Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-05-05
Sanok: dostawa drukrek leserowych sieciowych i drukarek kodów kreskowych oraz materia³ow eksploatacyjnych
Numer og³oszenia: 92643 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: S±d Rejonowy w Sanoku, ul. Ko¶ciuszki 5, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656783, fax 013 4656700.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sanok.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: dostawa drukrek leserowych sieciowych i drukarek kodów kreskowych oraz materia³ow eksploatacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - drukarka laserowa sieciowa 3 sztuki CPV 30233231-9 - drukarka kodów kreskowych 2 sztuki CPV 30233231-9 - tonery do oferowanych drukarek laserowych do wydruku 80 000 stron A4, przy zape³nieniu minimum 5% tekstu na stronie CPV 30192113-6 - ta¶my bawi±ce do oferowanych drukarek kodów kreskowych - do wydruku 30.000 szt. etykiet - CPV 30192300-4 - etykiety samoprzylepne do oferowanych drukarek - do wydruku 30.000 szt. etykiet CPV 25241210-8
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wk³ady drukuj±ce Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.19.21.13 - Wk³ady drukuj±ce Oryginalny kod CPV: 30.19.23.00 - Ta¶my barwi±ce Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.19.23.00 - Ta¶my barwi±ce 25.24.12.10 - 25.24.12.10 .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiaj±cy nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W postêpowaniu mog± uczestniczyæ wykonawcy którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 i nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Ocena spe³niania warunków nast±pi na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów. Brak któregokolwiek z wymaganych za³±czników, które stanowi± integraln± czê¶æ oferty lub sporz±dzenie go w niew³a¶ciwej formie spowoduje odrzucenie oferty. Niespe³nienie przez wykonawcê któregokolwiek warunku podmiotowego spowoduje wykluczenie go z postêpowania.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawcy ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne musz± dostarczyæ nastêpuj±ce dokumenty: 1)O¶wiadczenie wykonawcy, o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy, wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 2 do niniejszej siwz. 2)Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - jako za³±cznik nr 3. 3)Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego, potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, lub, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶nie ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - jako za³±cznik nr 6 4)Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert jako za³±cznik nr 7 Spe³nianie wymaganych warunków bêdzie dokonywane na podstawie tre¶ci wymaganych dokumentów na zasadzie (spe³nia), (nie spe³nia) wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spe³niaj± wymaganych warunków lub nie z³o¿± dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie wymaganych warunków zostan± wykluczeni z postêpowania, a ich oferty zostan± uznane za odrzucone.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sanok.sr.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: S±d Rejonowy w Sanoku ul. Ko¶ciuszki 5, 38-500 Sanok.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 09:00, miejsce: S±d Rejonowy w Sanoku ul. Ko¶ciuszki 5, 38-500 Sanok pokój nr 205.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Wykonanie us³ug dezynfekcji i doczyszczenia (po zamkniêciu basenu) w Centrum Rehabilitacji i Sportu w Sanoku - basen wewnêtrzny
- Us³uga polegaj±ca na zagospodarowaniu odpadów o kodzie 20 03 07
- Zakup samochodu siedmio osobowego (SUV) dla Domu Dziecka im. ¦w. Józefa w Sanoku.
- "Budowa ³±cznika obwodnicy Sanoka (DK28) z drog± powiatow± nr P2212R (ul. Okulickiego) w Sanoku - etap 2 robót km od 0+602,55 do 0+641,70 oraz od 0,000,00 do 0+202,68".
wiêcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIA£ÓW KANCELARYJNYCH
- Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkó³ podstawowych Gminy Bobrowo w ramach projektu "Edukacja dla przysz³o¶ci 2.0
- "Sukcesywne dostawy materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych i kopiuj±cych HP dla jednostek organizacyjnych WUM", znak sprawy AEZ/S-235/2025
- Dostawa sprzêtu serwerowo-sieciowego, sprzêtu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego
- 2025- Dostawa urz±dzeñ drukuj±cych i projektorów na potrzeby O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Gliwicach
- Dostawa urz±dzeñ wielofunkcyjnych
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





