eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-24

Kielce: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek.
Numer ogłoszenia: 92685 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29189 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o., ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek. Postępowanie prowadzone było w częściach: - I Część - Tusze, tonery, atramenty, bębny, taśmy barwiące do drukarek, faksów i urządzenia wielofunkcyjnego. - II Część - Tonery i zestawy naprawcze do kserokopiarki. - III Część - Tonery i bębny do kserokopiarki. - IV Część - Toner i bęben do drukarki. - V Część - Płyty CD i DVD, środki chemiczne do czyszczenia komputerów i ekranów monitorów. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.UWAGI: 3.1. Materiały eksploatacyjne z Części I, II, III i IV muszą mieć parametry nie gorsze niż produkty wymienione w kolumnie 4 Załącznika nr 1 do SIWZ . 3.2. Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne równoważne. 3.3. Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe (nowo wytworzone w całości tzn. nowa obudowa, nowe dysze, nowy tusz, nowe bębny światłoczułe, nowe oryginalne opakowanie nie noszące znamion otwierania) , bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nie regenerowane i nie refabrykowane, posiadające znak firmowy producenta zarówno na jednostkowym opakowaniu fabrycznym, jak i na samym materiale eksploatacyjnym, zaopatrzone w etykiety zawierające numer katalogowy. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) i nie regenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej, przerabianego, gdzie jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wykonany z zastosowaniem używanych elementów. 3.4. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny (wymieniony w kolumnie 3 i 4 Załącznika nr 1 do SIWZ) parametry w zakresie jakości i wydajności (przedstawione w kolumnie 6 w/w Załącznika). Zamawiający w celu stwierdzenia równoważności oferowanych produktów wymaga, aby Wykonawca składający ofertę na produkty równoważne załączył do oferty opis produktów równoważnych potwierdzający spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Dokument potwierdzający, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom Zamawiającego i są równoważne w stosunku do produktu oryginalnego musi być wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości oferowanych produktów równoważnych lub producenta oferowanych produktów równoważnych. Dokument musi wskazywać producenta i symbol produktu w stosunku do którego oferowany produkt spełnia warunek równoważności oraz parametry tego produktu równoważnego. Stwierdzenie równoważności nastąpi poprzez porównanie przez Zamawiającego treści specyfikacji wyrobu oryginalnego (w szczególności wymienionych w kolumnie 6 Załącznika nr 1 do SIWZ) z treścią dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę. Z porównania treści dokumentów musi bezsprzecznie wynikać, że konkretny produkt równoważny posiada parametry nie gorsze niż produkt oryginalny w szczególności w zakresie pojemności, wydajności określonej liczbą stron formatu A4 oraz wartości procentowej zaczernienia określonej w specyfikacji produktu oryginalnego (wymienionych w kolumnie 6 Załącznika nr 1 do SIWZ). Wykonawca składając ofertę na równoważne materiały bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały eksploatacyjne są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. W trakcie realizacji umowy Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu wyrobów równoważnych innego producenta, niż wskazany w ofercie. Dopuszczalne jest zastąpienie produktów równoważnych produktem oryginalnym, pod warunkiem zachowania niezmiennej ceny w stosunku do ceny wskazanej w ofercie. W celu umożliwienia identyfikacji wyrobów Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane wkłady drukujące nosiły logo lub nazwę producenta oraz symbol towaru zarówno na jednostkowym opakowaniu fabrycznym, jak i na samym wkładzie drukującym. W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, oferowany materiał równoważny musi posiadać analogiczny układ, tak samo działający. 3.5.Wykonawca poda w Załączniku nr 2 do SIWZ nazwę producenta oraz symbol oferowanego materiału eksploatacyjnego do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz jego pojemność i wydajność. 3.6.Wymaga się, aby produkt współpracował z urządzeniami wymienionymi w kolumnie 2 Załącznika nr 1 do SIWZ (dot.Części I-IV) i odpowiadał co najmniej pojemności i wydajności wymienionym w kolumnie 6, mierzonym zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 24711, ponadto proces produkcji oferowanego produktu powinien być zgodny z normami ISO 9001 i ISO 14001, bez elementów składowych odzyskanych w wyniku refabrykacji lub regeneracji z wcześniej użytkowanego materiału eksploatacyjnego. 3.7. Użycie przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek Brother HL-4040CN (poz.35-39 tab. - zał.nr 1), HP DJ 6940, HP OfficeJet K7100 (poz.22-23 tab.-zał.nr 1), Brother HL-5240 (poz.33-34 tab. - zał.nr 1), HP OfficeJet 6000, HP OfficeJet 7000 (poz.46-49 tab. - zał.nr 1), Brother HL-5340D (poz.44-45 tab. - zał.nr 1), Brother MFC-7860DW (poz.60 tab. - zał.nr 1) Epson EPL-N2550 (poz.58 tab. - zał.nr 1), HP OfficeJet 8600dn (poz.50-53 tab. - zał.nr 1),Brother DCP-385C (poz.54-57 tab. - zał.nr 1), Samsung ML-1665 (poz.59 tab. - zał.nr 1),HP LaserJet P1102 (poz.61 tab. - zał.nr 1), HP CP1515N (poz.68-71 tab. - zał.nr 1),Canon IP3600 (poz.62-66 tab. - zał.nr 1),Epson LQ-300+II (poz.72 tab. - zał.nr 1) - (sprzęt na gwarancji) zaoferowanych przez Wykonawcę nie może powodować utraty gwarancji producenta drukarek. W przypadku uszkodzenia urządzenia na skutek wad materiału eksploatacyjnego, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów naprawy urządzenia lub wymiany urządzenia na nowe, jeżeli nastąpiła utrata uprawnień gwarancyjnych użytkownika drukarek lub urządzenia wielofunkcyjnego. 3.8.Wymaga się, aby oferowane produkty z Części I, II, III i IV oraz 4 i 5 z Części V posiadały okres przydatności (gwarancji) określony przez producenta i uwidoczniony na opakowaniu na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. W przypadku dwukrotnej reklamacji materiału eksploatacyjnego o tym samym symbolu, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. 3.9.Dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek, faksów i kserokopiarek muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo lub nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, a także logo na samym wkładzie drukującym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: TUSZE, TONERY, ATRAMENTY, BĘBNY, TAŚMY BARWIĄCE DO DRUKAREK, FAKSÓW I URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO MARKET Leszek Kulina Spółka Jawna, ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134730,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109653,52

  • Oferta z najniższą ceną: 105329,82 / Oferta z najwyższą ceną: 151908,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: TONERY I BĘBNY DO KSEROKOPIARKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO MARKET Leszek Kulina Spółka Jawna, ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7373,11

  • Oferta z najniższą ceną: 7373,11 / Oferta z najwyższą ceną: 7822,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Płyty CD i DVD, środki chemiczne do czyszczenia komputerów i ekranów monitorów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO MARKET Leszek Kulina Spółka Jawna, ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1970,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2145,61

  • Oferta z najniższą ceną: 2145,61 / Oferta z najwyższą ceną: 2145,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: TONER I BĘBEN DO DRUKARKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CARTRIDGE CONTROL Sp.z o.o., ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1220,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1658,04

  • Oferta z najniższą ceną: 1658,04 / Oferta z najwyższą ceną: 1658,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.