eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Termomodernizacja obiektów oświatowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-05

Ciechanów: Termomodernizacja obiektów oświatowych.
Numer ogłoszenia: 92593 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie, ul. Jesionowa 27, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 0 23 673 72 72, fax 0 23 673 72 72 wew. 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zosip.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów oświatowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem, stropodachów sztucznym kruszywem 4 obiektów przedszkolnych. 2/ Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z osprzętem i grzejnikami w 1 obiekcie przedszkolnym. 3/ Modernizacja wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - regulacja i płukanie w 3 obiektach przedszkolnych. 4/ Częściowa wymiana okien na pcv w 1 obiekcie przedszkolnym. 5/ Częściowa wymiana drzwi zewnętrznych w 3 obiektach przedszkolnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 9000zł, zadanie nr 2 - 14000zł, zadanie nr 3 - 7000zł, zadanie nr 4 - 11000zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający wymagania i warunki art. 22 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp na podstawie składanych oświadczeń potwierdzających ich spełnianie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 4/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy Pzp. 5/Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres działalności jest krótszy, z tego okresu. 6/Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7/Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. 8/Aktualną informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 9/ Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10/Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zosip.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego lub pocztą po złożeniu zapotrzebowania wraz z dowodem opłaty za materiały przetargowe w wysokości 50,0zł na konto BS O/ Ciechanów nr konta 59 8213 0008 2001 0001 0101 0011.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli ul. Jesionowa 27 06-400 Ciechanów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja obiektu Miejskiego Przedszkola nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 cm - 636,09m2 - ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych styropianem gr. 3 cm - 51,98m2 - ocieplenie stropodachu sztucznym kruszywem gr. 14 cm - 379,00m2 - wymiana okien piwnicznych na pcv - 9,96m2 - wymiana drzwi zewnętrznych na aliminiowe - 5,06m2 - wymiana wewnętrznej instalacji centaralnego ogrzewania z osprzętem i grzejnikami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.33.11.00-7, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja obiektu Miejskiego Przedszkola nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 12 cm - 539,30m2 + 123,88m2 - ocieplenie ościeży drzwiowych i okiennych styropianem gr. 3cm - 89,78m2 + 59,10m2 - ocieplenie stropodachu sztucznym kruszywem gr. 14 cm - 513,02m2 - wymiana okien na pcv - 16,89m2 + 10,53m2 - wymiana drzwi zewnętrznych na stalowe - 12,20m2 + okien balkonowych na pcv - 3,60m2 - uzupełnienie płyty stropodachu - 8,40m2 - modernizacja wewnetrznej instalacji c.o. - regulacja i płukanie grzejników.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.33.11.00-7, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja obiektu Miejskiego Przedszkola nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 12 cm - 566,56m2 - ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych styropianem gr. 3 cm - 89,78m2 - ocieplenie stropodachu sztucznym kruszywem gr. 14 cm - 513,02m2 - wymiana drzwi zewnętrznych na stalowe - 12,20m2 - modernizacja wewnetrznej instalacji c.o. - regulacja i płukanie grzejników.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.33.11.00-7, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Termomodernizacja obiektu Miejskiego Przedszkola nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 12 cm - 842,08m2 - ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych styropianem gr. 3cm - 87,89m2 - ocieplenie stropodachu sztucznym kruszywem gr. 14 cm - 519,24m2 - wymiana okien na pcv - 14,10m2 - renowacja schodów zewnętrznych wejścia głównego i bocznych - 2,66m3 + 3,20m3 - modernizacja wewnętrznej instalacji c.o. - regulacja i płukanie grzejników.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.33.11.00-7, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.