eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa ściennych jednostek zaopatrzenia medycznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-26

Gdańsk: Dostawa ściennych jednostek zaopatrzenia medycznego.
Numer ogłoszenia: 92462 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60464 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 7640219, faks 58 7640219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ściennych jednostek zaopatrzenia medycznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ściennych jednostek zaopatrzenia medycznego do siedziby Pomorskiego Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku, w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Graniczne parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli oferowana aparatura nie spełnia minimalnych podanych parametrów, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. 3. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesiące. 4. Wykonawca zobowiązuje się do rozmieszczenia, instalacji i montażu przedmiotu zamówienia oraz do jego prezentacji w siedzibie PCT w zakresie: uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji dostarczonego Sprzętu Medycznego, w terminie uzgodnionym z PCT. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszelkie prace budowlane związane z montażem przedmiotu zamówienia oraz do usunięcia wszelkich kolizji z istniejącymi instalacjami, w porozumieniu i za zgodą konsorcjum Mostostal S.A. oraz Block Sp. z o.o. tj. wykonawcy prac budowlanych na terenie Pomorskiego Centrum Traumatologii zgodnie z Umową 457UMDMW2011 z dnia 03.11.2011 - Załącznik nr 5.1 do projektu Umowy stanowiący załącznik nr 2 do Umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przeglądów technicznych dostarczonego Sprzętu Medycznego zgodnie z zaleceniami producenta. 7. Zakup związany jest realizacją inwestycji pn. Centrum Traumatologiczne w Gdańsku i zostanie dokonany na podstawie udzielonego pełnomocnictwa Pomorskiemu Centrum Traumatologii, zgodnie z Porozumieniem z Samorządem Województwa Pomorskiego Nr 1UMDZ2011 z dnia 20 września 2011 roku. 8. Zakres usługi gwarancyjnej zawarty jest w postanowieniach umowy dostawy - załącznik nr 5 9. Przed złożeniem oferty, zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego celem zapoznania się warunkami instalacji zamawianych urządzeń. 10. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107,poz. 679) - jeśli dotyczy. 11. Zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych, w przypadku gdy istnieje odnośne zagrożenie, wyrób medyczny będący jednocześnie maszyną musi spełniać także zasadnicze wymagania odnoszące się do ochrony zdrowia i bezpieczeństwa określone w przepisach dotyczących maszyn, wydanych na podstawie art. 9 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r o systemie oceny zgodności. 12. W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, zakresu, spektrum, czasu działania, postaci, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Multimed Sp. z o.o., ul. Brukowa 6, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 231481,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 249311,52

  • Oferta z najniższą ceną: 249311,52 / Oferta z najwyższą ceną: 269568,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.