eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaUbezpieczenie majątku i innych interesów Gminy TrzebiniaCzęść IUbezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Trzebinia; Część II:Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Trzebinia; Część IIIUbezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Trzebinia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-15

Trzebinia: Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Trzebinia: Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Trzebinia; Część II:Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Trzebinia; Część III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Trzebinia
Numer ogłoszenia: 9273 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253997 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebinia, ul. Józefa Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 32 6121227, faks 32 6121147.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Trzebinia: Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Trzebinia; Część II:Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Trzebinia; Część III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Trzebinia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Trzebinia. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na niżej wymienione części: 1.1.1. Część I: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Trzebinia. Zakres zamówienia obejmuje: 1. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3. ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, 4. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 5. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, 6. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów. 1.1.2. Część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Trzebinia. Zakres zamówienia obejmuje: 1. obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2. ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco, 3. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 4. ubezpieczenie assistance, 5. bezskładkowe ubezpieczenie assistance (jeśli wykonawca takie posiada), 6. bezskładkowe ubezpieczenie Zielona karta. 1.1.3. Część III: ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Trzebinia. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP i MDP. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej specyfikacji: Załącznik nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Trzebinia, dotyczący części I zamówienia; Załącznik nr 1a: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Gminy Trzebinia, dotyczący części II zamówienia; Załącznik nr 1b: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne dla ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Trzebinia, dotyczący części III zamówienia; Załącznik nr 1 c (w formacie excel): Wykaz mienia deklarowanego do ubezpieczenia; Załącznik nr 4: Warunki obligatoryjne - definicje pojęć i obligatoryjna treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I, II i III zamówienia; Załącznik nr 5: Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I zamówienia; Załącznik nr 7: Wykaz zabezpieczeń przeciwkradzieżowych i przeciwpożarowych; Załącznik nr 8: Przebieg ubezpieczeń (wypłacone odszkodowania). 1.3. Postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji zamówienia. 1.3.1. Przedstawiony w załącznikach do SIWZ przedmiot i zakres zamówienia zostanie zrealizowany przez zamawiającego w sposób pewny, za wyjątkiem konieczności zmiany treści umowy, zgodnie z przewidzianymi w niej okolicznościami i warunkami wprowadzenia zmiany. Umowa będzie realizowana w oparciu o składki i stawki jednostkowe za poszczególne ryzyka ubezpieczeniowe zaproponowane przez wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej, z zastrzeżeniem, że całkowite wynagrodzenie wykonawcy wynikające z realizacji umowy nie może przekroczyć wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel. Informacja o wysokości tych środków zostanie przekazana wykonawcom podczas otwarcia ofert. Jednocześnie zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy zastrzega sobie prawo do jednostronnego w ramach prawa opcji rozszerzenia zamówienia do wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel, w kwocie nie większej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego. Faktyczne potrzeby zamawiającego będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy, w następującym zakresie: - dla części I zamówienia: a) ubezpieczenia nowo nabywanych składników mienia, b) przywrócenia limitów odpowiedzialności w ubezpieczeniu mienia systemem pierwszego ryzyka w przypadku ich wyczerpania po wypłacie odszkodowania, c) przywrócenia sum ubezpieczenia w ubezpieczeniu mienia systemem sum stałych w przypadku ich zmniejszenia po wypłacie odszkodowania, d) zwiększenia sumy ubezpieczenia mienia w związku z jego modernizacją, przeprowadzonymi inwestycjami itp., e) ubezpieczenia nowych osób, f) objęcia ochroną ubezpieczeniową nowych jednostek organizacyjnych lub instytucji kultury powołanych przez Zamawiającego. - dla części II zamówienia: a) ubezpieczenia nowo nabywanych pojazdów w zakresie odpowiedzialności cywilnej, lub/i auto casco, lub/i następstw nieszczęśliwych wypadków, lub/i assistance, b) zwiększenia sumy ubezpieczenia pojazdów w związku z ponowną ich wyceną bądź zmianą wyposażenia, c) rozszerzenia zakresu terytorialnego ubezpieczenia auto casco lub/i assistance, d) zwiększenia limitu kilometrów w odniesieniu do usługi holowania pojazdów. - dla części III zamówienia: a) ubezpieczenia nowych osób, które staną się członkami OSP lub MDP, b) ubezpieczenia nowych jednostek OSP lub MDP powołanych przez Zamawiającego. 1.3.2. Wykonawca wykonując usługę będzie obejmował ochroną ubezpieczeniową wszystkie ryzyka i mienie wskazane w załącznikach do SIWZ, na warunkach wyznaczonych treścią SIWZ i zgodnych ze złożoną ofertą. 1.3.3. Wykonawca akceptuje treść oraz zakres klauzul i definicji podanych w załącznikach do SIWZ. 1.3.4. Ogólne i szczególne warunki ubezpieczenia, którymi posługuje się wykonawca (aktualne na dzień składania ofert) i które wskazuje w dokumencie potwierdzającym ochronę ubezpieczeniową w zakresie ryzyk określonych w SIWZ mają zastosowanie tylko w kwestiach nieuregulowanych w SIWZ i umowie - oznacza to, że zapisy SIWZ i umowy zawsze mają bezwzględne pierwszeństwo przed innymi ustaleniami i zapisami. 1.3.5. Przez cały okres wykonywania zamówienia wykonawca gwarantuje niezmienność ogólnych i szczególnych warunków ubezpieczenia, na podstawie których udzielana będzie ochrona ubezpieczeniowa. Wyjątek od tej zasady dopuszczalny będzie w przypadku zmian Kodeksu Cywilnego i ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych w zakresie, w jakim zmiany te dotyczyć będą postanowień umów ubezpieczenia wskazanych w SIWZ. 1.3.6. Wykonawca gwarantuje niezmienność warunków, stawek i składek rocznych wynikających ze złożonej oferty, przez cały okres wykonywania zamówienia i we wszystkich rodzajach ubezpieczeń. 1.3.7. Wykonawca akceptuje proporcjonalną zmianę ceny ochrony ubezpieczeniowej w stosunku do ceny ofertowej z uwagi na zmienność w czasie ilości i wartości przedmiotu ubezpieczenia, a także w związku z wyrównaniem okresów wszystkich ubezpieczeń majątkowych oraz możliwością wyrównania okresów ubezpieczeń komunikacyjnych. 1.3.8. Wykonawca akceptuje wystawianie polis na okres krótszy niż 1 rok, z naliczaniem składki co do dnia za faktyczny okres ochrony, według stawek rocznych zgodnych ze złożoną ofertą, bez stosowania składki minimalnej z polisy. 1.3.9. Odszkodowanie płatne będzie wraz z podatkiem VAT. 1.3.10. Zamawiający wymaga, aby podmioty objęte postępowaniem nie były zobowiązane do pokrywania strat wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity: Dz. U z 2013 r., poz. 950). 1.3.11. Statut towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych musi przewidywać, że towarzystwo będzie ubezpieczało także osoby niebędące członkami towarzystwa. Zamawiający w przypadku wyboru oferty wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych nie jest zobligowany do zostania jego członkiem i do wnoszenia opłaty członkowskiej. 1.3.12. Zamawiający korzysta z usług brokera ubezpieczeniowego, Inter-Broker Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu. Po rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, określonego w niniejszej specyfikacji i zawarciu umowy na wykonanie zamówienia, broker będzie nadzorował jej realizację.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Trzebinia.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A VIENNA INSURANCE GRUP Oddział w Krakowie ul. Basztowa 1/5, 31-134, ul. Noakowskiego 22, 00-668 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150868,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128324,86

  • Oferta z najniższą ceną: 128324,86 / Oferta z najwyższą ceną: 157578,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Trzebinia.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Towarzystwo ubezpieczeń Wzajemnych TUW z siedzibą w Warszawie Biuro Regionalne w Tarnowie, ul. Urszulańska 16, 33-100, ul. H.Raabego 13, 02-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20480,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Trzebinia.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group Oddział w Rzeszowie, ul. Bernardyńska 2/7, 35-069 Rzeszów, Aleje Jerozolimskie 162, 02-342 warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15470,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25778,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.