eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Przebudowa infrastruktury teleinformatycznej i dostosowanie pomieszczeń" w ramach projektu"Poprawa dostępności do ambulatoryjnych usług medycznych w zakresie zdrowia psychicznego poprzez wdrażanie form konsultacji i terapii - e - Terapia w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-05

Ogłoszenie nr 92734 - 2017 z dnia 2017-06-05 r.

Warszawa: "Przebudowa infrastruktury teleinformatycznej i dostosowanie pomieszczeń" w ramach projektu: "Poprawa dostępności do ambulatoryjnych usług medycznych w zakresie zdrowia psychicznego poprzez wdrażanie form konsultacji i terapii - e - Terapia w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: "Poprawa dostępności do ambulatoryjnych usług medycznych w zakresie zdrowia psychicznego poprzez wdrażanie form konsultacji i terapii - e-Terapia w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej II "Wzrost e-potencjału Mazowsza", Działanie 2.1 "E-usługi", Poddziałanie 2.1.1 "E-usługi dla Mazowsza", Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją Umowy o dofinansowanie Nr RPMA.02.01.01-14-1725/15-00 zawartej w dniu 12 lipca 2016 r.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 67177-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe:Nie dotyczy.

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 29807000000, ul. ul. Nowowiejska 27, 00665 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 022 8252031 w. 355, 356, faks 022 8252031 w. 355, e-mail zamowienia-publiczne@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalnowowiejski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Nie dotyczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa infrastruktury teleinformatycznej i dostosowanie pomieszczeń" w ramach projektu: "Poprawa dostępności do ambulatoryjnych usług medycznych w zakresie zdrowia psychicznego poprzez wdrażanie form konsultacji i terapii - e - Terapia w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

5/DZP/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa infrastruktury teleinformatycznej i dostosowanie pomieszczeń w ramach projektu: "Poprawa dostępności do ambulatoryjnych usług medycznych w zakresie zdrowia psychicznego poprzez wdrażanie form konsultacji i terapii - e-Terapia w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej II "Wzrost e-potencjału Mazowsza", Działanie 2.1 "E-usługi", Poddziałanie 2.1.1 "E-usługi dla Mazowsza", Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją Umowy o dofinansowanie Nr RPMA.02.01.01-14-1725/15-00 zawartej w dniu 12 lipca 2016 r. Realizacja zamówienia pn. "Przebudowa infrastruktury teleinformatycznej i dostosowanie pomieszczeń" jest wymagana do przygotowania i wdrożenia E-usług według nw. Ogólnego Opisu Projektu. Ogólny Opis Projektu. Podstawowym celem Projektu "Poprawa dostępności do ambulatoryjnych usług medycznych w zakresie zdrowia psychicznego poprzez wdrożenie form konsultacji i terapii - e-Terapia w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie" jest świadczenie kompleksowych usług z zakresu psychologii i psychiatrii dla pacjentów przy użyciu technologii audiowizualnych. Ponadto projekt będzie realizowany zgodnie z dostosowaniem do obowiązujących norm, przy zachowaniu interooperacyjności z platformą krajową P1 oraz P2, zapewniając bezpieczeństwo wdrażanych systemów informatycznych oraz przetwarzania danych zgodnie z obowiązującym prawem i zgodność e-usług ze standardami WCAG 2.0. Cele szczegółowe Projektu. Przedmiotem projektu jest przygotowanie oraz wdrożenie 7 e-usług na poziomie dojrzałości 4: 1) Komunikator do interwencyjnej pomocy psychologicznej (np. w formie chat´u lub komunikatora z wykorzystaniem kamery internetowej); 2) Rejestracja na wizytę; 3) Korzystanie z usługi psychologa online; 4) Porady psychiatry w formie e-terapii; 5) Rozwiązywanie testów psychologicznych weryfikowanych automatycznie, jako element leczenia psychologicznego i psychiatrycznego; 6) Ewaluacja świadczonych usług z zakresu telemedycyny - w formie ankiet m.in. poziomu satysfakcji; 7) Wpisanie się do kalendarza wizyt na wizytę stacjonarną w szpitalu jako kontynuacja leczenia rozpoczętego w formie e-terapii. Obszary w jakich przede wszystkim będzie udzielane wsparcie to: - poradnia zdrowia psychicznego, - poradnia leczenia zaburzeń snu, - poradnia uzależnienia i współuzależnienia od alkoholu, - poradnia uzależniania od narkotyków i substancji psychoaktywnych, - poradnia seksuologiczna i patologii współżycia, - poradnia leczenia nerwic. Projektowanie i budowa e-usług będą realizowane w oparciu o metody projektowania zorientowanego na użytkownika. Natomiast sam projekt jest bezpośrednią odpowiedzią na widoczne zapotrzebowanie obywateli w postaci wsparcia psychologicznego i psychiatrycznego w formie interwencyjnej oraz dla osób, które z różnych powodów nie mają możliwości skorzystać ze stacjonarnej pomocy. Grupami odbiorców projektu będą przede wszystkim osoby potrzebujące wsparcia, ich rodziny, osoby z niepełnosprawnościami, mniejsze podmioty lecznicze nie posiadające wystarczającego potencjału wsparcia psychologicznego oraz inne służby takie jak np. policja czy straż pożarna. 2. Przedmiot zamówienia pn. "Przebudowa infrastruktury teleinformatycznej i dostosowanie pomieszczeń" będzie realizowany w następujących obiektach: 1)Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie, Poradnia Zdrowia Psychicznego dla Dorosłych ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa. 2) Poradnia Leczenia Nerwic, Poradnia Seksuologiczna i Patologii Współżycia, ul. Dolna 42, 00-774 Warszawa. 3) Poradnia Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia od Alkoholu, ul. Kolska 2/4, 01-045 Warszawa. 3. Zakres zamówienia pn. "Przebudowa infrastruktury teleinformatycznej i dostosowanie pomieszczeń" będący przedmiotem niniejszego postępowania: 1)Wykonane dokumentacji przed wykonawczej w oparciu o PFU Zamawiającego. 2)Wykonanie przebudowy infrastruktury teleinformatycznej Zamawiającego. 3)Wykonanie robót instalacyjnych w pomieszczenia punktów dystrybucyjnych. 4)Wykonanie prac dostosowawczych w pomieszczeniach Zamawiającego. 5)Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Infrastruktura Teleinformatyczna. a. Roboty przygotowawcze o Trasowanie Trasowanie są to następujące czynności: - wytyczenie tras przewodów na ścianach budynku; - wytyczenie miejsc pod montaż korytek, zgodnie z PFU listew; - mechaniczne wykonanie otworów w ścianach i stropach (murowanych i betonowych). o Ustalenie miejsc montażu osprzętu oraz przejść przez ściany i stropy b. Roboty instalacyjne o Kanały i listwy instalacyjne: - trasowanie; - odmierzanie i ucięcie listew; - wykonanie ślepych otworów; - osadzenie kołków rozporowych; - wiercenie otworów w listwach; - zamocowanie listew za pomocą wkrętów; - zmontowanie pozostałych elementów łącznych i pokryw. o Układanie przewodów i kabli: - rozwinięcie przewodu; - sprawdzenie ciągłości żył i oporności izolacji; - odmierzenie; - cięcie; - otwieranie i zamykanie puszek, odgałęźników lub skrzynek rozgałęźnych; - otwieranie i zamykanie kanałów i listew elektroinstalacyjnych; - wciągnięcie przewodów. o Montaż osprzętu: - wykonanie ślepych otworów mechanicznie / ręcznie; - wykruszenie lub wycięcie otworów do wprowadzenia przewodów w puszkach; - prowadzenie przewodów w otwory puszki; - montaż puszek; - podłączenie łączników i gniazd wtykowych; - zamknięcie puszki; - oznakowanie gniazd. o Montaż szafy RACK: - wykonanie ślepych otworów mechanicznie / ręcznie; - osadzenie kołków osadczych plastikowych oraz dybli, śrub kotwiących lub wsporników wraz z zabetonowaniem; - montaż wraz z regulacją mechaniczną elementów odmontowanych na czas mocowania (drzwiczki, klamki, zamki, pokrywy); - podłączenie uziemienia; - sprawdzenie prawidłowości usytuowania w pomieszczeniu,w szczególności zachowania minimalnych szerokości przejść i dróg ewakuacyjnych; - wprowadzenie przewodów; - rozszycie przewodów na patch-panelach; - montaż elementów pasywnych; - właściwe oznakowanie elementów pasywnych. o Montaż Klimatyzatora; - zawieszenie jednostki wewnętrznej w miejscu wskazanym przez inwestora i uzgodnionym z wykonawcą; - zawieszenie lub postawienia jednostki zewnętrznej na zewnątrz budynku; - połączenie obu jednostek instalacją czynnika roboczego; - wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin; - podłączenie klimatyzatora do sieci elektrycznej; - wykonanie instalacji elektrycznej łączącej jednostkę wewnętrzną i jednostkę zewnętrzną; - sprawdzenie szczelności układu czynnika roboczego. o Montaż rozdzielnic elektrycznych: - przemieszczenie w strefie montażowej; - rozpakowanie; - ustawienie na miejscu montażu wg projektu; - wyznaczenie miejsca zainstalowania; - trasowanie; - wykonanie ślepych otworów poprzez podkucie we wnęce albo kucie ręczne lub mechaniczne; - wiercenie mechaniczne otworów w sufitach, ścianach lub podłożach; - osadzenie kołków osadczych plastikowych oraz dybli, śrub kotwiących lub wsporników wraz z zabetonowaniem; - montaż wraz z regulacją mechaniczną elementów odmontowanych na czas mocowania (drzwiczki, klamki, zamki, pokrywy); - podłączenie uziemienia; - sprawdzenie prawidłowości usytuowania w pomieszczeniu, w szczególności zachowania minimalnych szerokości przejść i dróg ewakuacyjnych; - sprawdzenie prawidłowości działania po zamontowaniu; - przeprowadzenie prób i badań pomiarowych. c. Pomiary: o Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej. o Wykonanie pomiarów instalacji teletechnicznej. d. Dokumentacja powykonawcza: o Naniesienie wszelkich zmian nie przewidzianych w dokumentacji przed wykonawczej. o Naniesienie na plany zmian lokalizacji poszczególnych elementów projektu, jeżeli takie wystąpiły. Dostosowanie pomieszczeń. a. Modernizacja oświetlenia z wymianą gniazd 230V oraz włączników oświetlenia. b. Malowanie ścian i sufitu wraz z przygotowaniem. c. Montaż drzwi. d. Przygotowanie podłoża pod wykładzinę ( zerwanie płytek PCV, wylanie samopoziomującej wylewki, montaż wykładziny obiektowej PCV za pomocą kleju wraz z wywinięciem brzegów na ścianę. e. Montaż umywalki z szafką, syfonem i baterią z wysoką wylewką. f. Montaż glazury ściennej. g. Wykonanie zabudowy pionowych rur CW, ZW i rury kanalizacyjnej. h. Postawienie ścianki dzielącej pomieszczenie - ścianka z bloczku gazowego. i. Położenie instalacji elektrycznej, montaż gniazd 230V. 2)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4)Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane ppkt 1 czynności. 5)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Prace będą wykonywane z uwzględnieniem przepisów dotyczących osób niepełnosprawnych, w szczególności takich jak: 1)Ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 2016 Nr 0 poz. 290 z późn. zm.) - art. 5 ust. 1 pkt 4. 2)Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2015 Nr 0 poz. 1422) zawarte są przepisy szczegółowe regulujące dostosowanie budynków dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 3)Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 31524120-2, 39130000-2, 44112220-6, 44221200-7, 45232460-4, 45233221-4, 45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45311100-1, 45311200-2, 45314300-4, 45314310-7, 45314320-0, 45315600-4, 45331200-8, 45410000-4, 45453000-7, 71000000-8, 71024000-2, 71200000-0, 71220000-6, 71223000-7, 71300000-1, 71320000-7, 71500000-3,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: "Przebudowa infrastruktury teleinformatycznej i dostosowanie pomieszczeń" w ramach projektu: "Poprawa dostępności do ambulatoryjnych usług medycznych w zakresie zdrowia psychicznego poprzez wdrażanie form konsultacji i terapii - e - Terapia w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Nie dotyczy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT178000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: Nie dotyczy.
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
CPD SYSTEM Sp. z o.o., sebastian.kalata@cpdsystem.pl, ul. Skorupki 13, 05-220, Zielonka, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 218940.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 218940.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 218940.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.