Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-01
Siedlce: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu Rozbudowa i zakup wyposażenia Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 92378 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Siedlcach , ul. Mieczysława Asłanowicza 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6448434, faks 025 6448434.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nkjo.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład kształcenia nauczycieli.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu Rozbudowa i zakup wyposażenia Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Siedlcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji projektu pn. Rozbudowa i zakup wyposażenia Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Siedlcach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. Projekt dotyczy realizacji następujacego zakresu robót: 1. Rozbiórkę budynków: dydaktycznego i gospodarczego. 2. Remont i renowację budynku zabytkowego o kubaturze 1325 m3. 3. Budowę budynku dydaktycznego o kubaturze 12 498 m3 wraz z instalacjami: a) elektryczną wewnętrzną , b) sanitarną: wod.-kan., c.o., wykonanie węzła cieplnego, wentylacji mechanicznej, c) niskoprądowymi : komputerową, sygnalizacji pożaru, nadzoru wizyjnego, sygnalizacji włamania d) przyłączami do budynku : wody , kanalizacji sanitarnej, deszczowej, przebudowę linii kablowej NN 4. Budowę parkingów . Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zostało zawarte w dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej Przebudowa i rozbudowa budynku dydaktycznego z zapleczem oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Inwestycja jest w trakcie realizacji. Dotychczas wykonano następujące prace: 1. Rozbiórkę budynków oraz część parkingów 2. Wykonano nowy budynek -stan surowy zamknięty, remont kamienicy zabytkowej, bez elewacji i instalacji wewnętrznych. Do ukończenia pozostało wykonanie : 1. Prace wykończeniowe budynku nowego i zabytku 2. Instalacji wewnętrznych oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej, deszczowej. 3. Zakup wyposażenia i oprogramowania. Orientacyjna wartość pozostałych do wykonania robót budowlanych oraz dostaw objętych przedmiotem zamówienia stanowi kwotę 10 mln. zł (brutto). I. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - koordynacja procesu inwestycyjnego - nadzór oraz współpraca z inspektorami nadzoru i projektantami, - podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego, - nadzór merytoryczny faktur dotyczących rozbudowy i dostaw, - przygotowanie rozliczeń prowadzonych robót oraz dostaw zgodnie z wymogami MJWPU . - wystąpienie z wnioskiem o pozwolenie na użytkowanie obiektu - przygotowanie materiałów i protokołów, - przygotowanie rozliczenia inwestycji zgodnie z wymogami MJWPU, - realizacja egzekwowania uprawnień zamawiającego z tytułu udzielonej gwarancji przez wykonawcę robót. - udzielanie wyjaśnień i informacji dotyczących projektu kluczowego dla MJWPU oraz Departamentom Urzędu Marszałkowskiego - poprawa wniosku o dofinansowanie, który poddany jest ocenie merytorycznej. - nadzór nad zgodnością Rozbudowy i zakupu wyposażenia z wnioskiem o dofinansowanie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceniał będzie spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, w których Wykonawca wykaże, że spełnia ww. wymogi Zamawiającego. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu oraz nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji , doświadczeń niezbędnych dla wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Załącznik Nr 2 , potwierdzone dokumentami.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada doświadczenie dotyczące działalności inwestora zastępczego na budowie o wartości 4,5 mln zł (brutto) oraz wiedzę dotyczącą realizacji inwestycji finansowanych ze środków unijnych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
referencje, dokument potwierdzający zdobycie wiedzy dotyczącej realizacji inwestycji ze srodków unijnych (ukończone studia w tym zakresie)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Termin umowy może ulec zmianie w przypadku przesunięć terminów wykonania rozbudowy, terminu dostaw, rozliczenia inwestycji w MJWPU
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nkjo.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych
08-110 Siedlce
ul. Asłanowicza 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 09:45, miejsce: NKJO , Siedlce, ul. Asłanowicza 2, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa medycznych środków materiałowych i produktów farmaceutycznych w zakresie zabezpieczenia działalności bieżącej na rzecz 28 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w 2024r.
- GRUPOWE UBEZPIECZENIE OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW STUDENTÓW JEDNOLITYCH STUDIÓW MAGISTERSKICH, STUDIÓW PIERWSZEGO, DRUGIEGO I TRZECIEGO STOPNIA ORAZ DOKTORANTÓW
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W na odcinku Golice - Golice-Kolonia
- Modernizacja sufitu podwieszonego Auli Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu w Siedlcach zlokalizowanego przy ul. Żytniej 39 w Siedlcach według formuły zaprojektuj i wybuduj
- Wyk. przeg. i kons., serw. bież., napr. i usu. awarii urz. bram i drzwi przes., gar., szlab. wjaz., br. obr. i zapór antyter. znajdujących się na ter. komp. wojs. będących na zaop. 28 WOG w Siedlcach
- Przebudowa ulicy Południowej w miejscowości Żelków - Kolonia, Gmina Siedlce
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka miejskiego w Oleśnicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa wraz z montażem kontenerowego magazynu energii elektrycznej dla instalacji fotowoltaicznej w WCPiT w Poznaniu
- Wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru dla zadania pn: "Budowa Centrum Aktywizacji Sportowej "Mszczonowianka"
- Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę pracowni żywienia przy ZSCKR w Sejnach
- "Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego w ramach zadania pn.: "Budowa budynku administracyjno-biurowego na terenie AWF Warszawa
- Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Kamionka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.