLĄG, ul. Łączności 1 Ilość i rodzaj jednostek odniesienia: Dz. nr 112/10 d) Uzupełnienie do dokumentacji: Kanalizacja deszczowa z usunięciem kolizji z sieciami wod.-kan. Nazwa inwestycji: Przebudowa ulicy Studziennej, Wieżowej, Rybackiej Adres inwestycji: Elbląg, ul. Studzienna na Starym Mieście Inwestor: Gmina Elbląg, ul. Łączności 1 e) Rodzaj opracowania: TELEKOMUNIKACYJNE Nazwa inwestycji: Przebudowa ulic Studziennej, Wieżowej, Rybackiej Adres inwestycji: Elbląg, ul. Studzienna na Starym Mieście Nazwa obiektu: Zabezpieczenie sieci TP w ulicy Studziennej Zleceniodawca: GMINA MIASTO ELBLĄG, ul. Łączności 1 3) projekty wykonawcze: a) Rodzaj opracowania: PROJEKT DROGOWY Nazwa inwestycji: Przebudowa ulic Studziennej, Wieżowej, Rybackiej Adres inwestycji: Elbląg, ul. Studzienna na Starym Mieście Nazwa obiektu: Ulica Studzienna Zleceniodawca: GMINA MIASTO ELBLĄG, ul. Łączności 1 Ilość i rodzaj jednostek odniesienia: dz. nr 112/10, 112/9, 112/8, 112/7, 112/6, 112/5, 377/1, 377/2, 113/7, 111/16, 370/13, obr. 0015 b) Rodzaj opracowania: PROJEKT OŚWIETLENIA I USUNIĘCIA KOLIZJI Z SIECIAMI ELEKTROENERGETYCZNYMI Nazwa inwestycji: Przebudowa ulic Studziennej, Wieżowej, Rybackiej Adres inwestycji: Elbląg, ul. Studzienna na Starym Mieście Nazwa obiektu: Ulica Studzienna Zleceniodawca: GMINA MIASTO ELBLĄG, ul. Łączności 1 Ilość i rodzaj jednostek odniesienia: dz. nr 11, 111/16, 112/9, 112/10, 370/13 c) Rodzaj opracowania: KANALIZACJA DESZCZOWA Z USUNIĘCIEM KOLIZJI Z SIECIAMI WOD.-KAN. Nazwa inwestycji: Przebudowa ulic Studziennej, Wieżowej, Rybackiej Adres inwestycji: Elbląg, ul. Studzienna na Starym Mieście Nazwa obiektu: Ulica Studzienna Zleceniodawca: GMINA MIASTO ELBLĄG, ul. Łączności 1 Ilość i rodzaj jednostek odniesienia: Dz. nr 112/10 d) Rodzaj opracowania: TELEKOMUNIKACYJNE Nazwa inwestycji: Przebudowa ulic Studziennej, Wieżowej, Rybackiej Adres inwestycji: Elbląg, ul. Studzienna na Starym Mieście Nazwa obiektu: Zabezpieczenie sieci TP w ulicy Studziennej Zleceniodawca: GMINA MIASTO ELBLĄG, ul. Łączności 1 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: Rodzaj opracowania: SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Nazwa inwestycji: Przebudowa ulic Studziennej, Wieżowej, Rybackiej Adres inwestycji: Elbląg, ul. Studzienna na Starym Mieście Nazwa obiektu: Ulica Studzienna Zleceniodawca: GMINA MIASTO ELBLĄG, ul. Łączności 1 Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt 2. SIWZ stanowią ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia: Zakres robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, obejmuje między innymi: a) przebudowa jezdni, b) przebudowa i budowa chodników, zjazdów, c) przebudowa i budowa kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego, sieci teletechnicznej, d) usunięcie kolizji sieci infrastruktury technicznej, Szczegółowy zakres zamówienia i technologię wykonania określają przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekty budowlane i wykonawcze stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że: a) posiada ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej oraz sieci telekomunikacyjnej w ramach przebudowy ulicy Studziennej oraz dokonał zgłoszenia robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Studziennej wraz z uzbrojeniem, b) powołał inżyniera budowy do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu umowy, c) wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu przez inżyniera budowy i zaopiniowaniu przez Policję musza zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem drogowym, którego funkcje w imieniu Prezydenta Miasta Elbląga realizuje Departament Zarząd Dróg, d) inwestycja zlokalizowana jest na terenie objętym ochroną konserwatora zabytków, nadzór archeologiczny będzie realizowany przez Inżyniera Budowy. 5. Wykonawca musi zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji, w tym m.in.: a) wykonanie szkicu topograficznego z wytyczeniem obiektu naniesieniem granicy pasa drogowego, b) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, c) opracowanie zestawień danych na potrzeby założenia dokumentów ewidencji dróg - dla nowowybudowanych odcinków dróg oraz na potrzeby zaktualizowania tych dokumentów - dla dróg przebudowanych w ramach inwestycji, o której mowa w §1 ust.1 wzoru umowy. Powyższe zestawienia należy wykonać wg wzoru zgodnie z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom, d) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej środków organizacji ruchu z zestawieniem informacji dotyczących poszczególnych elementów oznakowania zawartych w ich metrykach (wielkość znaku, data produkcji, producent). 6. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca musi ustanowić Kierownika Budowy pełniącego funkcję kierownika robót branży drogowej oraz kierowników robót branżowych, tj. branży: wod.-kan., elektroenergetycznej, teletechnicznej. 2) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na zmianę Kierownika Budowy. W tym celu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie wraz z: a) oświadczeniem o przyjęciu obowiązku Kierownika Budowy, b) decyzją o nadaniu uprawnień, c) zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, d) oświadczenie kierownika budowy potwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu dla osoby pełniącej tą funkcję. 3) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 4) Wykonawca zobowiązuje się do: a) wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, b) ochrony urządzeń podziemnych zlokalizowanych na obszarze realizacji inwestycji i odpowiada za ich uszkodzenie, c) zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami § 11 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom. 5) Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca odwiezie i protokolarnie przekaże do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się w Nowinie k/Elbląga. Przekazane materiały jw. muszą zostać zinwentaryzowane, oraz posortowane i złożone na paletach we wskazanym miejscu. Pozostałe materiały pozyskane z rozbiórek oraz odpady stanowią własność Wykonawcy. 6) Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy realizowanej w ramach niniejszej umowy w obrębie przejętego terenu budowy, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej oraz ponosi odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich za wypadki i awarie spowodowane nienależytym wykonaniem obowiązków umowy, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca musi być też ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Dowody ubezpieczenia - kopię polis Wykonawca musi dostarczyć w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie tej części robót, które prowadzone będą w pasie drogowym pod ruchem. Wykonawca wykona oznakowanie drogi w miejscu wykonywanych robót i na objazdach, musi być ono zgodne z projektem organizacji ruchu wykonanym własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Projekty czasowej organizacji ruchu na czas realizacji przebudowy wykonane przez Wykonawcę muszą zawierać niezbędne ustalenia, uzgodnienia oraz zatwierdzenia niezbędne dla tego typu projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu i zaopiniowaniu przez inżyniera budowy, Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem. 8) Wykonawca robót zobowiązany jest w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność ulic, dojazdów i dojść do posesji. 9) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art.10), tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia wymogów dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację inżyniera budowy. 10) Wykonawca przedstawi inżynierowi budowy i Zamawiającemu, do zaakceptowania harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu umowy - w terminie 14 dni od podpisania umowy oraz aktualizację harmonogramu na każde żądanie Zamawiającego. 11) Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby: a) zminimalizować czas wyłączenia poszczególnych jezdni z ruchu, b) zminimalizować utrudnienia w ruchu drogowym, c) zminimalizować utrudnienia wynikłe ze zmian organizacji ruchu w obrębie stanowiącym zakres inwestycji oraz w rejonach jego wpływu na pozostałą część układu komunikacyjnego Elbląga, d) zapewnić dojazdy do przylegających nieruchomości, e) uniknąć kosztów dodatkowej komunikacji publicznej itp. f) uwzględnione zostały konieczne przerwy w robotach w okresie zimowym wraz z zabezpieczeniem terenu budowy. 12) Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszej umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych a także zaleceń i poleceń inżyniera budowy. 13) Wykonawca będzie wystawiał oddzielne faktury dla każdej branży według polecenia inżyniera budowy na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności. 14) W przypadku opóźnień w postępie robót w stosunku do harmonogramu, o którym mowa w ust. 10): a) powyżej 10% terminu wskazanego w harmonogramie, Wykonawca przedstawi inżynierowi budowy program naprawy opóźnień w terminie wskazanym przez inżyniera budowy. W przypadku przekroczenia wskazanego terminu, inżynier budowy ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust.1 pkt. 1 ppkt 4 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, b) powyżej 20% terminu wskazanego w harmonogramie Wykonawca jest zobowiązany przedstawić nowy harmonogram z niezmienionym terminem umownego zakończenia robót w terminie wskazanym przez inżyniera budowy. W przypadku przekroczenia wskazanego terminu, inżynier budowy ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust.1 pkt. 1 ppkt 5 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 15) Wykonawca w terminie 10 dni od daty podpisania umowy wskaże, do zaakceptowania inżynierowi budowy, będącemu przedstawicielem Zamawiającego, niezależne laboratorium w którym będzie wykonywał stosowne badania laboratoryjne w trakcie realizacji przedmiotowego zadania. 16) Wykonawca od dnia przekazania terenu budowy do dnia odbioru końcowego (data podpisania protokołu odbioru całości robót) będzie odpowiedzialny za utrzymanie właściwego stanu nawierzchni wszystkich odcinków ulic objętych zakresem inwestycji, o której mowa w § 1 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ i dopuszczonych do ruchu zgodnie z zatwierdzonymi na czas robót tymczasowymi projektami organizacji ruchu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bieżące usuwanie wybojów, zapadnięć, przełomów i innych uszkodzeń nawierzchni jezdni i chodników powodujących zagrożenie bezpieczeństwa uczestników ruchu oraz mogących powodować uszkodzenia pojazdów. 17) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy w okresie zimowym w sposób umożliwiający wykonywanie obowiązków zarządcy drogi związanych z utrzymaniem zimowym jezdni i chodników. 18) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną powykonawczą o której mowa w § 1 ust. 4 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ oraz sporządzi dokumenty - dla pkt 1 i 2 wzoru umowy w 6 egz., dla pkt 3 i 4 - w 2 egz. 19) Po upływie okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca jest zobowiązany zgłosić roboty do odbioru ostatecznego. 20) Współpraca z firmami branżowymi, które mają swoje urządzenia w obszarze inwestycji i będą siłami własnymi realizować ich remonty lub wymieniać w trakcie realizacji inwestycji oraz z właścicielami sąsiadujących posesji. 21) Współpraca z firmami zewnętrznymi, które zgłoszą zamiar realizacji robót budowlanych w obszarze inwestycji, uzgadnianie warunków wykonania tych robót z robotami budowlanymi w ramach realizacji inwestycji. W przypadku gdy konieczne będzie przekazanie firmie zewnętrznej fragmentu terenu budowy, należy ustalić z inżynierem budowy w uzgodnieniu z Zamawiającym sposób postępowania w tym zakresie, w tym określenie zasad, warunków, terminów oraz innych wytycznych związanych z przejęciem/oddaniem terenu budowy przez firmę zewnętrzną i ponownym przekazaniem dla Wykonawcy. 7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. 8. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 12. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 13. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1199746.43
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EUROVIA POLSKA S.A.,  anna.czajkowska@eurovia.pl,  ul. Szwedzka 5,  55-040,  Bielany Wrocławskie,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 996977.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 996977.93
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1446215.13
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.