Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-15
Końskie: Lek - do programu lekowego
Szafki BHP
Numer ogłoszenia: 92384 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.konskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Lek - do programu lekowego Szafki BHP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leku - zad. nr 1 Dostawa szafek BHP - zad. nr 2..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 39.15.10.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień - zezwolenia -dla zadań których ten warunek dotyczy. (zad. nr. 1). W przypadku gdy - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku -zał. Nr 3. ( dla zadań których to dotyczy)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku -zał. Nr 3.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku -zał. Nr 3.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku -zał. Nr 3.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku -zał. Nr 3.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania produktu leczniczego objętego umową, b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c) przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla zamawiającego. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 4, będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik będzie oparty na tej samej substancji aktywnej, znajduje zastosowanie w tych samych wskazaniach co lek objęty umową i przy cenie: - w przypadkach wskazanych ust.4 pkt.- a-b) nie wyższej niż cena leku objętego umową, - w przypadkach wskazanych ust.4 pkt. - c) niższej od ceny leku objętego umową. 6. Zmiany o których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania leku z zachowaniem wielkości jednostkowej dawki. 7. Powyższa zmiana może nastąpić na zgodny wniosek stron i zostanie wprowadzona aneksem stanowiącym integralną część niniejszej umowy. 8. Cena jednostkowa netto asortymentu objętego niniejszą umową może ulec zmianie w następujących przypadkach i na następujących zasadach: a) w przypadku obniżenia maksymalnej ceny zakupu produktów leczniczych dla Wykonawcy w rozumieniu art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12. maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych ( zwanej dalej ustawą refundacyjną ) poniżej ceny zawartej w umowie ( zwanej dalej ceną umowną ), cena umowy ulega obniżeniu do wysokości wynikającej z wprowadzonej urzędowo zmiany- powyższa zmiana nie wymaga formy pisemnej. b) w przypadku wzrostu/spadku ceny urzędowej produktów leczniczych ( art.9 ust.1i 2 ustawy refundacyjnej) cena umowna może ulec zmianie o wskaźnik wzrostu/spadku, jednakże do wysokości nie wyższej niż wynikająca z zastosowania art.9 ust.1 i 2 ustawy refundacyjnej - powyższa zmiana wymaga formy pisemnej w postaci aneksu. c) w przypadku umieszczenia produktu leczniczego objętego niniejszą umową na liście leków refundowanych dotychczas nią nie objętych, jego cena umowna może ulec zmianie na cenę nie wyższą niż wynikająca z art. 9 ust.1 i2 ustawy refundacyjnej. d) - zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy e) - zmiany rachunku bankowego i innych danych stron. f) - przedłużenia terminu obowiązywania umowy do czasu wykorzystania ilości określonych w formularzach Cenowych do poszczególnych zadań. 9. Zmiany cen produktu leczniczego o którym mowa w pkt. 8 b) i c) nastąpić może na pisemny wniosek. Wniosek musi być uzasadniony i złożony na co najmniej 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian w formie aneksu, którego projekt przygotowuje i przedstawia strona występująca o zmianę (dot. zad. nr 1). 1. Umowa obowiązuje strony przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia, - z możliwością jej przedłużenia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji umowy bez ponoszenia konsekwencji finansowych (dot. zad. nr 2).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-konskie.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DSUiZP
Zespół Opieki Zdrowotnej
26-200 Końskie
ul. Gimnazjalna 41B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 10:45, miejsce: SEKRETARIAT Zespół Opieki Zdrowotnej 26-200 Końskie ul. Gimnazjalna 41B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Lek do programu lekowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aflibercept roztwór do wstrzykiwań 40mg/ml fiol. po 0,1ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szafki BHP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafki BHP wykonane wg Normy PN-75M-78711 wym; 1800x400x480 głębokość, materiał wykonania blacha stalowa 0,8mm gr., kolor - szary..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności - 1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie leków.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni hotelarsko-usługowej Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
- Dostawa środków medycznych
- Dostawa produktów leczniczych Cannabidol
- Dostawa produktów leczniczych oraz utensyliów do receptury
- Dostawa wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowego miejsca opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach zadania inwestycyjnego: Utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat 3-budowa żłobka w Kamieniu Kraj.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





