Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-20
Sosnowica: Wykonanie usług spedycji drewna w Nadleśnictwie Parczew
w I półroczu 2011 roku
Numer ogłoszenia: 9236 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew , Aleja Kasztanowa 13, 21-230 Sosnowica, woj. lubelskie, tel. 082 5912125, faks 082 5912125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/parczew
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług spedycji drewna w Nadleśnictwie Parczew w I półroczu 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi spedycji drewna w I półroczu 2011 roku z punktu spedycyjno - przeładunkowego wraz z dowozem drewna z terenu leśnictw Nadleśnictwa Parczew i załadunkiem surowca na wagony (kod CPV 60100000-9, 63110000-3). 2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie na podstawie zleceń przekazywanych przez Zamawiającego, które będą zawierały terminy spedycji, masę i sortyment drewna oraz nazwę odbiorcy. 3. Przewidywana masa drewna do spedycji wynosi 1641m3 drewna stosowego (Brz S2a, Os S2a, Ol S2a, So S2a), drewna stosowego długiego (2,40 mb) i drewna stosowego krótkiego (1,20 mb). 4. Wykonawca odpowiada za właściwe prowadzenie spedycji drewna, w tym: załadunek wagonów zgodnie z zawartymi umowami sprzedaży drewna oraz wypełnienie dokumentów spedycyjnych zgodnie z zasadami określonymi przez poszczególnych odbiorców. Sposoby załadunku wagonów i wymagania jakościowo - wymiarowe surowca zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. 5. Z uwagi na to, że Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia w maksymalnej możliwej wielkości, w uzasadnionych przypadkach przewiduje możliwość redukcji przedmiotu zamówienia o 20 %. Zamawiający w przypadku, gdy zaistnieją okoliczności redukcji przedmiotu zamówienia, niezwłocznie powiadomi Wykonawców. 6. Rozmiar przedmiotu zamówienia został określony szacunkowo ( w powiązaniu z planowanym pozyskaniem drewna i planowaną masą sprzedaży drewna) i mimo określenia go przez Zamawiającego w maksymalnej wielkości, w toku wykonywania usługi może wystąpić konieczność zwiększenia rozmiaru realizowanego zamówienia. Zamawiający przyjmuje, że maksymalna wartość nominalna zamówienia może wynosić 105 % ceny ofertowej. 7. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem powinien być wykonany w sposób zgodny z zasadami szczegółowo określonymi w : 1. Instrukcji ochrony lasu - wprowadzonej zarządzeniem nr 43 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 26.06.2004 r., 2. Instrukcji bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej - wprowadzonej zarządzeniem nr 19 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 lipca 1997 r., 3. Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24.08.2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. nr 161, poz.1141), 4. Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 22.03.2006 r. w sprawie szczegółowych zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego (Dz. U. nr 58, poz. 405), 5. Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie Ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. nr109, poz.719)., 6. Zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej FSC -http://www.fsc.pl..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% maksymalnej wartości zamówienia i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (czynności opisanych w przedmiocie zamówienia) w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia dotychczasowemu wykonawcy. Zamawiający przewiduje, że zamówieniem uzupełniającym będą wszystkie czynności wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, oraz że zamówienie uzupełniające może być udzielanie w częściach (wielokrotnie).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 63.11.00.00 - Usługi przeładunku towarów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie powinni wykazać, że wykonali, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż: 40000.00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł) jednocześnie odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie. Pod pojęciem usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się odpowiednio katalog prac z zakresu transportu i spedycji obejmujący co najmniej prace załadunku na wagony i transport ładunku po minimum drogach lokalnych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/parczew/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew 21-230 Sosnowica Aleja Kasztanowa 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew 21-230 Sosnowica Aleja Kasztanowa 29 pokój nr 11 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SOSNOWICA
więcej: przetargi SOSNOWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa płyt betonowych do przebudowy drogi śladowej w gminie Miejska Górka
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wilczyn w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawa kruszywa na potrzeby Gminy Chełm
- "Dowóz i odwóz dzieci szkolnych / uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych / szkół i ośrodków w roku szkolnym 2025/2026."
- "Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Chojnowa do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2025/2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.