eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baligród › Dostawa sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w latach 2016-2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Baligród: Dostawa sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w latach 2016-2017
Numer ogłoszenia: 92570 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28855 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Baligród, ul. Bieszczadzka 15, 38-606 Baligród, woj. podkarpackie, tel. 13 465 72 00, faks 13 465 72 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowosci prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w latach 2016-2017.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego i ochronnego, toreb leśnych, zwanych dalej sortami bhp dla pracowników Nadleśnictwa Baligród, spełniających wymogi określone w Polskich Normach. Środki ochrony indywidualnej powinny spełniać wymagania określone w przepisach Rozporządzenie Ministra Gospodarki z 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. 2005 r., Nr 259, poz. 2173). 2. Łączną ilość zamówienia w podziale na poszczególne elementy sortów bhp zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - wzór formularza oferty. Wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ przedmioty wchodzące w skład zamówienia muszą bezwzględnie spełniać wymagania techniczne i jakościowe opisane w uregulowaniach prawnych, wymienionych opisie przedmiotu zamówienia ( zał. 1 ). 3. Kody wg CPV: 18000000 - 9 Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18113000 - 4 Odzież przemysłowa 18141000 - 9 Rękawice robocze 18221300 - 7 Płaszcze przeciwdeszczowe 18235400 - 9 Kamizelki 18312000 - 9 Kalesony 18332000 - 5 Koszule 18424000 - 7 Rękawice 18443320 - 5 Czapki 18444000 - 3 Ochronne nakrycia głowy 18444111 - 4 Hełmy ochronne 18812200 - 6 Buty gumowe 18830000 - 6 Obuwie ochronne 18100000 - 0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18800000 - 7 Obuwie Rodzaj zamówienia: Dostawy. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całość zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, i że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym nie wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia. 9. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 18.11.30.00-4, 18.14.10.00-9, 18.22.13.00-7, 18.23.54.00-9, 18.31.20.00-9, 18.33.22.00-5, 18.42.24.00-7, 18.44.33.22-5, 18.44.40.00-3, 18.44.41.11-4, 18.81.22.00-6, 18.83.00.00-6, 18.10.00.00-0, 18.80.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Obsługi Leśnictwa H. Skrodzka-Bałata, P. Bałata Spółka Jawna, ul. Mieszka I 4, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140174,49

  • Oferta z najniższą ceną: 140174,49 / Oferta z najwyższą ceną: 140174,49

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.