eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuchożebryZorganizowanie kolonii letnich dla dzieci w wieku od 7 do 12 lat w ramach projektu ,,Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie,,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-27

Suchożebry: Zorganizowanie kolonii letnich dla dzieci w wieku od 7 do 12 lat w ramach projektu ,,Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie,,
Numer ogłoszenia: 92762 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchożebry , ul. Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie, tel. 0-25 63 145 15, faks 0-25 63 145 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie kolonii letnich dla dzieci w wieku od 7 do 12 lat w ramach projektu ,,Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie,,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem postępowania jest usługa pn: Zorganizowanie kolonii letnich dla dzieci w wieku od 7 do 12 lat w ramach projektu ,,Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie,,, w tym: A) CZĘŚĆ I - Organizacja turnusu kolonii letnich nad morzem. Zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie kolonii letnich w okresie lipiec-sierpień 2011 roku dla 30 uczniów dla dzieci Szkoły Podstawowej w Krześlinie, w wieku od 7 do 12 lat oraz 4 opiekunów i 1 kierownika, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 218.1696) zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania. b) Miejsce pobytu, Polska: województwo zachodniopomorskie, obiekt: 1) w miejscowości nad morzem z dostępem max 500m do plaży 2)teren ośrodka powinien być usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu oraz od torów kolejowych, tj. w odległości nie mniejszej niż 500 m i musi być ogrodzony, oświetlony i strzeżony. Ośrodek, w którym będzie zorganizowany wypoczynek, musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno sanitarnych oraz ochrony Środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie Środowiska. Organizator wypoczynku zapewnia możliwość korzystania z kąpieliska spełniającego wymogi bezpieczeństwa i czystości wody oraz opiekę ratowników podczas kąpieli. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków bezpieczeństwa uczestników kolonii, a w szczególności podczas kąpieli. Uwaga! Zamawiający nie wyraża zgody na zakwaterowanie uczestników w namiotach, domkach campingowych, pawilonach. 3) zakwaterowanie dzieci, kadry wychowawców i kierownika w jednym ośrodku (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, umywalka i wc ), 4) w pokojach dzieci maksymalnie 5 łóżek, z wyłączeniem łóżek piętrowych i tzw. dostawek, 5) pokoje ze standardowym wyposażeniem (co najmniej: szafka nocna przy każdym łóżku - tapczaniku, szafa, stół, krzesła w ilości odpowiadającej ilości dzieci w pokoju, 6) pokoje i łazienki muszą być estetyczne i czyste, 7) pokoje wychowawców i dzieci muszą być usytuowane na tym samym piętrze. W przypadku zakwaterowania uczestników kolonii na sąsiadujących kondygnacjach, na każdej z nich musi znajdować się pokój wychowawców, 8) co najmniej jedna łazienka (natrysk, umywalki i wc) na cztery pokoje. Ciepła woda bez ograniczeń, 9) na terenie ośrodka powinna znajdować się stołówka, 10) na terenie ośrodka bądź w jego najbliższej okolicy powinien znajdować się ogólnie dostępny telefon na kartę magnetyczną/chipową, 11) ośrodek musi dysponować: a) salą dyskotekową ze sprzętem dyskotekowym, b) świetlicą wyposażoną w stoliki i krzesła, gry planszowe, układanki itp., TV c) wokół obiektu teren sportowo - rekreacyjny, d) dysponować drobnym sprzętem sportowym (np.: piłki do gier zespołowych, sprzęt do badmintona, stół z rakietkami do tenisa stołowego, itp.), e) izolatką, oddzielna dla dziewcząt i chłopców, f) salą przystosowaną do prowadzenia zajęć, g) pomieszczeniem do suszenia odzieży oraz sprzętem do prasowania 12) Wykonawca zapewni nieodpłatną dostępność wymienionych w pkt 11 obiektów i sprzętów. Uwaga! Zamawiający przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawcą zastrzega sobie prawo kontroli obiektu. Placówka zatwierdzona przez Kuratorium Oświaty - zgodnie z przepisami MEN. Na 14 dni przed przewozem uczestników wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia zaświadczenia wydanego przez kuratora oświaty właściwego dla miejsca zlokalizowania placówki wypoczynkowej o jej zarejestrowaniu c) Ilość i czas trwania turnusów: 1) wypoczynek dla dzieci ma być zorganizowany w formie jednego turnusu, 2) czas trwania turnusu od daty wyjazdu do daty przyjazdu- 14 dni, tj 14 dób (13 noclegów). d) Liczba uczestników kolonii: Uczestnikami kolonii będą dzieci szkoły Podstawowej w Krześlinie w wieku 7 - 12 lat, ogółem 30 dzieci. Zamawiający we własnym zakresie zorganizuje nabór uczestników kolonii. Lista uczestników kolonii przekazywana będzie Wykonawcy zamówienia na 7 dni przed planowanym turnusem. Zamawiający we własnym zakresie zorganizuje nabór wychowawców i kierownika kolonii. Lista i informacja o dokumentach zostaną przekazane na 3 tygodnie przed terminem kolonii e) Wymogi dotyczące wyżywienia: 1) 4 (cztery) posiłki dziennie: śniadanie, obiad - składający się z dwóch ciepłych dań, podwieczorek i kolacja, 2)zapewnienie obiadu oraz suchego prowiantu na drogę powrotną z miejsca pobytu do Krześlina oraz podczas całodniowych wycieczek zaplanowanych w programie ramowym kolonii, 3)dzieci muszą mieć stały dostęp do napoi - w stołówce lub na korytarzu przed stołówką Wykonawca udostępni przez całą dobę zimne napoje, kompot bądź herbatę, 4)posiłki winny być urozmaicone, odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogatych w witaminy, owoce i warzywa, Niedopuszczalne jest podawanie posiłków w formie szwedzkiego stołu 5)turnus rozpoczyna się obiadem dwudaniowym w pierwszym dniu pobytu i kończy się śniadaniem w ostatnim dniu pobytu. f) Transport: 1) transport zapewnia Wykonawca, 2)transport autokarowy z klimatyzacją na trasie: Szkoła Podstawowa w Krześlinie - obiekt, obiekt - Szkoła Podstawowa w Krześlinie, 3)pojazd musi być sprawny z aktualnym przeglądem technicznym, obsługa dwóch kierowców. Autokar musi być wyposażony w dostateczną liczbę miejsc siedzących zgodnie z liczbą przewożonych uczestników, 4)dokładne godziny wyjazdu i powrotu autokaru ustalony zostanie w późniejszym okresie, 5). Zamawiający wyklucza przewóz dzieci autokarami w godzinach nocnych tzn. między godz. 22.00 a 6.00. 6)Koszty ubezpieczenie autokaru i dzieci podczas przejazdu pokrywa Wykonawca. 7)Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Policji w celu kontroli pojazdu przed wyjazdem dzieci na kolonie oraz przed powrotem z kolonii 8) w przypadku awarii autokaru wykonawca zapewnia zastępczy na własny koszt, do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa, g). Ubezpieczenie: 1)Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników i kadry od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia, 2)ubezpieczenie obejmuje okres od momentu przekazania dzieci pod opiekę wychowawców z miejsca zbiórki Szkoła Podstawowa w Krześlinie, do momentu odebrania dzieci przez opiekunów/ rodziców przy Szkole Podstawowej w Krześlinie, 3)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników kolonii w trakcie podróży oraz podczas pobytu dziecka w ośrodku, 4)Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC. h) Wymagana obecność przedstawiciela Wykonawcy w dniu wyjazdu turnusu, i) Opieka: Na turnusie Wykonawca zapewnia: 1)kierownika obiektu, 2) pilota wycieczek, 3) przewodników na wycieczkach 4)autokar 5)bezpłatną opiekę medyczną lekarsko - pielęgniarską, tj. pielęgniarka obecna w ośrodku 24 godziny na dobę, lekarz pierwszego kontaktu na gotowość 24 godziny na dobę, zakup lekarstw i materiałów opatrunkowych dla dzieci w trakcie trwania kolonii w ramach kosztów Wykonawcy, 6) opiekę ratownika, 7) obsługę sprzątająco - porządkową dla utrzymania czystości w całym obiekcie oraz w jego okolicy. j) Pozostałe wymagania: Wykonawca przedstawi: 1) pisemny program kolonii na każdy dzień pobytu zapewniający właściwą organizację zajęć z dziećmi (zajęcia sportowe, świetlicowe, krajoznawcze, kulturalne itp.), 2) Przed zawarciem umowy wykonawca przedłoży propozycje wycieczek do wyboru Zamawiającego. Program wycieczek musi być przed zawarciem umowy uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnieni obsługę licencjonowanego przewodnika na wycieczkach, pilota oraz bezpłatny wstęp dzieci do zwiedzanych w czasie wycieczek obiektów. Zamawiający zastrzega sobie realizację wycieczek autokarowych przez 10 dni kolonii: 8 wycieczek autokarowych po terenie Polski: powinny obejmować miejscowości atrakcyjne pod względem przyrodniczym i historycznym Świnoujście: min Muzeum Rybołóstwa Morskiego, gotycki kościół, latarnia morska, Park Zdrojowy, Rezerwat florystyczny-Karsiborskie paprocie z placem edukacji przyrodniczej, punkt widokowy Wzgórze Zielonka, forty anioła, zachodni; Międzyzdroje: min Park Zdrojowy Muzeum Przyrodnicze, rezerwat Żubrów, Promenada gwiazd, Kawcza Góra, Woliński Park Narodowy-muzeum przyrodnicze, Trzęsacz: ruiny gotyckiego kościoła, Gdynia: akwarium, muzeum Żaglowiec lub Okręt, Kołobrzeg-min latarnia, katedra, ogrody Hortulus, rejs statkiem po morzu, formy ochrony przyrody, ścieżki dydaktyczne, molo, Bazylika Mariacka, Muzeum Oręża Polskiego; Stargard Szczeciński: min wieża ciśnień, gotycki zabytki, południk 150, stare miasto; Kamień Pomorski: min Kościół Jana Chrzciciela- muzyka organowa ,katedra, Pałac Biskupi, , Stare miasto, Muzeum Kamieni, Cedynia: min Muzeum Regionalne , Grodzisko, Cedyński Park Krajobrazowy, szlak dydaktyczny, Gorzów Wielkopolski pomniki, stare miasto, jak również 2 wycieczki autokarowe w Niemczech lub jedna dwudniowa: Berlin - zabytki Alexanderplatz z wiżą telewizyjną, Aleja Unter den Linden,Reichstag, Brama Brandenburska, Kolumna Zwycięstwa , ZOO, Akwarium; Legoland. 3) Wykonawca przedstawi sprawozdanie merytoryczne z realizacji programu kolonii w ciągu 14 dni od dnia zakończenia kolonii, 4) Wykonawca zapewni artykuły (bloki, kredki, farby, długopisy, plastelina , modelina, wycinanki, nożyczki itp.)niezbędne do prowadzenia zajęć dla każdego uczestnika)oraz nagrody rzeczowe(drobny sprzęt sportowy, gadżety) i dyplomy dla uczestników kolonii za udział w konkursach i zabawach. Wykonawca będzie ściśle współpracował z kierownikiem kolonii. Zamawiający zapewni dzienniki zajęć. B) CZĘŚĆ II - Realizacja zadań kierownika turnusu. Zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) Realizacja zadań kierownika turnusu dla uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie w roku 2011 w okresie wakacji. Zadania obejmować będą przygotowanie i realizację turnusu wakacyjnego, nadzorowanie nauczycieli opiekunów , kierowanie wypoczynkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami; 1) opracowywanie planu pracy oraz rozkładu dnia wypoczynku i kontrola ich realizacji; 2) ustalenie i przydzielenie szczegółowego zakresu czynności poszczególnym opiekunom 3) kontrola wykonywania obowiązków przez pracowników; 4) zapewnienie uczestnikom wypoczynku właściwej opieki i warunków bezpieczeństwa od momentu przejęcia ich od rodziców (prawnych opiekunów) do czasu ponownego przekazania rodzicom (prawnym opiekunom); 5) nadzorowanie zapewnienie odpowiednich warunków zdrowotnych i higieniczno-sanitarnych w miejscu wypoczynku zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie stanu sanitarnego pomieszczeń i otoczenia; 6) informowanie o zachowaniu dzieci i młodzieży oraz ich stanie zdrowia - na wniosek rodziców (prawnych opiekunów); 7) dbanie zapewnienie zróżnicowanej diety uczestnikom wypoczynku; 8) przechowywanie kopii dokumentów poświadczających kwalifikacje pracowników pedagogicznych przez 14 dni/ turnus . Łącznie dni (jeden dzień = 24 godz.) - 14 dni. C) CZĘŚĆ III Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego. Zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego dla uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie w roku 2011 w okresie wakacji. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów z klas I-VI. Do zadań opiekuna-wychowawcy będzie należało: 1) zapoznanie się z kartami kwalifikacyjnymi uczestników wypoczynku; 2) prowadzenie dziennika zajęć, 3) opracowywanie planów pracy wychowawczej grupy; 4) organizowanie zajęć zgodnie z rozkładem dnia; 5) sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia 6) oraz innych czynności opiekuńczych; 7) zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom grupy; 8) prowadzenie innych zajęć zleconych przez kierownika wypoczynku. 9) Zajęcia odbywać się będą 14 dni/ turnus dla grupy. Łącznie dni dla jednej grupy (jeden dzień = 24 godz.) - 14 dni. D) CZĘŚĆ IV Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego. Zgodnie z wymaganiami jak dla CZĘŚCI III. E) CZĘŚĆ V Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego. Zgodnie z wymaganiami jak dla CZĘŚCI III. D) CZĘŚĆ VI Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego. a) Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego dla uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie w roku 2011 w okresie wakacji. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów z klas I-VI do zadań opiekuna - wychowawcy będzie należało: 1) zapoznanie się z kartami kwalifikacyjnymi uczestników wypoczynku; 2) prowadzenie dziennika zajęć, 3) opracowywanie planów pracy zajęć sportowych; 4) organizowanie zajęć sportowych zgodnie z rozkładem dnia; 5) sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia 6) oraz innych czynności opiekuńczych; 7) zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom grupy; 8) prowadzenie innych zajęć zleconych przez kierownika wypoczynku. Zajęcia odbywać się będą 14 dni/ turnus dla grupy. Łącznie dni dla jednej grupy (jeden dzień = 24 godz.) - 14 dni. II. a) (Dotyczy CZĘŚCI II.) Osoba wykonująca zadana kierownika turnusu musi posiadać uprawnienia kierownika wypoczynku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków, jakie musza spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ze zmianami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 2009 nr 218 poz. 1696) b) (Dotyczy CZĘŚCI III - VI) Osoba wykonująca zadana opiekuna-wychowawcy musi posiadać uprawnienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków, jakie musza spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ze zmianami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 2009 nr 218 poz. 1696) c) (Dotyczy CZĘŚCI II-VI) Osoby wykonujące zamówienie muszą posiadać pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych; nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub dyscyplinarne, lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie; nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie; niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie. Na podstawie art. 10 ust. 5 pkt 2, 3 i 4 oraz ust. 8 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 ze zm.) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie turnusu III. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. IV. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4, 63.50.00.00-4, 92.00.00.00-1, 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamiawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta Wykonawcy będzie zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy (zał. 1), b) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VII niniejszej Specyfikacji. c) zaparafowany przez Wykonawcę egzemplarz Załącznika nr 4a/4b SIWZ pn. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego- stosownie do zadania/ zadań na które Wykonawca składa ofertę. d) pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (jeśli dotyczy); e) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę f) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia. Okolicznościami takimi będą: niesprzyjające warunki atmosferyczne, siła wyższa, awarie, katastrofy, akty wandalizmu, b) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: - zawieszenie wykonywania usług przez Zamawiającego d) zmiany postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. e) Zmiany dotyczące wydłużenia terminu realizacji zamówienia (wykonania umowy), będą możliwe jedynie w przypadku gdy Zamawiający uzyska zgodę Instytucji Wdrażającej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 na wydłużenie terminu realizacji projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.suchozebry.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Suchożebry ul. A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry Cena 30,00zł + koszt przesyłki za pobraniem (jeśli dotyczy)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Suchożebry ul. A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r Priorytet. IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I Organizacja turnusu kolonii letnich nad morzem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie kolonii letnich w okresie lipiec-sierpień 2011 roku dla 30 uczniów dla dzieci Szkoły Podstawowej w Krześlinie, w wieku od 7 do 12 lat oraz 4 opiekunów i 1 kierownika, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 218.1696) zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania. b) Miejsce pobytu, Polska: województwo zachodniopomorskie, obiekt: 1) w miejscowości nad morzem z dostępem max 500m do plaży 2)teren ośrodka powinien być usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu oraz od torów kolejowych, tj. w odległości nie mniejszej niż 500 m i musi być ogrodzony, oświetlony i strzeżony. Ośrodek, w którym będzie zorganizowany wypoczynek, musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno sanitarnych oraz ochrony Środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie Środowiska. Organizator wypoczynku zapewnia możliwość korzystania z kąpieliska spełniającego wymogi bezpieczeństwa i czystości wody oraz opiekę ratowników podczas kąpieli. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków bezpieczeństwa uczestników kolonii, a w szczególności podczas kąpieli. Uwaga! Zamawiający nie wyraża zgody na zakwaterowanie uczestników w namiotach, domkach campingowych, pawilonach. 3) zakwaterowanie dzieci, kadry wychowawców i kierownika w jednym ośrodku (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, umywalka i wc ), 4) w pokojach dzieci maksymalnie 5 łóżek, z wyłączeniem łóżek piętrowych i tzw. dostawek, 5) pokoje ze standardowym wyposażeniem (co najmniej: szafka nocna przy każdym łóżku - tapczaniku, szafa, stół, krzesła w ilości odpowiadającej ilości dzieci w pokoju, 6) pokoje i łazienki muszą być estetyczne i czyste, 7) pokoje wychowawców i dzieci muszą być usytuowane na tym samym piętrze. W przypadku zakwaterowania uczestników kolonii na sąsiadujących kondygnacjach, na każdej z nich musi znajdować się pokój wychowawców, 8) co najmniej jedna łazienka (natrysk, umywalki i wc) na cztery pokoje. Ciepła woda bez ograniczeń, 9) na terenie ośrodka powinna znajdować się stołówka, 10) na terenie ośrodka bądź w jego najbliższej okolicy powinien znajdować się ogólnie dostępny telefon na kartę magnetyczną/chipową, 11) ośrodek musi dysponować: a) salą dyskotekową ze sprzętem dyskotekowym, b) świetlicą wyposażoną w stoliki i krzesła, gry planszowe, układanki itp., TV c) wokół obiektu teren sportowo - rekreacyjny, d) dysponować drobnym sprzętem sportowym (np.: piłki do gier zespołowych, sprzęt do badmintona, stół z rakietkami do tenisa stołowego, itp.), e) izolatką, oddzielna dla dziewcząt i chłopców, f) salą przystosowaną do prowadzenia zajęć, g) pomieszczeniem do suszenia odzieży oraz sprzętem do prasowania 12) Wykonawca zapewni nieodpłatną dostępność wymienionych w pkt 11 obiektów i sprzętów. Uwaga! Zamawiający przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawcą zastrzega sobie prawo kontroli obiektu. Placówka zatwierdzona przez Kuratorium Oświaty - zgodnie z przepisami MEN. Na 14 dni przed przewozem uczestników wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia zaświadczenia wydanego przez kuratora oświaty właściwego dla miejsca zlokalizowania placówki wypoczynkowej o jej zarejestrowaniu c) Ilość i czas trwania turnusów: 1) wypoczynek dla dzieci ma być zorganizowany w formie jednego turnusu, 2) czas trwania turnusu od daty wyjazdu do daty przyjazdu- 14 dni, tj 14 dób (13 noclegów). d) Liczba uczestników kolonii: Uczestnikami kolonii będą dzieci szkoły Podstawowej w Krześlinie w wieku 7 - 12 lat, ogółem 30 dzieci. Zamawiający we własnym zakresie zorganizuje nabór uczestników kolonii. Lista uczestników kolonii przekazywana będzie Wykonawcy zamówienia na 7 dni przed planowanym turnusem. Zamawiający we własnym zakresie zorganizuje nabór wychowawców i kierownika kolonii. Lista i informacja o dokumentach zostaną przekazane na 3 tygodnie przed terminem kolonii e) Wymogi dotyczące wyżywienia: 1) 4 (cztery) posiłki dziennie: śniadanie, obiad - składający się z dwóch ciepłych dań, podwieczorek i kolacja, 2)zapewnienie obiadu oraz suchego prowiantu na drogę powrotną z miejsca pobytu do Krześlina oraz podczas całodniowych wycieczek zaplanowanych w programie ramowym kolonii, 3)dzieci muszą mieć stały dostęp do napoi - w stołówce lub na korytarzu przed stołówką Wykonawca udostępni przez całą dobę zimne napoje, kompot bądź herbatę, 4)posiłki winny być urozmaicone, odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogatych w witaminy, owoce i warzywa, Niedopuszczalne jest podawanie posiłków w formie szwedzkiego stołu 5)turnus rozpoczyna się obiadem dwudaniowym w pierwszym dniu pobytu i kończy się śniadaniem w ostatnim dniu pobytu. f) Transport: 1) transport zapewnia Wykonawca, 2)transport autokarowy z klimatyzacją na trasie: Szkoła Podstawowa w Krześlinie - obiekt, obiekt - Szkoła Podstawowa w Krześlinie, 3)pojazd musi być sprawny z aktualnym przeglądem technicznym, obsługa dwóch kierowców. Autokar musi być wyposażony w dostateczną liczbę miejsc siedzących zgodnie z liczbą przewożonych uczestników, 4)dokładne godziny wyjazdu i powrotu autokaru ustalony zostanie w późniejszym okresie, 5). Zamawiający wyklucza przewóz dzieci autokarami w godzinach nocnych tzn. między godz. 22.00 a 6.00. 6)Koszty ubezpieczenie autokaru i dzieci podczas przejazdu pokrywa Wykonawca. 7)Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Policji w celu kontroli pojazdu przed wyjazdem dzieci na kolonie oraz przed powrotem z kolonii 8) w przypadku awarii autokaru wykonawca zapewnia zastępczy na własny koszt, do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa, g). Ubezpieczenie: 1)Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników i kadry od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia, 2)ubezpieczenie obejmuje okres od momentu przekazania dzieci pod opiekę wychowawców z miejsca zbiórki Szkoła Podstawowa w Krześlinie, do momentu odebrania dzieci przez opiekunów/ rodziców przy Szkole Podstawowej w Krześlinie, 3)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników kolonii w trakcie podróży oraz podczas pobytu dziecka w ośrodku, 4)Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC. h) Wymagana obecność przedstawiciela Wykonawcy w dniu wyjazdu turnusu, i) Opieka: Na turnusie Wykonawca zapewnia: 1)kierownika obiektu, 2) pilota wycieczek, 3) przewodników na wycieczkach 4)autokar 5)bezpłatną opiekę medyczną lekarsko - pielęgniarską, tj. pielęgniarka obecna w ośrodku 24 godziny na dobę, lekarz pierwszego kontaktu na gotowość 24 godziny na dobę, zakup lekarstw i materiałów opatrunkowych dla dzieci w trakcie trwania kolonii w ramach kosztów Wykonawcy, 6) opiekę ratownika, 7) obsługę sprzątająco - porządkową dla utrzymania czystości w całym obiekcie oraz w jego okolicy. j) Pozostałe wymagania: Wykonawca przedstawi: 1) pisemny program kolonii na każdy dzień pobytu zapewniający właściwą organizację zajęć z dziećmi (zajęcia sportowe, świetlicowe, krajoznawcze, kulturalne itp.), 2) Przed zawarciem umowy wykonawca przedłoży propozycje wycieczek do wyboru Zamawiającego. Program wycieczek musi być przed zawarciem umowy uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnieni obsługę licencjonowanego przewodnika na wycieczkach, pilota oraz bezpłatny wstęp dzieci do zwiedzanych w czasie wycieczek obiektów. Zamawiający zastrzega sobie realizację wycieczek autokarowych przez 10 dni kolonii: 8 wycieczek autokarowych po terenie Polski: powinny obejmować miejscowości atrakcyjne pod względem przyrodniczym i historycznym Świnoujście: min Muzeum Rybołóstwa Morskiego, gotycki kościół, latarnia morska, Park Zdrojowy, Rezerwat florystyczny-Karsiborskie paprocie z placem edukacji przyrodniczej, punkt widokowy Wzgórze Zielonka, forty anioła, zachodni; Międzyzdroje: min Park Zdrojowy Muzeum Przyrodnicze, rezerwat Żubrów, Promenada gwiazd, Kawcza Góra, Woliński Park Narodowy-muzeum przyrodnicze, Trzęsacz: ruiny gotyckiego kościoła, Gdynia: akwarium, muzeum Żaglowiec lub Okręt, Kołobrzeg-min latarnia, katedra, ogrody Hortulus, rejs statkiem po morzu, formy ochrony przyrody, ścieżki dydaktyczne, molo, Bazylika Mariacka, Muzeum Oręża Polskiego; Stargard Szczeciński: min wieża ciśnień, gotycki zabytki, południk 150, stare miasto; Kamień Pomorski: min Kościół Jana Chrzciciela- muzyka organowa ,katedra, Pałac Biskupi, , Stare miasto, Muzeum Kamieni, Cedynia: min Muzeum Regionalne , Grodzisko, Cedyński Park Krajobrazowy, szlak dydaktyczny, Gorzów Wielkopolski pomniki, stare miasto, jak również 2 wycieczki autokarowe w Niemczech lub jedna dwudniowa: Berlin - zabytki Alexanderplatz z wiżą telewizyjną, Aleja Unter den Linden,Reichstag, Brama Brandenburska, Kolumna Zwycięstwa , ZOO, Akwarium; Legoland. 3) Wykonawca przedstawi sprawozdanie merytoryczne z realizacji programu kolonii w ciągu 14 dni od dnia zakończenia kolonii, 4) Wykonawca zapewni artykuły (bloki, kredki, farby, długopisy, plastelina , modelina, wycinanki, nożyczki itp.)niezbędne do prowadzenia zajęć dla każdego uczestnika)oraz nagrody rzeczowe(drobny sprzęt sportowy, gadżety) i dyplomy dla uczestników kolonii za udział w konkursach i zabawach. Wykonawca będzie ściśle współpracował z kierownikiem kolonii. Zamawiający zapewni dzienniki zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 92.00.00.00-1, 55.24.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - Realizacja zadań kierownika turnusu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. a) Realizacja zadań kierownika turnusu dla uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie w roku 2011 w okresie wakacji. Zadania obejmować będą przygotowanie i realizację turnusu wakacyjnego, nadzorowanie nauczycieli opiekunów , kierowanie wypoczynkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami; 1) opracowywanie planu pracy oraz rozkładu dnia wypoczynku i kontrola ich realizacji; 2) ustalenie i przydzielenie szczegółowego zakresu czynności poszczególnym opiekunom 3) kontrola wykonywania obowiązków przez pracowników; 4) zapewnienie uczestnikom wypoczynku właściwej opieki i warunków bezpieczeństwa od momentu przejęcia ich od rodziców (prawnych opiekunów) do czasu ponownego przekazania rodzicom (prawnym opiekunom); 5) nadzorowanie zapewnienie odpowiednich warunków zdrowotnych i higieniczno-sanitarnych w miejscu wypoczynku zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie stanu sanitarnego pomieszczeń i otoczenia; 6) informowanie o zachowaniu dzieci i młodzieży oraz ich stanie zdrowia - na wniosek rodziców (prawnych opiekunów); 7) dbanie zapewnienie zróżnicowanej diety uczestnikom wypoczynku; 8) przechowywanie kopii dokumentów poświadczających kwalifikacje pracowników pedagogicznych przez 14 dni/ turnus . Łącznie dni (jeden dzień = 24 godz.) - 14 dni. 2. a) Osoba wykonująca zadana kierownika turnusu musi posiadać uprawnienia kierownika wypoczynku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków, jakie musza spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ze zmianami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 2009 nr 218 poz. 1696) b) Osoby wykonujące zamówienie muszą posiadać pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych; nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub dyscyplinarne, lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie; nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie; niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie. Na podstawie art. 10 ust. 5 pkt 2, 3 i 4 oraz ust. 8 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 ze zm.) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie turnusu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego dla uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie w roku 2011 w okresie wakacji. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów z klas I-VI. Do zadań opiekuna-wychowawcy będzie należało: 1) zapoznanie się z kartami kwalifikacyjnymi uczestników wypoczynku; 2) prowadzenie dziennika zajęć, 3) opracowywanie planów pracy wychowawczej grupy; 4) organizowanie zajęć zgodnie z rozkładem dnia; 5) sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia 6) oraz innych czynności opiekuńczych; 7) zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom grupy; 8) prowadzenie innych zajęć zleconych przez kierownika wypoczynku. 9) Zajęcia odbywać się będą 14 dni/ turnus dla grupy. Łącznie dni dla jednej grupy (jeden dzień = 24 godz.) - 14 dni. 2. a) Osoba wykonująca zadana opiekuna-wychowawcy musi posiadać uprawnienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków, jakie musza spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ze zmianami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 2009 nr 218 poz. 1696) b) Osoby wykonujące zamówienie muszą posiadać pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych; nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub dyscyplinarne, lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie; nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie; niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie. Na podstawie art. 10 ust. 5 pkt 2, 3 i 4 oraz ust. 8 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 ze zm.) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie turnusu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego dla uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie w roku 2011 w okresie wakacji. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów z klas I-VI. Do zadań opiekuna-wychowawcy będzie należało: 1) zapoznanie się z kartami kwalifikacyjnymi uczestników wypoczynku; 2) prowadzenie dziennika zajęć, 3) opracowywanie planów pracy wychowawczej grupy; 4) organizowanie zajęć zgodnie z rozkładem dnia; 5) sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia 6) oraz innych czynności opiekuńczych; 7) zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom grupy; 8) prowadzenie innych zajęć zleconych przez kierownika wypoczynku. 9) Zajęcia odbywać się będą 14 dni/ turnus dla grupy. Łącznie dni dla jednej grupy (jeden dzień = 24 godz.) - 14 dni. 2. a) Osoba wykonująca zadana opiekuna-wychowawcy musi posiadać uprawnienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków, jakie musza spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ze zmianami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 2009 nr 218 poz. 1696) b) Osoby wykonujące zamówienie muszą posiadać pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych; nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub dyscyplinarne, lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie; nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie; niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie. Na podstawie art. 10 ust. 5 pkt 2, 3 i 4 oraz ust. 8 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 ze zm.) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie turnusu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego dla uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie w roku 2011 w okresie wakacji. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów z klas I-VI. Do zadań opiekuna-wychowawcy będzie należało: 1) zapoznanie się z kartami kwalifikacyjnymi uczestników wypoczynku; 2) prowadzenie dziennika zajęć, 3) opracowywanie planów pracy wychowawczej grupy; 4) organizowanie zajęć zgodnie z rozkładem dnia; 5) sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia 6) oraz innych czynności opiekuńczych; 7) zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom grupy; 8) prowadzenie innych zajęć zleconych przez kierownika wypoczynku. 9) Zajęcia odbywać się będą 14 dni/ turnus dla grupy. Łącznie dni dla jednej grupy (jeden dzień = 24 godz.) - 14 dni. 2. a) Osoba wykonująca zadana opiekuna-wychowawcy musi posiadać uprawnienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków, jakie musza spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ze zmianami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 2009 nr 218 poz. 1696) b) Osoby wykonujące zamówienie muszą posiadać pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych; nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub dyscyplinarne, lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie; nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie; niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie. Na podstawie art. 10 ust. 5 pkt 2, 3 i 4 oraz ust. 8 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 ze zm.) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie turnusu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ VI Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego dla uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie w roku 2011 w okresie wakacji. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów z klas I-VI do zadań opiekuna - wychowawcy będzie należało: 1) zapoznanie się z kartami kwalifikacyjnymi uczestników wypoczynku; 2) prowadzenie dziennika zajęć, 3) opracowywanie planów pracy zajęć sportowych; 4) organizowanie zajęć sportowych zgodnie z rozkładem dnia; 5) sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia 6) oraz innych czynności opiekuńczych; 7) zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom grupy; 8) prowadzenie innych zajęć zleconych przez kierownika wypoczynku. Zajęcia odbywać się będą 14 dni/ turnus dla grupy. Łącznie dni dla jednej grupy (jeden dzień = 24 godz.) - 14 dni. 2. a) Osoba wykonująca zadana opiekuna-wychowawcy musi posiadać uprawnienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków, jakie musza spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ze zmianami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 2009 nr 218 poz. 1696) b) Osoby wykonujące zamówienie muszą posiadać pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych; nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub dyscyplinarne, lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie; nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie; niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie. Na podstawie art. 10 ust. 5 pkt 2, 3 i 4 oraz ust. 8 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 ze zm.) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie turnusu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.