eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁochówRozbudowa i wyposażenie Samorządowego Domu pomocy Społecznej Pogodna Starość w Ostrówku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-05

Łochów: Rozbudowa i wyposażenie Samorządowego Domu pomocy Społecznej Pogodna Starość w Ostrówku
Numer ogłoszenia: 92681 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łochowie, Al. Pokoju 75, 07-130 Łochów, woj. mazowieckie, tel. 675-12-35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugminy@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i wyposażenie Samorządowego Domu pomocy Społecznej Pogodna Starość w Ostrówku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Część 1: Rozbudowę obiektu o dwa pomieszczenia mieszkalne, korytarz, kaplicę i budynek gospodarczo-garażowy, zagospodarowanie terenu wraz z elementami małej architektury. Część 2: Dostawę samochodu osobowego 4-drzwiowego klasy Kombi Van.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości: Część 1: 8000zł. Część 2: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część 1: 1. W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (budowa, rozbudowa lub modernizacja trzech robót o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia -obiektów budowlanych użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 130 m2) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Część 2: 1. W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: e) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. f) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. g) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. h) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów. Część 1: a) Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na załączniku Nr 1A do oferty, c) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia wraz ze sporządzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji zadania (harmonogram rzeczowo-finansowy na załączniku Nr 1B). d) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, e) Wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, j) Kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (uprawnienia wykonawcze w następujących branżach: budowlanej, instalacje wod-kan, instalacje elektryczne). k) Zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert, l) Wykaz kierownictwa i kluczowego personelu na załączniku Nr 1C do oferty odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, m) Wykaz podwykonawców na załączniku Nr 1D do oferty wraz z zobowiązaniem podwykonawców do współpracy, n) Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku - udokumentowanie wykonania co najmniej trzech robót o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich pięciu lat - musi być sporządzony przez Wykonawcę wykaz prowadzonych robót wraz z referencjami od Inwestorów potwierdzającymi prawidłowe wykonanie wyżej wymienionych robót na załączniku Nr 1E do oferty, o) potwierdzenie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 100000 zł p) dowód wniesienia wadium. Część 2: a) Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na załączniku Nr 2A do oferty, c) Wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) Zestawienie parametrów technicznych oferowanego samochodu zgodnie z tabelą na załączniku nr 2B.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalochow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łochowie, Al. Pokoju 75, pokój 213.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Łochowie, Al. Pokoju 75, pokój 213.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa Samorządowego Domu Pomocy Społecznej Pogodna Starość w Ostrówku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Część 1: Rozbudowę obiektu o dwa pomieszczenia mieszkalne, korytarz, kaplicę i budynek gospodarczo-garażowy, zagospodarowanie terenu wraz z elementami małej architektury..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa samochodu osobowo-dostawczego dla potrzeb Samorządowego Domu Pomocy Społecznej Pogodna Starość w Ostrówku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Część 2: Dostawę samochodu osobowo-dostawczego, 4-drzwiowego klasy Kombi Van..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.