Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-22
Tarnów:
Wykonanie kompleksowej usługi cateringowej dla 181 osobowej grupy uczestników szkoleń projektu realizowanego przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie pn Droga do kwalifikacji współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 92651 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie , ul. Okrężna 2F, 33-104 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6269911, faks 014 6269911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mord.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie kompleksowej usługi cateringowej dla 181 osobowej grupy uczestników szkoleń projektu realizowanego przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie pn Droga do kwalifikacji współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksowej usługi cateringowej dla 181 osobowej grupy uczestników szkoleń projektu realizowanego przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie pn Droga do kwalifikacji współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki.
Podział ilościowo-czasowy zestawów cateringowych:
Ilość zestawów obiadowych wraz z bufetem kawowo-deserowym - 4743 zestawów (do 31.08.2012 dla 181 szkolących się osób):
Harmonogram usługi cateringowej:
W 2011 roku
Nazwa zadania | Ilość | Harmonogram szkoleń |
Kierowca wózka jezdniowego z uprawnieniami do wymiany butli gaz. (45 osób: 3 grupy x 15 osób + 45 osób egzamin + 9 osób komisji) |
594 zestawów | Gr. 1 V - VI Gr. 2 VII - IX Gr. 3 X - XI |
Kwalifikacja wstępna w zakresie przewozu rzeczy (1 grupa 16 osób + 16 osób egzamin + 3 osoby komisji + 1 osoba prowadzaca) | 1060 zestawów | Gr. V - IX |
Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie przewozu rzeczy (2 grupy x 15 os = 30 osób + 30 osób egzamin + (2 x 3 osoby komisja) + 1 osoba prowadząca zajęcia) | 998 zestawów | Gr. 1 IV - VII Gr. 2 VIII - XI |
Harmonogram usługi cateringowej:
W 2012 roku
Nazwa zadania | Ilość | Harmonogram szkoleń |
Kierowca wózka jezdniowego z uprawnieniami do wymiany butli gaz. (45 osób: 3 grupy x 15 osób + 45 osób egzamin + 9 osób komisji) | 594 zestawów | Gr. 4 I - II Gr. 5 III - IV Gr. 6 VI - VII |
Kwalifikacja wstępna w zakresie przewozu osób (1 grupa 15 osób + 15 osób egzamin + 3 osoby komisji + 1 osoba prowadząca) |
499 zestawów | Gr. II - VI |
Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie przewozu rzeczy (2 grupy x 15 os = 30 osób + 30 osób egzamin + (2 x 3 osoby komisja) + 1 osoba prowadząca zajęcia) |
998 zestawów | Gr. 3 I - IV Gr. 4 V - VIII |
Obiad dla jednej osoby przygotowany z produktów własnych Wykonawcy dla uczestników kursów (szkoleń) powinien zawierać:
- Ziemniaki lub ryż lub makaron lub kasza gryczana,
- Sztuka mięsa bez sosu, lub sztuka mięsa z sosem, lub kotlet schabowy, lub ryba bez panierki, lub ryba z panierką, lub udziec z kurczaka, lub kotlet mielony, lub gulasz potrawka,
- Surówka warzywna, lub warzywa gotowane, lub ogórki kiszone, lub kapusta zasmażana,
- Kompot lub napój lub sok owocowy.
Menu bufetu kawowo-deserowego przygotowane z produktów własnych Wykonawcy dla uczestników kursów (szkoleń) obejmuje:
- Kawę czarną w filiżankach po jednej na osobę,
- Herbatę tradycyjną w filiżankach po jednej na osobę
- Ciastka kruche, herbatniki, drożdżówki do wyboru,
- Woda mineralna gazowana, niegazowana - 0,33 l na osobę,
- Cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty dla wszystkich uczestników,
1. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
2. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom:
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3. Wymagania stawiane Wykonawcy:
3.1. Przedział czasowy serwowania posiłków:
Obiad:
Podawany w godzinach 16.00 do 17.00
Bufet kawowo deserowy:
Podawany w godzinach 16.00 do 19.00
3.2. Sposób podania obiadu w ramach cateringu: u Wykonawcy w sali restauracyjnej na zastawie stołowej przy stolikach lub u Zamawiającego danie podane na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek.
3.3. Sposób podania bufetu kawowo-deserowego: u Zamawiającego w formie szwedzkiego stołu z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, łyżeczek i serwetek
3.4. Wykonywanie usług cateringowych odbywać się będzie w ustalonym przez Zamawiającego harmonogramie dla każdego kursu. Ustalenie wykonywania kolejnych kursów następować będzie w trybie roboczym poprzez kontakt z Wykonawcą i przedstawieniu harmonogramu na 7 dni przed rozpoczęciem kursu.
3.5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3.6. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
3.7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
3.8. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
W przypadku wystąpienia oszczędności w realizacji projektu pn Droga do kwalifikacji współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki za zgodą instytucji pośredniczącej II stopnia, możliwe będzie uruchomienie dodatkowych grup szkoleniowych wymienionych w postępowaniu, dla których konieczna będzie usługa cateringowa.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to:
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. III.4.3.1)
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
- Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
- W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnieniu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 składa, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w związku z okolicznościami, o których mowa w art. 24 ust 1ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców oddzielnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mord.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie, 33-104 Tarnów, ul. Okrężna 2F, II piętro, pok. 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie, 33-104 Tarnów, ul. Okrężna 2F, II piętro, pok. 21 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie pn Droga do kwalifikacji współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki o nr WND-POKL.08.01.01-12-173/10.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Wykonanie operatów geodezyjnych -wykazów synchronizacyjnych wraz z mapą sytuacyjną dla celów prawnych
- zakup odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą aparatów, testy antygenowe i diagnostyczne oraz testy immunochromatograficzne kasetowe do wykrywania antygenów.
- Dostawy leków, preparatów do żywienia dojelitowego, surowców farmaceutycznych, kontrastów, płynów infuzyjnych oraz antybakteryjnego płynu do przepłukiwania cewników
- Dostawy implantów ortopedycznych
- Termomodernizacja pawilonu mieszkalnego B oraz budynku administracyjnego w oddziale mieszkalnym III w Zakładzie Karnym w Tarnowie
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych 2 samochodów
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Biskupcu z siedzibą w Borkach Wielkich w dniach, w których placówka pełni opiekę.
- Usługi cateringowe na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu - Część I - Catering dla uczestników zajęć stacjonarnych
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
- Przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych dla podopiecznych Dziennego Domu "Senior-WIGOR" oraz przygotowanie i dostawa całodobowego wyżywienia dla uczestników i mieszkańców COM w Zgierzu.
- Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z.o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.