eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu Rozbudowa i zakup wyposażenia Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Siedlcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-01

Siedlce: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu Rozbudowa i zakup wyposażenia Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 92378 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Siedlcach , ul. Mieczysława Asłanowicza 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6448434, faks 025 6448434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nkjo.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład kształcenia nauczycieli.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu Rozbudowa i zakup wyposażenia Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Siedlcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji projektu pn. Rozbudowa i zakup wyposażenia Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Siedlcach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. Projekt dotyczy realizacji następujacego zakresu robót: 1. Rozbiórkę budynków: dydaktycznego i gospodarczego. 2. Remont i renowację budynku zabytkowego o kubaturze 1325 m3. 3. Budowę budynku dydaktycznego o kubaturze 12 498 m3 wraz z instalacjami: a) elektryczną wewnętrzną , b) sanitarną: wod.-kan., c.o., wykonanie węzła cieplnego, wentylacji mechanicznej, c) niskoprądowymi : komputerową, sygnalizacji pożaru, nadzoru wizyjnego, sygnalizacji włamania d) przyłączami do budynku : wody , kanalizacji sanitarnej, deszczowej, przebudowę linii kablowej NN 4. Budowę parkingów . Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zostało zawarte w dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej Przebudowa i rozbudowa budynku dydaktycznego z zapleczem oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Inwestycja jest w trakcie realizacji. Dotychczas wykonano następujące prace: 1. Rozbiórkę budynków oraz część parkingów 2. Wykonano nowy budynek -stan surowy zamknięty, remont kamienicy zabytkowej, bez elewacji i instalacji wewnętrznych. Do ukończenia pozostało wykonanie : 1. Prace wykończeniowe budynku nowego i zabytku 2. Instalacji wewnętrznych oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej, deszczowej. 3. Zakup wyposażenia i oprogramowania. Orientacyjna wartość pozostałych do wykonania robót budowlanych oraz dostaw objętych przedmiotem zamówienia stanowi kwotę 10 mln. zł (brutto). I. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - koordynacja procesu inwestycyjnego - nadzór oraz współpraca z inspektorami nadzoru i projektantami, - podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego, - nadzór merytoryczny faktur dotyczących rozbudowy i dostaw, - przygotowanie rozliczeń prowadzonych robót oraz dostaw zgodnie z wymogami MJWPU . - wystąpienie z wnioskiem o pozwolenie na użytkowanie obiektu - przygotowanie materiałów i protokołów, - przygotowanie rozliczenia inwestycji zgodnie z wymogami MJWPU, - realizacja egzekwowania uprawnień zamawiającego z tytułu udzielonej gwarancji przez wykonawcę robót. - udzielanie wyjaśnień i informacji dotyczących projektu kluczowego dla MJWPU oraz Departamentom Urzędu Marszałkowskiego - poprawa wniosku o dofinansowanie, który poddany jest ocenie merytorycznej. - nadzór nad zgodnością Rozbudowy i zakupu wyposażenia z wnioskiem o dofinansowanie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceniał będzie spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, w których Wykonawca wykaże, że spełnia ww. wymogi Zamawiającego. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu oraz nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji , doświadczeń niezbędnych dla wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Załącznik Nr 2 , potwierdzone dokumentami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada doświadczenie dotyczące działalności inwestora zastępczego na budowie o wartości 4,5 mln zł (brutto) oraz wiedzę dotyczącą realizacji inwestycji finansowanych ze środków unijnych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    referencje, dokument potwierdzający zdobycie wiedzy dotyczącej realizacji inwestycji ze srodków unijnych (ukończone studia w tym zakresie)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin umowy może ulec zmianie w przypadku przesunięć terminów wykonania rozbudowy, terminu dostaw, rozliczenia inwestycji w MJWPU

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nkjo.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych 08-110 Siedlce ul. Asłanowicza 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 09:45, miejsce: NKJO , Siedlce, ul. Asłanowicza 2, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.