To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-27
Nowy Tomyśl: Dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 92434 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61290 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowotomyski, ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 061 4426797, faks 061 4423589.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowy Tomyślu. Miejscem dostawy i odbioru tablic jest Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu przy ul. Poznańskiej 33, budynek D, I piętro - Wydział Komunikacji. Zamówienie obejmuje: 1) wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych, Tablice winny być wykonane zgodnie z : - ustawą Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 ze zmianami) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. 2007r. Nr 186, poz. 1322 ze zmianami) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz. U. z 2002r. Nr 193, poz. 1618) Szacunkowe ilości zamówienia na okres od podpisania umowy do 31 grudnia 2012r. Rodzaj tablic rejestracyjnych Ilość w szt. Samochodowe jednorzędowe 25.000 Samochodowe dwurzędowe 600 Jednorzędowe do przyczep 3.200 Dwurzędowe do przyczep 300 motocyklowe 1.400 motorowerowe 700 Tymczasowe samochodowe jednorzędowe 50 Tymczasowe samochodowe dwurzędowe 25 Tymczasowe motocyklowe 25 Zabytkowe samochodowe jednorzędowe 2 Zabytkowe samochodowe dwurzędowe 2 Zabytkowe motocyklowe 2 Indywidualne samochodowe jednorzędowe 20 Indywidualne samochodowe dwurzędowe 5 Indywidualne motocyklowe 5 2) drukowanie numerów rejestracyjnych na nalepkach kontrolnych na szybę dla wszystkich tablic rejestracyjnych będących przedmiotem zamówienia. Wymagana przez Zamawiającego technologia drukowania nalepek kontrolnych na szybę pojazdu, powinna odbywać się metodą termo transferową (czyli poprzez podgrzewanie pigmentu zawartego w taśmie termo transferowej). Druk wykonywany powinien być na nalepce lewo czytelnie, tzn. w odbiciu lustrzanym. Wymagana technologia druku - druk monochromatyczny - transfer termiczny / bezpośredni termiczny. 3) odbiór z siedziby Zamawiającego i złomowanie starych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji zgodnie z ustawą o gospodarce odpadami; 4) użyczenie i instalację oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówienia na tablice rejestracyjne wraz z zapewnieniem przeszkolenia minimum 2 użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania; Zamawiający wymaga aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące możliwości funkcjonalne: - Automatyczne tworzenie formularza zamówienia na wszystkie rodzaje i wyróżniki (również wtórniki) wynikające z Rozporządzenia MI w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów z możliwością wysłania go w formie elektronicznej, - Sprawdzanie zgodności wprowadzanych numerów z właściwym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 ze zmianami) już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzględnienie: zgodności długości wprowadzanego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian, blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter, wykluczenia dla określonych typów tablic niedopuszczalnych sekwencji cyfr. - Generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane. Kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z Rozporządzeniem. - Baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) instalowana lokalnie u Zamawiającego; - Elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji; - Automatyczna kontrola wyróżników już wykorzystanych- zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach (program powinien blokować możliwość zamawiania tych samych numerów więcej niż 1 krotnie, wyjątkiem jest zamawianie wtórników); - Ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy; - Możliwość korzystania z programu na minimum 2 stanowiskach; - Program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF. - Wykonawca powinien zapewnić serwis i możliwość aktualizacji programu w przypadku zmiany w przepisach. Wymagane warunki realizacji zamówienia: -Dostawa tablic wraz z nadrukiem nalepek kontrolnych będzie realizowana transportem własnym Wykonawcy - sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnych zamówień składanych elektronicznie, w ciągu 4 dni od dnia złożenia zamówienia, a w trybie pilnym w ciągu 24 godzin licząc od daty i godziny złożenia zamówienia; -Odbiór nalepek do nadruku będzie odbywał się w siedzibie Zamawiającego przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę; - Wielkość i zakres ilości i rodzaju zamawianych tablic oraz nadruków nalepek wynikać będzie z bieżących potrzeb - Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych tablic mogą ulec zmianie oraz zastrzega możliwość niewykorzystania pełnego limitu ilościowego tablic rejestracyjnych, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez wykonawcę; -Protokolarny odbiór dostarczonych tablic oraz tablic przekazywanych do złomowania odbywać się będzie w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą a Kierownikiem (lub osobą przez niego upoważnioną) Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu; - Odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji odbywać się będzie na koszt Wykonawcy; - Wykonawca ponosić będzie koszty transportu związane z dostawą tablic rejestracyjnych i odbiorem tablic przeznaczonych do złomowania; - W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych spowodowanej zmianą przepisów, o których mowa wyżej, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów; -Na wykonane tablice Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eurotab sp. z o.o., ul. Mostowa 27, 61-854 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 539703,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 153518,96
Oferta z najniższą ceną: 153518,96 / Oferta z najwyższą ceną: 226885,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE OZNAKOWANIA DROGOWEGO PIONOWEGO I POZIOMEGO ORAZ ELEMENTÓW BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH GMINNYCH W 2026 ROKU
- Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz złomowanie tablic rejestracyjnych
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Dębicy oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obrotu w 2026 roku
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





