Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-19
Tarnów: Modernizacja zasilania gwarantowanego OIOK, wymiana baterii zasilania gwarantowanego na Bloku Operacyjnym, modernizacja rozdzielni ST-2 dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 92690 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja zasilania gwarantowanego OIOK, wymiana baterii zasilania gwarantowanego na Bloku Operacyjnym, modernizacja rozdzielni ST-2 dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja zasilania gwarantowanego OIOK, wymiana baterii zasilania gwarantowanego na Bloku Operacyjnym, modernizacja rozdzielni ST-2 dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania, każdy z nich stanowi oddzielny przedmiot: Zadanie I - Dobór, montaż i uruchomienie układu zasilania gwarantowanego dla Oddziału Intensywnej Opieki Kardiologicznej o mocy 2 x 8 kVA wraz z kompletem baterii oraz z wymianą rozdzielni. Zadanie II - Dobór i zamiana uszkodzonych kwasowych ogniw stacjonarnych na nowe wraz z wykonaniem pomiarów pojemności modernizowanych bloków baterii na Bloku Operacyjnym. Zadanie III - Wymiana istniejącego wyłącznika APU 50 1600A w polu sprzęgłowym stacji ST-2 na wyłącznik powietrzny z adapterem wraz z wykonaniem blokady elektrycznej przed zamknięciem trzech wyłączników równocześnie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.15.50.00-7, 31.15.30.00-3, 31.43.00.00-9, 31.43.10.00-6, 45.31.70.00-2, 74.23.23.10-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 98.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium ogółem w wysokości: 5 550,00 zł. lub na poszczególne zadania : zadanie: 1. 4 530,00 2. 390,00 3. 630,00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca robót powinien zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów budowlanych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty dotyczy zadania 2,3. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował: dostawę wraz z montażem minimum 3 systemów zasilania gwarantowanego o mocy 6kVA każdy składającego się z: prostownika pokrywającego bieżące obciążenie falownika przy jednoczesnym doładowywaniu baterii, falownika oraz kompletu baterii żelowych odpornych na głębokie rozładowanie o wartości brutto minimum 50.000,00 zł (każda),- dot. Zadania nr 1, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. - oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP, - Oświadczenie, że dostawca urządzeń posiada Certyfikat ISO9001 - dotyczy zadania 1 i 2.h) aktualny katalog potwierdzający spełnienie wymogów zawartycvh w SIWZ. - Potwierdzenie wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178A, Budynek Administracji II piętro Dział Logistyki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178A, Budynek Administracji II piętro, Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Dobór, montaż i uruchomienie układu zasilania gwarantowanego dla Oddziału Intensywnej Opieki Kardiologicznej o mocy 2 x 8 kVA wraz z kompletem baterii oraz z wymianą rozdzielni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dobór, montaż i uruchomienie układu zasilania gwarantowanego dla Oddziału Intensywnej Opieki Kardiologicznej o mocy 2 x 8 kVA wraz z kompletem baterii oraz z wymianą rozdzielni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.15.50.00-7, 31.15.30.00-3, 31.43.00.00-9, 31.43.10.00-6, 45.31.70.00-2, 74.23.23.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II -Dobór i zamiana uszkodzonych kwasowych ogniw stacjonarnych na nowe wraz z wykonaniem pomiarów pojemności modernizowanych bloków baterii na Bloku Operacyjny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dobór i zamiana uszkodzonych kwasowych ogniw stacjonarnych na nowe wraz z wykonaniem pomiarów pojemności modernizowanych bloków baterii na Bloku Operacyjnym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.15.50.00-7, 31.15.30.00-3, 31.43.00.00-9, 31.43.10.00-6, 45.31.70.00-2, 74.23.23.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - Wymiana istniejącego wyłącznika APU 50 1600A w polu sprzęgłowym stacji ST-2 na wyłącznik powietrzny z adapterem wraz z wykonaniem blokady elektrycznej przed zamknięciem trzech wyłączników równocześnie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana istniejącego wyłącznika APU 50 1600A w polu sprzęgłowym stacji ST-2 na wyłącznik powietrzny z adapterem wraz z wykonaniem blokady elektrycznej przed zamknięciem trzech wyłączników równocześnie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.15.50.00-7, 31.15.30.00-3, 31.43.00.00-9, 31.43.10.00-6, 45.31.70.00-2, 74.23.23.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy emulsji do kąpieli niemowląt i dzieci, dozowników oraz preparatu do dezynfekcji pomieszczeń
- Dostawy: endoprotez stawu kolanowego poresekcyjnych, wielorazowych narzędzi do szwów z igłami do zabiegów w stawie barkowym i kolanowym
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Tarnowskiej
- Przeprowadzenie okresowego przeglądu i inwentaryzacja poziomej osnowy geodezyjnej na obszarze Powiatu Tarnowskiego
- Świadczenie usługi eksploatacji oraz usuwania awarii oświetlenia ulicznego, parkowego, iluminacyjnego w Tarnowie na sieci stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa
- "Roboty budowlane - Solidarności" w ramach zadania inwestycyjnego Budowa dróg i ścieżek rowerowych oraz rozwój zrównoważonej mobilności wewnątrz aglomeracyjnej
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie przestrzeni i odnowienie Biblioteki Nauk Przyrodniczych przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie
- Modernizacja budynku Domu Strażaka poprzez dostosowanie pomieszczeń na potrzeby garażu OSP Gosprzydowa
- Remont instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej oraz centralnego ogrzewania w pawilonie F w Zakładzie Karnym w Nowogardzie
- Remont kotłowni znajdującej się w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach
- Remont rozdzielni SN w budynku technicznym przy ul. Lwowskiej 8 w Sosnowcu
- Modernizacja instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku Publicznego Przedszkola nr 18 im. Kubusia Puchatka w Pile wraz z wymianą rozdzielni
więcej: Prostowniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.