eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójDOSTAWY ŚRODKÓW I MATERIAŁÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I HIGIENY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-22

Busko-Zdrój: DOSTAWY ŚRODKÓW I MATERIAŁÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I HIGIENY
Numer ogłoszenia: 92547 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ŚRODKÓW I MATERIAŁÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I HIGIENY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia , wielkość oraz zakres zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: -Załącznik nr 1- Pakiet I Materiały do utrzymania czystości, wraz z wykazem urządzeń do zmywania zastawy stołowej i kuchennej znajdujące się w siedzibie Zamawiającego - tabela nr 1. - Załącznik nr 2- Pakiet II - Środki do utrzymania higieny i czystości powierzchni. - Załącznik nr 3 - Pakiet III - Papier toaletowy, ręczniki do rąk. - Załącznik nr 4 - Pakiet IV - Środki do utrzymania higieny kuchennej - Załącznik nr 5 - Pakiet V - Środki ochrony indywidualnej pracownika - Załącznik nr VI - Pakiet VI - Preparaty do dezynfekcji w służbie zdrowia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4, 33.14.00.00-3, 39.20.00.00-7, 33.63.10.00-8, 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 18.10.00.00-0, 18.40.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. według formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych wraz z ofertą.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (dot. Pakietu I - IV) do realizacji przedmiotu zamówienia: tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykażą 2 (dwie) należycie wykonane dostawy w tym jedna o wartości brutto: - do Pakietu I - nie mniej niż 40 000,00 zł - do Pakietu II - nie mniej niż 30 000,00 zł. - do Pakietu III - nie mniej niż 20 000, 00 zł. - do Pakietu IV - nie mniej niż 30 000,00 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu, referencji, potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Poza tym, w przypadku Wykonawcy składającego ofertę do Pakietu IV, wymagane jest złożenie referencji dotyczących wykonania usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie i wykażą 2 (dwie) należycie wykonane usługi w ramach umowy na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, dotyczącej serwisowania oraz dokonywania napraw i usuwania awarii sprzętu gastronomicznego oraz urządzeń do zmywania zastawy stołowe i kuchennej tożsamych ze sprzętem wymienionym w tabeli 1. Do Pakietu V i Pakietu VI Zamawiający nie wymaga złożenia wyżej wskazanych referencji. według formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych wraz z ofertą.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy Pakietu IV - Wykonawca dysponuje bądź będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w postępowaniu przy realizacji zamówienia i posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 2 osobami spełniającymi wymagania kwalifikacyjne do wykonania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontu, montażu urządzeń wskazanych w pakiecie IV w tabeli nr 1 według formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych wraz z ofertą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Karty Charakterystyki preparatów i środków podanych oraz opisanych w ,Wykazach ilościowo-wartościowych, w Pakiecie II, IV i VI, określających skład, spektrum działania i wszelkich niezbędnych informacji dla danego środka. a)wypełnione Wykazy ilościowo-wartościowe - załącznik nr 1-6 SIWZ b)formularz oferty załącznik nr 7 do SIWZ oddzielnie do każdego pakietu; c)Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 8 d)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 9 e)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (dotyczy Pakietu IV)- załącznik nr 10. f)Podpisany projekt umowy - załącznik nr 11 do SIWZ, właściwy dla danego pakietu. g)Karty charakterystyki - dotyczy środków z Pakietu II, Pakietu IV, Pakietu VI. h)Wszystkie dokumenty wskazane w rozdziale VII SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa dopuszcza zmianę postanowień w niej zawartych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy terminu realizacji umowy. 2. Istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje jedynie w zakresie: - wystąpienia siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającemu życiu ludzi lub grożącego powstania szkody w znacznych rozmiarach. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany asortymentu w przypadku, gdy produkt nie spełnia oczekiwań zamawiającego, na produkt o podobnych walorach, w cenie podanej w ofercie. 4. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub jeżeli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego. 5. W przypadku ustawowej zmiany podatku od towaru i usług VAT, zmawiający może zmienić warunki umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htt://21wszur.tbu.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28 - 100 Busko - Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 08:30, miejsce: 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28 - 100 Busko - Zdrój budynek KORAL p.52 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały do utrzymania czystości, wraz z wykazem urządzeń do zmywania zastawy stołowej i kuchennej znajdujące się w siedzibie Zamawiającego - tabela nr 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 1 SIWZ - Pakiet I Materiały do utrzymania czystości, wraz z wykazem urządzeń do zmywania zastawy stołowej i kuchennej znajdujące się w siedzibie Zamawiającego - tabela nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4, 39.20.00.00-4, 33.14.00.00-3, 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość i zgodnoość z opisem w SIWZ - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki do utrzymania higieny i czystości powierzchni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 2 do SIWZ- Pakiet II - Środki do utrzymania higieny i czystości powierzchni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość i zgodnoość z opisem w SIWZ - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Papier toaletowy, ręczniki do rąk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Załącznik nr 3 do SIWZ - Pakiet III - Papier toaletowy, ręczniki do rąk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość i zgodnoość z opisem w SIWZ - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki do utrzymania higieny kuchennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Załącznik nr 4 do SIWZ - Pakiet IV - Środki do utrzymania higieny kuchennej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki ochrony indywidualnej pracownika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Załącznik nr 5 do SIWZ- Pakiet V - Środki ochrony indywidualnej pracownika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość i zgodnoość z opisem w SIWZ - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji w służbie zdrowia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Załącznik nr 6 do SIWZ - Pakiet VI - Preparaty do dezynfekcji w służbie zdrowia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.