eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockBudowa magazynu oleju opałowego z dwoma zbiornikami o pojemności 15 000,00 litrów każdy, wraz z instalacjami, dla NCBJ OR POLATOM.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-19

Otwock: Budowa magazynu oleju opałowego z dwoma zbiornikami o pojemności 15 000,00 litrów każdy, wraz z instalacjami, dla NCBJ OR POLATOM.
Numer ogłoszenia: 92436 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29781 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 7180700 lub 01, faks 22 7180350.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa magazynu oleju opałowego z dwoma zbiornikami o pojemności 15 000,00 litrów każdy, wraz z instalacjami, dla NCBJ OR POLATOM..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa magazynu oleju opałowego z dwoma zbiornikami dwupłaszczowymi o pojemności 15 000 litrów każdy, typu ROPTANK lub równoważnymi wraz z instalacjami i wiatą zgodnie z załączonym projektem i przedmiarem robót, które stanowią integralną część SIWZ. Oprzyrządowanie zbiorników: 1. Dodatkowa rura ssawna o średnicy 15mm z dwukulowym zaworem ssawnym ze spiralą dystansową w zbiorniku i rurą powrotną o średnicy 40mm z zaworem automatycznym n/of przeciwprzelewowym, z zaworem z lejkiem do zalewania i odpowietrzania typu ROPTANK 15000 VBFS lub równoważne. 2. Armatura zabezpieczająca ze zdalnym miernikiem poziomu paliwa, alarmem wycieku i przepełnienia, mechanizmem zabezpieczającym przed przelaniem podczas napełniania, elektronicznym systemem monitorowania szczelności zbiornika. Wymagania uzupełniające 1. Przed zastosowaniem każdego materiału przewidzianego do użycia przy pracach objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawca przedstawi jego aprobatę techniczną (stwierdzającą co najmniej jego trudną zapalność i nietoksyczność itp.) zezwalającą na jego zastosowanie w budownictwie. 2. Dostarczone zbiorniki muszą mieć certyfikat CE, który Wykonawca załączy do dokumentacji powykonawczej. 3. Zamawiający zaleca Wykonawcom zainteresowanym wzięciem udziału w niniejszym postępowaniu przeprowadzenie wizji lokalnej po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego, w którym Wykonawca potwierdzi, że nie wnosi zastrzeżeń do zakresu prac określonych w projekcie i przedmiarze robót (Załącznik Nr 7 do SIWZ), lub jeśli będzie miał zastrzeżenia, wniesie je do protokołu. W przypadku zastrzeżeń wniesionych przez Wykonawcę do protokołu, Zamawiający określi swoje stanowisko w kwestii wniesionych zastrzeżeń i niezwłocznie przekaże je Wykonawcy. W przypadku braku zainteresowania Wykonawcy wizją lokalną Zamawiający uzna,że Wykonawca nie wnosi zastrzeżeń do zakresu prac określonych w projekcie i przedmiarze. 3. Montaż, instalacja i uruchomienie zbiorników oraz szkolenie personelu Zamawiającego z zakresu obsługi, będą mogły być wykonywane w terminach ustalonych z Zamawiającym, w sposób nie powodujący zakłóceń w jego pracy. 4. Zastosowane zbiorniki muszą być kompletne, a po zainstalowaniu ich oraz podłączeniu do instalacji - gotowe do pracy, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów. Zasilanie wszystkich elementów musi być odpowiednie do parametrów sieci energetycznej w Polsce. 5. Wybrany do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni autoryzowany techniczny serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny. Zamawiający wymaga, aby wszelkie kontakty Zamawiającego w zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego odbywały się w ęzyku polskim. Zamawiający wymaga obowiązkowego określenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym sposobu zgłaszania awarii i usterek oraz opisania procedury uruchamiania serwisu na zgłoszenia i dokonywania napraw. 6. Zamówienie zostanie uznane za należycie wykonane przez Wykonawcę po zakończeniu prac budowlanych, zainstalowaniu zbiorników i uruchomieniu instalacji oraz szkoleniu personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i sporządzeniu protokołu odbioru podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia Podwykonawcom: 1. W przypadku, gdyby do wykonania zamówienia Wykonawca zamierzał zatrudnić Podwykonawców - w ofercie (Załącznik Nr 1 do SIWZ) należy określić zakres prac przewidzianych do powierzenia. a) Przed przystąpieniem do podpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą Zamawiający wymaga przedstawienia mu nie później niż 14 dni przed jej zawarciem pisemnych projektów umów z Podwykonawcami, których przedmiotem są roboty budowlane. W umowach tych należy zamieścić wykaz osób (pracowników Podwykonawców), które będą wykonywać prace przy realizacji zamówienia, określić terminy zapłaty wynagrodzenia, który to nie może być dłuższy niż 30 dni. Umowa o podwykonawstwo nie może zawierać: - postanowień uzależniających uzyskanie przez Podwykonawcę płatności od Wykonawcy od zapłaty przez Zamawiającego Wykonawcy wynagrodzenia obejmującego zakres robót wykonanych przez Podwykonawcę, - postanowień uzależniających zwrot Podwykonawcy kwot zabezpieczenia przez Wykonawcę, od zwrotu zabezpieczenia wykonania umowy przez Zamawiającego Wykonawcy. Przystąpienie do realizacji robót budowlanych przez Podwykonawcę powinno być poprzedzone akceptacją umowy o podwykonawstwo przez Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający w terminie 7 dni od dnia przedłożenia umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu, uważa się, że zaakceptował tę umowę. Jeżeli Wykonawca w ciągu 14 dni nie przedłoży umów z Podwykonawcami o roboty budowlane Zamawiający uzna ten fakt za uchylanie się od zawarcia umowy i podpisze umowę z następnym Wykonawcą z listy rankingowej bez ponownej oceny ofert. b) Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego przedkładania Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w celu weryfikacji, czy wskazane w niej terminy zapłaty wynagrodzenia nie są dłuższe niż 30 dni, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy (wyłączenie nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł). Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma terminu siedmiodniowego na dostarczenie umowy z Podwykonawcą Zamawiający wyznaczy nowy ostateczny termin nie przekraczający 7 dni. Za okres zwłoki od terminu pierwotnego do dnia dostarczenia umowy Zamawiający naliczy kary zgodnie z umową (Załącznik Nr 6 do SIWZ). W przypadku niedotrzymania ostatecznego terminu Zamawiający odstąpi od umowy z winy Wykonawcy. c) W przypadku zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenia Podwykonawcy nie wskazanego w ofercie, Wykonawca jest obowiązany do dostarczenia Zamawiającemu kopii umów (której przedmiotem są roboty budowlane lub dostawy, lub usługi) z Podwykonawcami do akceptacji przed przystąpieniem do realizacji tejże umowy. Zasady i konsekwencje dotyczące dostarczania umów z Podwykonawcami obowiązują jak w pkt. b) Wykonawca przedłoży, wraz z projektem umowy z Podwykonawcą, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego Podwykonawcy lub inny dokument właściwy z uwagi na status prawny Podwykonawcy, potwierdzający uprawnienia osób zawierających umowę w imieniu Podwykonawcy do jego reprezentowania. 2. Zaakceptowane przez Zamawiającego umowy z Podwykonawcami będą stanowiły załączniki do umowy w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym Wykonawcą. 3. Płatność na rzecz Wykonawcy z tytułu wykonania umowy będzie realizowana pod warunkiem przedstawienia dokumentów potwierdzających, że uregulował on swoje zobowiązania względem Podwykonawców (stosowne oświadczenia Podwykonawców lub dowody zapłaty wynagrodzenia - kopie faktur lub przelewów). Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia bez względu na to, czy prace będą wykonywane własnymi siłami czy przez Podwykonawców. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego z upoważnionym przedstawicielem Wykonawcy. 4. Zamawiający wymaga sporządzenia wykazu osób do kontaktów, ich numerów telefonów i faksów (Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia i w związku z jego wykonywaniem. 6. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności ustawy Prawo budowlane. 7. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy szczegółowo uzgodni z Zamawiającym kolejność wykonywania prac i przedłoży mu harmonogram wykonania zamówienia.Prace rozpoczną się po zaakceptowaniu przez Zamawiającego przedstawionego harmonogramu i zawarciu umowy. 8. W uzasadnionych przypadkach, wynikających ze specyfiki prowadzonej działalności, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego i zaakceptowanego harmonogramu. 9. Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, może wyrazić zgodę na zwiększenie przez Wykonawcę liczby osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia. O takich przypadkach należy niezwłocznie poinformować Zamawiającego przedkładając listę osób dodatkowo przewidzianych do pracy przy realizacji zamówienia. Wszystkie osoby uczestniczące w wykonywaniu przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania Zamawiającego opisane w niniejszej SIWZ 10. Podpisanie umowy nastąpi niezwłocznie po zaakceptowaniu przez Zamawiającego umów z Podwykonawcami (jeśli dotyczy) oraz po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego harmonogramu robót. 11. Bezpośrednio przed przystąpieniem do pracy przy realizacji zamówienia, pracownicy Wykonawcy i Podwykonawców zostaną przeszkoleni przez pracowników Zamawiającego w zakresie Ochrony Radiologicznej, BHP oraz P. Poż. co zostanie przez nich potwierdzone stosownym oświadczeniem. 12. W związku z ww. wymaganiami Wykonawca załączy do oferty wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Załącznik Nr 3 do SIWZ), zaś Podwykonawcy taki wykaz zamieszczą w umowach z Wykonawcą o podwykonawstwo. Ilość osób wskazanych w Załączniku Nr 3 do SIWZ powinna być adekwatna do zakresu prac objętych niniejszym zamówieniem i wymaganego terminu ich zakończenia - nie mniej niż 8 osób. W wykazie należy zamieścić informacje na temat kwalifikacji zawodowych tych osób, w szczególności zaś osób kierujących robotami (Zamawiający wymaga, aby osoby te posiadały uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi), oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i Podwykonawcy (o ile są zatrudnieni) przedstawili przed przystąpieniem do wykonywania prac niezbędne dokumenty związane z bezpieczeństwem pracy pracowników biorących udział w realizacji zamówienia: - aktualne szkolenia BHP, - aktualne zaświadczenie o braku przeciwskazań do wykonywania zamówienia u Zamawiającego (praca poniżej 3m, powyżej 3 m), Zamawiający wymaga ponadto aby pracownicy Wykonawcy i Podwykonawcy byli wyposażeni w odpowiedni sprzęt ochrony indywidualnej i zbiorowej podczas wykonywania prac na terenie OR POLATOM oraz stosowali go. Zamawiający wymaga, aby wszystkie prace związane z realizacją zamówienia były wykonywane z zachowaniem przepisów BHP, P. Poż. i Ochrony Radiologicznej obowiązujących na terenie obiektów OR POLATOM oraz aby pracownicy bezpośrednio uczestniczący w wykonywaniu zamówienia posiadali wszystkie wymagane uprawnienia do prac, które będą wykonywać, na potwierdzenie czego wybrany Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, stanowiące załącznik do umowy. Wzór umowy z załącznikiem stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. Konsekwencje wszelkich zaniedbań w przestrzeganiu przepisów BHP ponosi Wykonawca. Przy ewentualnym zaniechaniu stosowania się do przepisów i procedur obowiązujących na terenie obiektów OR POLATOM oraz w wypadku stwierdzenia bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia pracowników Wykonawcy i Podwykonawców albo innych osób Zamawiający może wstrzymać dalsze wykonywanie pracy. 14. Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy posiadali na ubraniach podczas wykonywania zamówienia widoczną nazwę firmy. 15. Zamawiający wymaga sporządzenia i przekazania mu kompletnej dokumentacji powykonawczej wykonanych prac. 16. Zamawiający wymaga, aby termin płatności prawidłowo wystawionej Zamawiającemu przez Wykonawcę faktury VAT wynosił co najmniej 30 dni od daty wystawienia. Wymagania organizacyjne: Prace związane z realizacją zamówienia będą mogły odbywać się w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w taki sposób, aby nie zakłócały normalnej pracy Ośrodka. Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: a) na wykonawstwo prac budowlanych objętych zamówieniem przez okres 60 miesięcy od daty sporządzenia końcowego protokołu odbioru bez uwag podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego z jednej strony oraz upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy z drugiej. b) na zainstalowane zbiorniki gwarancję producenta przez okres 120 miesięcy oraz autoryzowany techniczny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. c) na instalacje elektryczną i olejową przez okres 24 miesięcy. Termin wykonania napraw gwarancyjnych nie przekroczy 24 godzin od daty zgłoszenia awarii bądź usterki, zaś wszelkie kontakty Zamawiającego z Wykonawcą w zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego będą odbywały się w języku polskim. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin wykonania zamówienia 30 maja 2014 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów 44.61.14.10 - Zbiorniki do przechowywania oleju .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIMAKS Toczyłowski Dariusz, ul. Sadowa 47, 05-420 JÓZEFÓW, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 246000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.